AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Merchtem als het goed is wel, kijk maar of je dan wel iets wil zeggen. :p

• Topic Starter Topic Starter
Nou zeg, en dan zeg je niet eens ff wat. :(

Jaccoooooo, sterkte!!! :aai:

Vind ik ook een beetje jammer.

Dank je wel, het komt wel goed met me. En zo niet, dan toch! :D

Ik zag jou en tjok ook zitten ja... Sorry, maar ik vind het altijd zo raar om je voor te stellen aan mensen die je normaal alleen van een forum kent :roflol: En als ik met andere mensen praat die ik de eerste keer ontmoet op een event vind ik het dood normaal(zit vast tussen de oren :p).

We bijten niet hoor.....denk ik (misschien een klein beetje) :rolleyes:

Komt vast nog een volgend event waar we aanwezig zijn... Sowieso 18 augustus in Merchtem(Belgie) en 26 juli in Bazel(Belgie), jullie ook?

Nope!

Update:

Nog steeds ziek! Af en toe een hoestbui en mijn neus begint verstopt te zitten.
Het enige wat mij nog kan redden is een wonder......
Ik ga er het beste van maken dit weekend gezien de omstandigheden. Wie denkt dat ik me makkelijk gewonnen ga geven die heeft het mis want ik zal echt wel tot het uiterste (lees: kotsen) gaan.

ps: toch heel veel sterkte jacco SUCCES ! :thumbs:

Update:

Ik ga er het beste van maken dit weekend gezien de omstandigheden. Wie denkt dat ik me makkelijk gewonnen ga geven die heeft het mis want ik zal echt wel tot het uiterste (lees: kotsen) gaan.
zwaar klote kerel............
:(

Tja, het is niet anders gasten. Sommige dingen heb je zelf niet in de hand helaas. Maar ik ga me 100% geven en ik zie wel wat er van komt.

Na deze twee wedstrijden heb ik 4 weken geen wedstrijden (29 juni is de volgende geloof ik) dus kan ik weer volledig herstellen en trainen.

Update:

was dat vorig jaar ook niet ?
of was dat de vis-pizza op Schier :kots:
HAHA, sterkte Pik en tot morgen

Succes morgen beest!

Focked op jacco....
Kots gewoon alle onderdelen onder nadat jij bent geweest en hoop dat je dan wat onderdelen wint en misschien zelfs de wedstrijd :D

laat ze maar is zien hoe ziek vikings kunnen zijn :D

succes

Héhé klote voor je, ik heb zelf hooikoorts en das op dit moment niet erg tof ... :D
Hopelijk is SM van amsterdam op een plek met weinig bomen ( berken :mad: ) anders ga ik ook problemen krijgen :)

laat ze maar is zien hoe ziek vikings kunnen zijn :D

succes

Nou, dat hebben ze vandaag in Dordrecht al gezien hoor......

Héhé klote voor je, ik heb zelf hooikoorts en das op dit moment niet erg tof ... :D
Hopelijk is SM van amsterdam op een plek met weinig bomen ( berken :mad: ) anders ga ik ook problemen krijgen :)

Ja, is wel balen en het is zelfs zo erg dat ik morgen niet meer mee doe in Amsterdam want dat gaat niet goed aflopen.

Hoe ging je wedstrijd?

Terug
Naar boven