MuscleMeat

When a viking goes berserk......

toch lekkre training kerel!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.925
Zometeen eerst even wat boodschapjes doen en daarna wat HG-events trainen buiten. Ben benieuwd of ik nu wel kracht durf te zetten met de weight for distance. Ik zal wel moeten want de wedstrijd in Hank is volgende week en dan moet ik toch weer punten zien te scoren.

Succes man hoop dat het wat gaat.

Zometeen eerst even wat boodschapjes doen en daarna wat HG-events trainen buiten. Ben benieuwd of ik nu wel kracht durf te zetten met de weight for distance. Ik zal wel moeten want de wedstrijd in Hank is volgende week en dan moet ik toch weer punten zien te scoren.

succes jacco,ik hoop voor je dat je volgende week weer kan vlamme!!!!!!;)

zelfs op je zwakke momenten vind ik je nog BRUUT trainen............ik durf hier al nauwelijks meer commentaar op te geven!
:o

• #1.930
Neej ik doelde meer op Wackonielsie die zegt altijd standaard; lekkere training. :D

Ik had je tekst namelijk al gelezen.

Dat had ik al door maar ik vond het gewoon leuk om je even commentaar te geven.....;)

Succes man hoop dat het wat gaat.

Het is gegaan!

succes jacco,ik hoop voor je dat je volgende week weer kan vlamme!!!!!!;)

Dat hoop ik ook en zoals het er nu uitziet moet dat wel kunnen.

zelfs op je zwakke momenten vind ik je nog BRUUT trainen............ik durf hier al nauwelijks meer commentaar op te geven!
:o

Tnx!

• #1.931
HG-events vanmiddag:

Vanmiddag heb ik de onderdelen hamerslingeren, weight for distance en steenstoten gedaan en het was allemaal pijnvrij.

Nu durfde ik gelukkig al meer kracht te zetten op de WFD dan op de laatste wedstrijd dus het moet volgende week wel goed komen.

verder heb ik geen afstanden gemeten maar alleen "afgepast" dus vandaar dat ik ze hier niet neerzet. Hamer en steen waren gewoon goed maar de WFD was nog niet de gebruikelijke afstand maar wel weer wat verder.

Komende week ga ik nog 1x WFD trainen en op de wedstrijd zaterdag laat ik het weer tapen en dan durf ik wel weer voluit te gooien.

• #1.932
Vandaag even op het strand geweest als afsluiting van mijn vakantie (en blessureperiode) dus nu moet ik morgen weer serieus aan de bak.
Ik heb er wel zin in want ik heb nu wel weer lang genoeg aan lopen kloten.

Ik zie het al, komt allemaal dik inorde! ;)

• #1.937
deze ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee...deze.

th_03237_images_122_1105lo.jpg

• #1.939
Training vanavond:

Hacksquat (machine, onder parallel):
2 x 10 x 65
2 x 10 x 90
1 x 10 x 115
1 x 10 x 140
1 x 6 x 165
1 x 3 x 190

Standing legcurl:
1 x 10 x 25 (per been)
1 x 10 x 30
1 x 10 x 35
1 x 8 x 40
1 x 8 x 45

Standing calfraises:
5 x 20 x 200

Overheadpress:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 3 x 110
1 x 2 x 120
1 x 1 x 130

Reverse flyes (machine):
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90

Lekkere training, ook al moet ik weer even wennen aan het werken + trainen na al die vrije tijd.

brute OH press :)

Terug
Naar boven