- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond geen training vanwege helemaal leeg en verrot. Lekker rustavondje met mijn vriendin op de bank. We hebben besloten dat het voor ons vanavond nog weekend is omdat we zaterdag en zondag zo druk bezig geweest zijn dat we nog wat in te halen hebben.
ik ga op zeker wel een paar whisky's achterover gooien.
Je kunt niet zelf bepalen wanneer het weekend is. Here jezus heeft bepaalt dat dat zaterdag en zondag is. Beter sleep je je reet die sportschool in en zuip je een x een avond niet.
Succes!
Wanneer is het whisky degustatie avond bij u?Vanavond geen training vanwege helemaal leeg en verrot. Lekker rustavondje met mijn vriendin op de bank. We hebben besloten dat het voor ons vanavond nog weekend is omdat we zaterdag en zondag zo druk bezig geweest zijn dat we nog wat in te halen hebben.
ik ga op zeker wel een paar whisky's achterover gooien.

) dus ik heb een wat kortere en afwijkende training gedaan.Wat sanca zegt, zieke bench man. En soms van het leven genieten moet je zeker blijven doen viking![]()

Wat sanca zegt, zieke bench man. En soms van het leven genieten moet je zeker blijven doen viking![]()
alles onder de 200 is matig voor jou jacco
btw: vandaag geen hoekse waard i.v.m. blessure?