Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
Training vanavond:

Niets bijzonders omdat ik nog even bij moet komen van de twee highland games en het ziek zijn. Ik ben nog steeds niet beter, hoesten is wel een stuk minder maar gezond is anders.

Bench press:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 8 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 2 x 180
1 x 1 x 190

Triceps push down:
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 6 x 70
1 x 6 x 80

Het ging makkelijker dan ik had verwacht.

haha ziek zijn en makkelijk 190 duwen..welke bacterie is dat?

als ik die bank van jou zie dan voel ik me weer zo klein :o

ja jippie ha jow :P ''nog maar'' 70 te gaan whahha :P BEEEESSCHT :thumbs:

massive pushdowns!!!

nooit meer floor presses btw jacco?

massive pushdowns!!!

nooit meer floor presses btw jacco?

Toevallig had ik vanavond wat in Ruben zijn log gezet over floorpresses. Ik wil ze wel weer gaan doen maar ik durf niet zo goed want daar heb ik een aantal maanden geleden die langdurige polsblessure mee opgelopen. Als het goed is kan ik hem in deze gym wel op een veiligere manier doen dus hij zal wel weer terugkeren.

Ehm....JA! :D

wacht maar :P als ik je weer zie :P dan gooi ik met je !! jij ecto !!!!

Toevallig had ik vanavond wat in Ruben zijn log gezet over floorpresses. Ik wil ze wel weer gaan doen maar ik durf niet zo goed want daar heb ik een aantal maanden geleden die langdurige polsblessure mee opgelopen. Als het goed is kan ik hem in deze gym wel op een veiligere manier doen dus hij zal wel weer terugkeren.

anders kan je ze ook is met dumbbells proberen, bevalt mij erg goed, en is wat minder link.. als dat mis gaat laat je gewoon de dumbbells naast je vallen

Update:

Verdomme, ik ben nog steeds niet beter en vooral in de ochtend en laat in de avond loop ik nog behoorlijk te hoesten. het begint nu echt vervelend te worden. Nu ik op mijn werk zit valt het wel weer mee maar ik voel me nog steeds niet lekker. Zou ik misschien eens langs de dokter moeten of moet ik het nog een paar dagen aankijken?

Geen idee maar ik heb rond kerst veel te lang met een longontsteking rondgelopen. Zo af en toe bij zon kerel langs ken geen kwaad geloof ik.

Mjah....ik hoorde idd ook een verhaal van iemand die een verkoudheid had verwaarloosd wat dus een longonsteking werd en die viel in 5 dagen 9kg af...:eek:

Mijn vriendin is nu dus toch maar de dokter aan het bellen voor een afspraak.

Mjah....ik hoorde idd ook een verhaal van iemand die een verkoudheid had verwaarloosd wat dus een longonsteking werd en die viel in 5 dagen 9kg af...:eek:

Mijn vriendin is nu dus toch maar de dokter aan het bellen voor een afspraak.

Ik zat toen net in me cornetto periode dus ik heb me massa wel vast weten te houden :D

mss wel verstandig ja Jacco. Eindeloos hoesten is er toch iets mis.

mss wel verstandig ja Jacco. Eindeloos hoesten is er toch iets mis.

Yep, ik heb om 15.00 een afspraak. Ik vind het ook te lang gaan duren maar bij de dokter hanteren ze ook de regel dat ze pas na twee weken aanhoudend hoesten verder gaan kijken. Tot die tijd moet je het oplossen met huis-, tuin- en keukenmiddeltjes. Maar ik zit nu zo'n beetje aan de twee weken hoesten.

Terug
Naar boven