Fitness Seller

Gestopt Where there's a will, there's a way!

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Oja, en vanochtend weer gewogen. Hieronder de afgelopen 5 wegingen:
03/06/2017: 95,7 kg (-1,4)
10/09/2017: 94,6 kg (-1,1)
17/06/2017: 94,2 kg (-0,4)
24/06/2017: 93,3 kg (-0,9)
01/07/2017: 92,6 kg (-0,7)
:D

Geen last van je armen tijdens het werk uitje?

Lekker weekje zo te lezen!

• Like
Waarderingen: BB_
Oja, en vanochtend weer gewogen. Hieronder de afgelopen 5 wegingen:
03/06/2017: 95,7 kg (-1,4)
10/09/2017: 94,6 kg (-1,1)
17/06/2017: 94,2 kg (-0,4)
24/06/2017: 93,3 kg (-0,9)
01/07/2017: 92,6 kg (-0,7)
Heel netjes hoor! Kun je tevreden mee zijn met zo een progressie!:thumbs:

• Like
BBQ van het werk, besloten wel mee te eten deze keer:
In totaal:
- 2 kalkoenshaslicks
- 1 kipfilet
- 1 pepersteak (niet op foto)
- 1 klein kipspiesje (niet op foto)
- Salade, zo veel mogelijk de rauwkostsalades met weinig dressing
- Geen sauzen
- Geen stokbrood
- Geen toetje, er waren Magnums drool:
Vrij beschaafd al zeg ik het zelf, de rest van de dag minder dan normaal gegeten en lekker gewielrend, dus kon best. Geen krachttraining meer.
Nogmaals respect! Bij mij gaat alleen bij het horen van het woord BBQ een knop om...en dan is het eind helemaal zoek!

• Like
Heel mooi tempo van afvallen! De motivatie is torenhoog hier :)

• Like
Geen last van je armen tijdens het werk uitje?

Lekker weekje zo te lezen!
Nee, het was in groepsverband en niet al te serieus, ik ben ook de enige die traint (collega's niet of nauwelijks).
Nogmaals respect! Bij mij gaat alleen bij het horen van het woord BBQ een knop om...en dan is het eind helemaal zoek!
Haha, thanks! Ook als ik niet aan het cutten ben probeer ik wel een gezonde levensstijl na te leven, dus niet veel suikers, zout, kant-en-klare producten etc. Nu is het gewoon dedicated volhouden.
Heel mooi tempo van afvallen! De motivatie is torenhoog hier :)
Thanks, zeker, altijd!

Vandaag: Borst & Schouders

Bench Press:
WU: 20 x 20 kg, 30 x 40 kg, 27 x 60 kg
13 x 80 kg
9, 9, 8, 7 x 90 kg, drop ?? x 60 kg (genoeg)

Incline Dumbbell Press:
16 x 30 kg
7 x 36 kg, WTF is dit :mad:
9, 8, 7 x 36 kg

All Around The Worlds:
4 x 12 x 12 kg :fire:

Dumbbell Shoulder Press superset met Seated Side Raises:
10 x 28 kg - 12 x 8 kg
10 x 28 kg - 12 x 8 kg
8 x 28 kg - 12 x 8 kg
8 x 28 kg - 12 x 8 kg

OHP:
?? x 20 kg
12, 11 x 40 kg
8, 7 x 45 kg
5 x 50 kg, drop ?? x 20 kg

Barbell Front Raises:
2 x 15 x 15 kg
13, 12, 11 x 20 kg

Cable Crossover:
13 x 32 kg
8 x 36 kg, te zwaar pff, 3 x 32 kg
13, 12 x 32 kg, drop 10 x 23 kg

15-20 minuten abs :fire::fire:

5 km hardlopen (2,5 heen, 2,5 terug)

Totale trainingstijd 2 uur en 5-10 minuten

Lekkere workout nog hoor, met al die dropsetjes! Mooie serie oefeningen ook:D

• Like
Lekkere workout nog hoor, met al die dropsetjes! Mooie serie oefeningen ook:D
Bedankt!

Vandaag rug, maar 6 oefeningen gedaan, niet gelogd:
- Deadlifts; max. was 5 x 150 kg (2x) en 3 x 160 kg;
- BOR (70 kg);
- One Arm Cable Row;
- Lat Pulldowns (behind the neck, breed);
- Lat Pulldowns V-Grip;
- Shrugs;
- 20 minuten crosstrainer.

Eerste oefeningen gingen lekker, maar halverwege was ik gewoon leeg en weinig energie. Uiteindelijk niet ontevreden over de gewichten, maar focus en energie was op een gegeven moment gewoon weg. Morgen armen :D.

Ik lees her en der op het forum discussies over zout en zie veel mensen pizza’s, McDonalds, sushi en andere rotzooi eten en herinnerde mij een aflevering die ik onlangs op tv zag. Ik zeg niet dat alles waar is wat er verteld wordt en dat voor sporters hetzelfde geldt, maar onderstaande aflevering van ‘Broodje Gezond’ geeft wel duidelijk kaan dat we te veel zout eten. Voor zij die niet het hele fragment willen bekijken, kort samengevat:

Zout - Broodje Gezond

Je hebt maar 2 g zout per dag nodig; 6 g maximaal is aanbevolen. Gemiddelde man eet 9,7 gram per dag. E.e.a. is uit studie van het Erasmus MC gebleken. Zout is “het nieuwe roken”. Veel zout eten veroorzaak nierschade, bloedruk stijgt, leidt tot een blokkade in de bloedvaten (afvoerkanaaltjes).

In veel kruidenmixen, broodbeleg, kaas, sauzen, bereide producten, pakjes etc. etc. zit veel zout. Met een pizza of afhaalchinees zit je direct al aan de maximum aanbevolen hoeveelheid van 6 gram.

Oorspronkelijk werd zout gebruikt voor conservering; het is voornamelijk behouden gebleven wegens de smaak. Zout is een goedkope smaakmaker en de consument vindt ’t lekker, dus het verkoopt goed.

Als we 30% minder zout zouden eten scheelt dat 30.000 tot 50.000 minder doden per jaar in Nederland. Te lang teveel zout vergroot de kans op nierschade. Hieronder een gezonde nier versus een ‘zieke’ nier.

gezonde vs ongezonde nier.jpg

Alternatieve zoutsoorten (Keltisch, Himalaya etc.) is onzin, want bevat evenveel Natriumchloride. Kalium daarentegen werkt bloeddrukverlagend.

Ik lees her en der op het forum discussies over zout en zie veel mensen pizza’s, McDonalds, sushi en andere rotzooi eten en herinnerde mij een aflevering die ik onlangs op tv zag. Ik zeg niet dat alles waar is wat er verteld wordt en dat voor sporters hetzelfde geldt, maar onderstaande aflevering van ‘Broodje Gezond’ geeft wel duidelijk kaan dat we te veel zout eten. Voor zij die niet het hele fragment willen bekijken, kort samengevat:

Zout - Broodje Gezond

Je hebt maar 2 g zout per dag nodig; 6 g maximaal is aanbevolen. Gemiddelde man eet 9,7 gram per dag. E.e.a. is uit studie van het Erasmus MC gebleken. Zout is “het nieuwe roken”. Veel zout eten veroorzaak nierschade, bloedruk stijgt, leidt tot een blokkade in de bloedvaten (afvoerkanaaltjes).

In veel kruidenmixen, broodbeleg, kaas, sauzen, bereide producten, pakjes etc. etc. zit veel zout. Met een pizza of afhaalchinees zit je direct al aan de maximum aanbevolen hoeveelheid van 6 gram.

Oorspronkelijk werd zout gebruikt voor conservering; het is voornamelijk behouden gebleven wegens de smaak. Zout is een goedkope smaakmaker en de consument vindt ’t lekker, dus het verkoopt goed.

Als we 30% minder zout zouden eten scheelt dat 30.000 tot 50.000 minder doden per jaar in Nederland. Te lang teveel zout vergroot de kans op nierschade. Hieronder een gezonde nier versus een ‘zieke’ nier.

gezonde vs ongezonde nier.jpg

Alternatieve zoutsoorten (Keltisch, Himalaya etc.) is onzin, want bevat evenveel Natriumchloride. Kalium daarentegen werkt bloeddrukverlagend.
Ik ga de 80 zowieso al niet halen. Echter denk ik dat voor sporters wel meer zout acceptabel is gezien het zweten etc., maar daar zijn vast geen onderzoeken naar geweest...

Is inderdaad al langer bekend dat we teveel zout eten en dat het overal inzit... Ik gebruik geen zout meer om te koken bv, spaar je dat toch al uit.

• Like
Is inderdaad al langer bekend dat we teveel zout eten en dat het overal inzit... Ik gebruik geen zout meer om te koken bv, spaar je dat toch al uit.
Ik ook niet en krijg toch al gauw teveel binnen, ook als ik erop let. Zelfs als je veel sport heb je echt niet meer dan 6 gram per dag nodig.

Vandaag: Armen

Niet gelogd, maar ca. het volgende:

Verzwaarde Dips tussen 2 bankjes:
4 x 4 dropsets BW +60 kg - +40 kg - +20kg - +0 kg
4 x ca. 12-6-6-6 :fire:

Close Dumbbell Press (DB's tegen elkaar aan drukken):
veel x 18 kg
stuk of 16 x 22 kg
4 x 12 x 26 kg

Overhead Cable Rope Triceps Extension ss Calbe Rope Triceps Pushdown:
4 x ca. 12 x 27,5 a 30 kg - 12 x 22,5 a 25 kg
Dropset na laatste set tot :fire::fire:

Incline Bench Dumbbell Curl (zittend op bankje, armen naar buiten gedraaid):
3 x ca. 12-14 x 14 kg
10 x 16 kg, dropset ?? x 12 kg

Spider Curl (Preacher Bench verticaal gezet):
3 x ca. 12 x 33 kg smalle greep tot failure en door :fire:
3 x ca. 12 x 33 kg smalle greep, halverwege 5 kg gezakt, weer lekker tot failure en door :fire:

Dumbbell Hammer Curl:
2 x ?? x 16 kg
2 x ?? x 18 kg

CT Fletcher Biceps Gauntlet:
20 x 4 kg
20 x 6 kg
20 x 8 kg, begin 'm al te voelen
20 x 10 kg, hakkelend, ik wil al pauzeren :treuren:
20 x 14 kg, want 12 kg was weggekaapt, 2 x moeten pauzeren :fire:
20 x 14 kg, overgaan op alternating curls, want niet vol te houden :scold:
20 x 10 kg :fire::fire:
20 x 8 kg, aaaaaaarghhhh
20 x 6 kg, kreunend met 6 kg DB's, WTF :p
20 x 4 kg, klaar :D

Abs: 15 minuten slopen, standaard circuitje, Bruce Lee Abs, Windshield Wipers, Penguins, V-Ups, Crunches etc. etc. eindigend met 1 minuut planking en daarna een dropset op de Abs machine, zonder benen te klemmen en met vasthouden :fire::fire:

Crosstrainer: 18 minuten

Totaal trainingstijd 1 uur 30 minuten

Abs: 15 minuten slopen, standaard circuitje, Bruce Lee Abs, Windshield Wipers, Penguins, V-Ups, Crunches etc. etc. eindigend met 1 minuut planking en daarna een dropset op de Abs machine, zonder benen te klemmen en met vasthouden :fire::fire:
Damn! Sick veel ab-work:eek!:

• Like
Standaardroutine, valt wel mee :D. Ik wil ook een sixpack.

Vandaag Legs:

Squats:
WU: 20 x 20, 40, 60 kg
15 x 80 kg
2 x 11 x 90 kg
2 x 10 x 90 kg, man, koste al veel moeite zeg, zweten als een otter (druppels op de grond :P)
Drop ?? x 60 kg ATTG

Leg Press (voeten laag):
?? x 100 kg
2 x 13 x 120 kg
? x 130 kg
5 x 130 kg (WTF, leeg), drop ?? x 90 kg :fire:

Leg Curl:
11 x 70 kg
2 x 12 x 70 kg
11 x 70 kg, drop ?? x 40 kg, aaagh

Leg Extension:
4 x 12 x 70 kg, drop weinig x 40 kg, drop ?? x 20 kg :fire::fire:

Split Squat:
3 x 12 x 40 kg

Seated Calf Raise ss Calf Raise Smith:
4 x dropsets veel x 60-55-50 kg ss stuk of 20 x 100 kg, gewoon tot failure, op het einde nog een dropset :fire::fire::fire::

Crosstrainer: 15 minuten HIIT

Meer tijd had ik niet, totaal 1uur25minuten

Man, man wat een trainingsintensiteit nog :bow: Goed bezig kerel!

• Like
Valt wel mee toch, 7 beenoefeningen waarvan 2 kuiten. Als ik jouw Leg Presses zie met die setjes van 10 normal - 10 hoog - 10 wide - 10 small - 10 calves, dat is pas ziek volume :D.
Klopt..die zijn ook pittig. Echter blijf jij stug de dropsetjes doen en verplaats je nog steeds flinke gewichten!:thumbs:

• Like
Vandaag Push, niet gelogd:

Dumbbell Press (5 sets, max. 40 kg)
Incline Smith BP (4 sets + dropset, max. 90 kg)
Bayesian Cable Flyes (4x12)
DB Lateral Raises (4 sets + dropset, max. 16 kg)
DB Front Raises (geconcentreerd en strikt, 4 sets + dropset, max. 12 kg)
Standing DB Shoulder Press ss met Triceps Dips (4x12 + dropset)
Triceps Overhead Extension (Cable Rope) (4x12 + dropset)
Triceps Pushdown Cable Bar (4x12)
Abs kwartiertje
Cardio kwartiertje crosstrainer

FF korte post. Vandaag Pull:

Pull Ups
V-Grip Lat Pulldowns
Machine Rows
T-Bar Rows (small)
Straight Arm Cable Rope Pulldowns (op knieën)
Bent Over Lateral Raise (Cable)
Spider Curl
Zottman Curl overgaan in DB Curl
Bayesian Curl
Smith Shrugs

Nog ff druk met werk geweest. Morgen voor het eerst naar een coach: Fox Gym R'dam it is! :D

Trouwens geen cardio vandaag. Ik ga denk ik iets minder vaak cardio doen en niet lager in de kcals (misschien iets hoger), omdat ik te veel gewicht verlies en dadelijk beneden de 90 kg uitkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven