- Waardering
- 97
If I'll live to see another day....(vast wel, maar ik hou wel van een beetje drama.
)Gefeliciteerd man, hoe werkt dat eigenlijk met in de A klasse terecht komen?
Tnx Ivo!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Gefeliciteerd man, hoe werkt dat eigenlijk met in de A klasse terecht komen?
Jacco zal nog wel stijgen gezien zijn PR's dit weekend...

Tof filmpjes! Ik heb vandaag zydrunas aan het werk gezien, mijn god wat een beest
Stel dat ik volgend jaar alle wedstrijden van het seizoen win, kan ik dan naar de a klasse (stel stel stel)?

Wie had ooit gedacht dat iemand van 140kg kon bewegen als een Ballerina?
Dit is het bewijs, haha!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goed gedaan hoor Jacco, ondanks dat je niet in topvorm was!Tof filmpjes! Ik heb vandaag zydrunas aan het werk gezien, mijn god wat een beest
Stel dat ik volgend jaar alle wedstrijden van het seizoen win, kan ik dan naar de a klasse (stel stel stel)?
hoppa.. een swing en 20 meter erover heen.. super man![]()
Bloemenmeisje hier: haha dat was ook het eerste wat Tjok zei, lijkt wel een ballerina.Goed gedaan hoor Jacco, ondanks dat je niet in topvorm was!

Wie had ooit gedacht dat iemand van 140kg kon bewegen als een Ballerina?
Dit is het bewijs, haha!

Haha, prachtige foto..Wie had ooit gedacht dat iemand van 140kg kon bewegen als een Ballerina?
Dit is het bewijs, haha!

Sorry..Dank je Max.
Ik wist wel dat ik kon dansen, haha! Geef Tjok trouwens maar een flinke schop onder zijn kont omdat hij gisteren niet aanwezig was!![]()

)!