AndroidHealthClinic

Gestopt Where there's a will, there's a way!

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ren je naar de gym toe?
Gekkenwerk :D
Waren deze squats atg dan?
Ja, ik ren naar de gym, is maar 2,5 km en een goede warming up / cooling down. Rustig tempo, dus niet voorvermoeid :D. Ik zie veel mensen die om te hoek wonen met de auto naar de gym gaan, begrijp dat echt niet. Zelfs als het prachtig weer is.

Niet helemaal atg. Ik heb altijd moeite diep genoeg te zakken en ga vaak maar net tot de 90 graden. Ook ben ik niet sterk op de squats. Nu lukt het langzaamaan beter om iets voorbij de 90 graden te gaan, maar vergt wel inspanning; vandaar dat ik op de 90 kg maar 8 reps haal. Tot een jaar geleden squatte ik ook niet en ben nog steeds lerende.

Zo weer even lekker borst en schouders trainen!
Net T5 ECA genomen en een blik monster, de oranje versie. Ik moet zeggen dat ik de rode en witte toch lekkerder vind, maar deze is ook wel oke :D.

Zo weer even lekker borst en schouders trainen!
Net T5 ECA genomen en een blik monster, de oranje versie. Ik moet zeggen dat ik de rode en witte toch lekkerder vind, maar deze is ook wel oke :D.
Oranje is ook mijn minst favoriet! Lekker stapelen hoor.. T5+monster:woot:

• Like
Waarderingen: BB_
caffeine tab+t5 + blik monster + scoop monster = leef.

Is mindfuck al wat minder?

Oranje is ook mijn minst favoriet! Lekker stapelen hoor.. T5+monster:woot:
Tnx!
caffeine tab+t5 + blik monster + scoop monster = leef.

Is mindfuck al wat minder?
Tnx. Ik heb geen Monster PWO, enkel een blik op en T5. Met T5 gebruik ik verder geen PWO meer :P.
Ja, ik voel me op zich wel prima, nog steeds genoeg motivatie. Afgelopen week niet echt afgevallen, maar gewicht op de weegschaal schommelt altijd wel wat. Zit nu op 2700 - 2800 kcal. Vandaag verjaardag van m'n vader + vaderdag. Ik kijk nog wel even of ik vanavond mee-eet (wat zou willen zeggen cheatmeal :D).

Vandaag borst + schouders getraind:

Incline Spoto Press:
Warming up; 20 x 20, 20 x 40, 20 x 60 (niet Spoto/paused)
15 x 70 kg
9 x 80
7 x 80
7 x 80
6 x 85
5 x 90, drop 13 x 60

OHP:
20 x 20 kg
13 x 40
11 x 40
10 x 45
7 x 50
Behind the Neck:
14 x 40 kg
11 x 45
9 x 50
6 x 55, drop 8 x 40, lekker!

Flat Dumbbell Press:
16 x 30 kg
11 x 36
10 x 36
6 x 38, pfff
ff rust:
8 x 38
7 x 40

Front Raise (op Incline Bench):
10 x 12 kg, voelt wel zwaar zo strikt, dus ff iets lichter
13 x 10
13 x 10
11 x 10
8 x 12, drop 6 x 8 kg, leeg

Bayesian Lateral Raise:
4 x 12 x 14 kg

Cable Flyes (Incline Bench):
10 x 27 kg, iets te zwaar
13 x 23
11 x 23, laatste lelijk
11 x 23
Cable Flyes (rechtop zittend bankje):
15 x 23 kg
11 x 27
11 x 27
10 x 27

Net een eiwitpannenkoek op met banaan en pindakaas :D. Zo naar m'n pa!

M'n vader heeft bami gemaakt. Besloten toch mee te eten, wordt m'n eerste cheatmeal na 8 weken drool:drool:.

Shit, het is nog maar kwart over 9 in de ochtend.... en nu heb ik zin in bami :roflol:

Hoop dat het gesmaakt heeft!

Mooie training! Vind je behind the neck press een meerwaarde hebben?

Viel inderdaad wel mee. 2 bordjes bami (beschaafd) met 1 kipspiesje zonder satésaus, van de kroepoek afgebleven en het toetje overgeslagen. Toegevoegde suikers probeer ik sowieso te vermijden. Gisteren denk ik daardoor nog steeds goed in m'n deficit gebleven.

Shit, het is nog maar kwart over 9 in de ochtend.... en nu heb ik zin in bami :roflol:

Hoop dat het gesmaakt heeft!
Sorry, was zeker lekker!

Zo dadelijk naar Frankrijk voor het werk. Voor vandaag gemealprept, dus vandaag handhaaf ik mijn schema. Morgen en overmorgen ontkom ik niet aan de restaurants en hotelfood, vandaar dat ik gisteren eigenlijk niet wilde cheaten.

Ochtendje vrijgenomen, zodat ik nog kon trainen:

Rug:

Chest Supported T-Bar Row (brede greep):
Warming up: 20 x 20 kg
15 x 40 kg
12 x 50
10 x 50
8 x 55
7 x 60
6 x 60

Pull Ups:
4 x 8 x BW, met veel moeite

Low Grip Rows (bankje bij kabelmachine, onderhandse brede greep:
14 x 68 kg
12 x 77 x 3, drop 11 x 64

V-Grip Lat Pulldown:
13 x 77 kg
12 x 82 kg met moeite, kort gepauzeerd tussendoor
11 x 82 kg x 2, drop 8 x 68

Straight Arm Lat Pulldown (zo breed mogelijk):
12 x 36 kg
11 x 36 x 3

Rear Delts (Machine):
15 x 64 kg
11 x 73
10 x 73
13 x 68

Shrugs (one arm, T-bar)
4 x 12 x 40 kg (excl. bar)

22 "lichte" HIIT op crosstrainer

Er zijn vast/hopelijk genoeg gezonde keuzes in de restaurants.. en anders om de porties denken (jammer genoeg....)

Er zijn vast/hopelijk genoeg gezonde keuzes in de restaurants.. en anders om de porties denken (jammer genoeg....)
Helaas heb ik niet te bepalen waar we overnachten en eten. Tussen-de-middag zullen we wel een vaste (warme) lunch krijgen geserveerd. 's Avonds kan ik als ik geluk heb zelf van de kaart kiezen. Zal wel vlees of vis worden.

Hoe kan je nou lichte hiit doen?
Dan is het toch geen hiit meer?

Hoe kan je nou lichte hiit doen?
Dan is het toch geen hiit meer?
Die opmerking had ik al verwacht. Ik had 't ook tussen aanhalingstekens gezet. Zat qua intensiteit wel op intensieve interval, maar niet op m'n max. V.w.b. intervaltraining kun je ook nog wel categoriseren. Ik had maar 8 x 1 minuten op hoge intensiteit gedaan: 22 minuten was incl. warming up en cooling down.
Vergeleken met wat ik gewend ben (was) van m'n hardloopperiode en marathonvoorbereiding, is 22 minuten amper een training te noemen, aangezien we toen vaak 1,5 uur bezig waren, waarvan 30 - 55 minuten op hoge intensiteit en redelijk op de max. (dus rustpauzes en warming up / cooling down niet meegerekend).

Aangekomen in Parijs, in 't hotel. Niet mee uit eten, maar m'n tupperware mee (rijst/kalkoenfilet/kastanjechampignonroerbakgroente):
2017-06-19 19.38.05.jpg

Morgen en overmorgen geen voedingsschema.

Zo meteen even een avondwandeling langs de Seine denk ik.
:D

Kijk, dat is dedication ;)

• Like
Waarderingen: BB_
In het ochtendgloren een rondje hardgelopen, 11 km, langs l'Arc de Triomphe en over de Champs-Élysées, wat wil een mens nog meer :D.

Daarna een lekker ontbijt in het hotel:
- 1 yoghurtje + vers fruit
- Stuk stokbrood
- 2 gekookte eieren
- 2 plakken kipfilet en 1 plak ham
- 2 koppen muntthee :)

Zo, en dan aan het werk:
2017-06-20 16.24.25.jpg
De lunch die we geserveerd kregen was prima. Een of ander gerecht met gepureerde (100%) bio maïs en kipfilet, lekker gekruid. Quinoa salade met stukje witvis en veel kruiden (koriander, munt)! Gezond en clean. drool: Gebakje geruild voor een extra salade :D.
2017-06-20 12.45.40.jpg

Nu klaar met vergaderen. Dadelijk worden we mee uit eten genomen, Frans. Zal we biefstuk of vis worden, dus prima. Al met al valt het dus wel mee met cheaten. Morgenavond al weer in de Thalys naar huis.

Morgenochtend weer hardlopen en donderdag dagje vrij, dus lekker lang knallen in de gym. :wl:

Ik merk wel dat nu de buik ook langzaam strakker begint te worden, dus gaat prima. Vanaf donderdag clean eten tot aan eind juli.

Net toch wel voor het eerst gecheat. Menu was bepaald, restaurant was wel goed! Voor- en hoofdgerecht waren nog schappelijk, maar geheel tegen mijn principes het toetje toch ook maar opgegeten: drool:
2017-06-20 20.03.04.jpg
2017-06-20 20.35.08.jpg

2017-06-20 21.14.36.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven