- Waardering
- 1.838
- Lengte
- 1m69
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind 'm wel lekker en kan er vaak nog een paar meer uitknallen wanneer ik met gewone OHP fail.Mooie training! Vind je behind the neck press een meerwaarde hebben?
Tnx, ja, was niet verkeerd.
Netjes, netjes!Tnx, ja, was niet verkeerd.
Gewicht maandagochtend: 94,1 kg
Gewicht vanochtend: 94,2 kg
Ik heb afgelopen dagen geschat dat ik niet echt boven onderhoud ben uitgekomen, is goed gelukt.
Zo weer trainen. PWO: blik Monster + scoop Assault.
Daarna huishoudelijke dingen en mealpreppen en dan nog even zonnen als het meezit!
Tnx! Leg Curl is echt vaag dat ik 'm op max kan doen, zo sterk zijn mijn hams niet.
Tnx! Squats ben ik niet goed in, ik hoop na de cut hier een hoop progressie op te boeken.Nette training. Die squats mogen in verhouding nog wel omhoog tho, maar goed bezig!

Dank, ik vind het nog wat tegenvallen
. Bovenkant borst komt er niet echt goed uit, dus wil daar wat meer aan gaan werken. Ik heb het gevoel dat ik soms wat te veel uit m'n schouders druk, dus probeer goed te focussen op de uitvoering.
. Champs-Élysées op de tweede dag ook duidelijk zichtbaar:Thanks! Op een andere locatie kan het lang duren, maar in mijn geval kwam 't omdat ik 'm lang niet geüpdatet had. Van smog had ik geen last, maar goed voor de gezondheid zal de lucht niet geweest zijn.NiceHet is mij ook wel eens opgevallen dat het heel lang duurt voor een GPS signaal begint te herkennen als je op een nieuwe locatie staat.
Geen last van smog gehad in zo'n stad?

Morgen armen + kuiten en daarna familiedagje. Alvast meal geprept voor komende week. Morgen niet mee bbq'en. Komende 5 weken geen cheatmeals.
Nergens last van, gewenning denk ik. Ik heb bij een gewone PWO meer een energierush dan bij T5/ECA. Blik monster zit overigens geen ephi in he, In een blik Monster Zero zit 140 mg, dat is hetzelfde als 2 koppen koffie, dus valt wel mee toch. In T5 250 mg, dus bij elkaar zeg maar 5 koppen koffie, vind ik nog wel meevallen.Als ik zoveel caffeine/ephi neem eindig ik op het politie bureau.
Traint dat relaxt voor jou?
Thanks!
Ik zelf ven echt gevoelig voor caffeine als ik een blik monster op hem voel ik me soms al beroerd. Neem ook nooit een volledige scoop pwo.Nergens last van, gewenning denk ik. Ik heb bij een gewone PWO meer een energierush dan bij T5/ECA. Blik monster zit overigens geen ephi in he, In een blik Monster Zero zit 140 mg, dat is hetzelfde als 2 koppen koffie, dus valt wel mee toch. In T5 250 mg, dus bij elkaar zeg maar 5 koppen koffie, vind ik nog wel meevallen.
Tnx!

.

- 12 (mama
) - 10 
- 8 (en nu weer zonder pauzeren afmaken) - 6 - 4 kg