Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Mooi slijmophoest PR!

Cutten gaat goed zo te horen, keep up the good work!

• #1.088
Ja nu eens serieus trainen.

Die 1-2 kilo zal wel vocht zijn geweest die door de training eruit is gezweet.:o;)

Ja m..mm..maar er staat een serieuze training op de vorige pagina van gisteravond maar daar zegt niemand wat over. Schijnbaar zijn mensen meer geobsedeerd door mijn BW....:dunno:

Tuurlijk, we willen allemaal dat je mooi strak eruit komt te zien ;)

Het gaat er niet om wat jij wilt Jacco....:D

Ja m..mm..maar er staat een serieuze training op de vorige pagina van gisteravond maar daar zegt niemand wat over. Schijnbaar zijn mensen meer geobsedeerd door mijn BW....:dunno:
Nou oke, vraagje dan. Waarom werk je met banken vaak op tot 1 rm. Volume doe je nooit toch?
Maar gaat goede kant op hoor. :D Zie al 5 oefeningen in 1 training. ;)

• #1.094
Het gaat er niet om wat jij wilt Jacco....:D

En ik dacht nog wel dat jullie ECHTE vrienden waren......vaarwel wrede wereld! :suicide:

Nou oke, vraagje dan. Waarom werk je met banken vaak op tot 1 rm. Volume doe je nooit toch?
Maar gaat goede kant op hoor. :D Zie al 5 oefeningen in 1 training. ;)

Soms draai ik ook wel volume maar ik sluit altijd af met een 1RM. Waarom? omdat het werkt voor mij maar ik raad het een ander niet direct aan. Ik doe het trouwens niet alleen met banken maar eigenlijk met alle compounds.

Meer als 5 oefeningen zul je (vrijwel) nooit zien bij mij want ik mag niet meer doen tegenwoordig. Eigenlijk heb ik gisteren al weer meer sets gedaan dan ik eigenlijk mag.

• #1.097
Vandaag weer even een rustdag en dan morgen een HG-eventtraining met John87 en misschien Starter20 (als hij zich vanavond niet te lam zuipt).
Het wordt de eerste eventtraining na de laatste wedstrijden in Dordrecht.

laat je niet gek maken hoor jacco........je hebt een prachtig fysiek

:roflol:

Zoals het hoort :D

Terug
Naar boven