XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Yep, ik heb om 15.00 een afspraak. Ik vind het ook te lang gaan duren maar bij de dokter hanteren ze ook de regel dat ze pas na twee weken aanhoudend hoesten verder gaan kijken. Tot die tijd moet je het oplossen met huis-, tuin- en keukenmiddeltjes. Maar ik zit nu zo'n beetje aan de twee weken hoesten.

Dan verzin je er gewoon een week bij als je het echt irritant gaat vinden.

Ik kreeg geen penicilline voor een voorhoofdsholteontsteking en een dag later kwam ik huilend van de pijn alsnog de penicilline halen en toen deden ze nog moeilijk. Terwijl bekend bij ze is dat mijn vader er een keer een spoedoperatie voor heeft gehad. Als ik weet dat het goed mis is dan claim ik tegenwoordig helse pijn als ze op mijn voorhoofd kloppen enzo!

• Topic Starter Topic Starter

Ik kreeg geen penicilline voor een voorhoofdsholteontsteking en een dag later kwam ik huilend van de pijn alsnog de penicilline halen en toen deden ze nog moeilijk. Terwijl bekend bij ze is dat mijn vader er een keer een spoedoperatie voor heeft gehad. Als ik weet dat het goed mis is dan claim ik tegenwoordig helse pijn als ze op mijn voorhoofd kloppen enzo!

Ga ik ook doen. Tot nu toe was ik nog niet naar de dokter geweest omdat ik zelf dacht dat het niks was maar nu begin ik het goed zat te worden.
En wat jij zegt, in zo'n situatie heb ik echt geen zin.

Huubhuub-Barba-truuk ;)

Jacco kreeg van het weekend de bijnaam Barbapappa vanwege zijn 'gezonde' roze uiterlijk :D

die is toch al stuk........

idem

ik vind er niets aan......:grumble:

Update:

Ben net bij de dokter geweest en ik blijk een gevalletje bronchitis te hebben en dat is natuurlijk mooi k*t.

Gelukkig heb ik een Dianabolkuu....eh...antibioticakuurtje en prednisolon gehad voor een week.
Ik mag wel sporten als ik geen koorts heb maar ik mag dan wel maar op 80% trainen.

Ik krijg alvast in de opleiding overal mee om zo weinig mogelijk AB voor te schrijven, bestaan zelfs regels voor bij verkoudheden (meer dan drie dagen last, meer dan 38.5 graden koorts, zware hoest). Verkoudheden zijn nl vaak viraal, en dan helpt AB helemaal niet (werkt anti-bacterieel). Daarbij gecombineerd zijn AB een aanslag op je lichaam en worden we veel te snel resistent terwijl AB vaak vermeden kan worden.

Tot zover mijn intermezzo ;) Beterschap!

Mwah....ik ga er voorlopig maar vanuit dat de dokter weet wat hij doet.
Als je zo'n tijd loopt te hoesten ben je al snel bereid om alles uit te proberen.

In ieder geval bedankt.

Damn....het is lang geleden dat ik zo ziek ben geweest. Ik voel mijn lichaam echt vechten tegen het virus of de bacterieen. Het zweet loopt van mijn kop van tijd tot tijd en ik voel me echt freaky.
Dit is zwaarder dan welke training dan ook, haha!
Gelukkig heb ik mijn eetlust nog wel dus hopelijk blijft de schade een beetje beperkt.........

gewoon vreten, ff niks doen...en genezen!

Trouwens je ben altijd wel freaky..dus je hebt alleen maar een reallity check ;)

Gister weer getraind, had het niet gezien. Weer sterke bench. Die pushdown, is dat met 1 katrol?

heel veel beterschap viking !!

Ik krijg alvast in de opleiding overal mee om zo weinig mogelijk AB voor te schrijven, bestaan zelfs regels voor bij verkoudheden (meer dan drie dagen last, meer dan 38.5 graden koorts, zware hoest). Verkoudheden zijn nl vaak viraal, en dan helpt AB helemaal niet (werkt anti-bacterieel). Daarbij gecombineerd zijn AB een aanslag op je lichaam en worden we veel te snel resistent terwijl AB vaak vermeden kan worden.

Tot zover mijn intermezzo ;) Beterschap!

Dat wist ik al. Enne ik ben geen oud mannetje die vanwege een gebrek aan sociaal contact last heeft van een onverklaarbaar pijntje ergens in de rug en nek en daarvoor elke week minimaal 2 dagen in de wachtkamer de dokter in beslag neemt en zeker 3 verschillende medicijnen slikt zodat mensen hem zielig vinden.

Ik zit HOOGSTENS 1 keer per jaar bij de dokter als ik ECHT voel dat mijn kop uit elkaar klapt van een voorhoofdsholte ontsteking die bij mij in de familie zit en zoals al eerder aangegeven tot zeer vervelende dingen kan leiden. Namelijk een spoedoperatie omdat de druk van de ontsteking op de hersenen zulke ernstige vormen aanneemt (mijn vader)

Daarbij heb ik een zeer hoge pijndrempel en een geweldig inzicht in mijn lichaam, AB heeft al een paar keer laten zien in deze situatie al bij de 2e dag een enorme verbetering te bewerkstelligen.

Die doktor zou ondertussen beter moeten weten en een goed onderscheid moeten kunnen maken tussen zijn patienten.

Tot zover mijn bijdrage. Geen aanval overigens hoor Wimmos.

Terug
Naar boven