- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou zeg, en dan zeg je niet eens ff wat.
Jaccoooooo, sterkte!!!![]()

Ik zag jou en tjok ook zitten ja... Sorry, maar ik vind het altijd zo raar om je voor te stellen aan mensen die je normaal alleen van een forum kentEn als ik met andere mensen praat die ik de eerste keer ontmoet op een event vind ik het dood normaal(zit vast tussen de oren
).

Komt vast nog een volgend event waar we aanwezig zijn... Sowieso 18 augustus in Merchtem(Belgie) en 26 juli in Bazel(Belgie), jullie ook?
We bijten niet hoor.....denk ik (misschien een klein beetje)![]()

We bijten niet hoor.....denk ik (misschien een klein beetje)![]()

Merchtem als het goed is wel, kijk maar of je dan wel iets wil zeggen.![]()
zwaar klote kerel............Update:
Nog steeds ziek! Af en toe een hoestbui en mijn neus begint verstopt te zitten.
Het enige wat mij nog kan redden is een wonder......
Ik ga er het beste van maken dit weekend gezien de omstandigheden. Wie denkt dat ik me makkelijk gewonnen ga geven die heeft het mis want ik zal echt wel tot het uiterste (lees: kotsen) gaan.

komt flowergirl na mij kijken (A) welke ga je heen de c of de b ?

Update:
Nog steeds ziek! Af en toe een hoestbui en mijn neus begint verstopt te zitten.
Het enige wat mij nog kan redden is een wonder......
Ik ga er het beste van maken dit weekend gezien de omstandigheden. Wie denkt dat ik me makkelijk gewonnen ga geven die heeft het mis want ik zal echt wel tot het uiterste (lees: kotsen) gaan.

was dat vorig jaar ook niet ?
of was dat de vis-pizza op Schier
HAHA, sterkte Pik en tot morgen

Focked op jacco....
Kots gewoon alle onderdelen onder nadat jij bent geweest en hoop dat je dan wat onderdelen wint en misschien zelfs de wedstrijd![]()
laat ze maar is zien hoe ziek vikings kunnen zijn
succes
Héhé klote voor je, ik heb zelf hooikoorts en das op dit moment niet erg tof ...![]()
Hopelijk is SM van amsterdam op een plek met weinig bomen ( berken) anders ga ik ook problemen krijgen
![]()