MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Goed gedaan hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
Vanavond geen training vanwege helemaal leeg en verrot. Lekker rustavondje met mijn vriendin op de bank. We hebben besloten dat het voor ons vanavond nog weekend is omdat we zaterdag en zondag zo druk bezig geweest zijn dat we nog wat in te halen hebben.
ik ga op zeker wel een paar whisky's achterover gooien.

Vanavond geen training vanwege helemaal leeg en verrot. Lekker rustavondje met mijn vriendin op de bank. We hebben besloten dat het voor ons vanavond nog weekend is omdat we zaterdag en zondag zo druk bezig geweest zijn dat we nog wat in te halen hebben.

Je kunt niet zelf bepalen wanneer het weekend is. Here jezus heeft bepaalt dat dat zaterdag en zondag is. Beter sleep je je reet die sportschool in en zuip je een x een avond niet.

Succes!

• #1.905
Je kunt niet zelf bepalen wanneer het weekend is. Here jezus heeft bepaalt dat dat zaterdag en zondag is. Beter sleep je je reet die sportschool in en zuip je een x een avond niet.

Succes!

Sorry Ivo. Ik had het meesterwerkje van de grote Schepper even over het hoofd gezien en dat was erg kortzichtig van mij.
Ik pak nu mijn handdoekje en ga op weg naar de gym om me helemaal af te beulen in Zijn naam en hem het respect te geven dat hij verdient.

gvd....

Ik dacht even dat ik in Klusmier's log verzeild was geraakt hiero :eek:

Maar daar word niet gevloekt en worden geen whisky's gedronken :D

• #1.908
We hadden even een spiritueel moment. Nu weer verder met het dagelijkse leven. :D

Wanneer is het whisky degustatie avond bij u? :D

• #1.911
Vanavond nog even geen training want ik ben vandaag met de kinderen de hele dag naar de dierentuin geweest en dat was slopend.
Ik ben ook gewoon nog verrot van de games in het weekend dus ik pak nog een avondje rust. Dat is denk ik ook beter voor mijn arm.

Oud en wijs, heel goed jacco

• #1.914
Training vanavond:

Ik had nog steeds niet erg veel energie (waarschijnlijk iets teveel van het leven genoten de laatste dagen :p) dus ik heb een wat kortere en afwijkende training gedaan.

Benchpress:
1 x 8 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 130
1 x 3 x 150
1 x 1 x 170
1 x 1 x 190

Cable crossover:
1 x 10 x 10
1 x 10 x 15
1 x 10 x 20
1 x 10 x 25

Pecdeck:
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100
1 x 10 x 110

Triceps pulldown:
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 10 x 60

Meer zat er niet in vanavond. Hopelijk gaat het morgen wat meer zin.

Die bench blijf ik gewoon bruut vinden

Wat sanca zegt, zieke bench man. En soms van het leven genieten moet je zeker blijven doen viking;)

alles onder de 200 is matig voor jou jacco ;)

btw: vandaag geen hoekse waard i.v.m. blessure?

• #1.919
Die bench blijf ik gewoon bruut vinden

Ik vond hem vandaag een beetje magertjes. Waarschijnlijk zat er wel meer in maar ik had gewoon geen zin.

Wat sanca zegt, zieke bench man. En soms van het leven genieten moet je zeker blijven doen viking;)

Blijf ik ook zeker doen, haha! (maar misschien niet meer zoveel stoute dingen tegelijk)

alles onder de 200 is matig voor jou jacco ;)

btw: vandaag geen hoekse waard i.v.m. blessure?

Klopt, maar ik voelde me ook matig vandaag. ;)

Hoeksewaard had ik idd afgemeld omdat ik het nog niet aandurfde met mijn arm. Zeker niet nadat de fysio heeft bevestigd dat het op zeker 2 scheurtjes zijn geweest en deze nog niet volledig zijn genezen.

• #1.920
Training vanavond:

Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat het woord "training" niet echt op zijn plaats is want ik had nog steeds geen energie dus ik heb alleen deadlift gedaan om te kijken hoe mijn arm het zou houden.

Deadlift (pronated, geen magnesium):
1 x 10 x 70
1 x 5 x 120
1 x 5 x 150
1 x 3 x 170
1 x 1 x 190

Het viel best tegen omdat mijn grip wel verzwakt is omdat ik al 7 weken geen DL of zware rugtrainingen heb gedaan. Na de 190 voelde ik mijn onderarm licht trekken dus maar gestopt. Volgende keer meer belasting.

Terug
Naar boven