- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel netjes hoor! Kun je tevreden mee zijn met zo een progressie!Oja, en vanochtend weer gewogen. Hieronder de afgelopen 5 wegingen:
03/06/2017: 95,7 kg (-1,4)
10/09/2017: 94,6 kg (-1,1)
17/06/2017: 94,2 kg (-0,4)
24/06/2017: 93,3 kg (-0,9)
01/07/2017: 92,6 kg (-0,7)
![]()
Nogmaals respect! Bij mij gaat alleen bij het horen van het woord BBQ een knop om...en dan is het eind helemaal zoek!BBQ van het werk, besloten wel mee te eten deze keer:
In totaal:
- 2 kalkoenshaslicks
- 1 kipfilet
- 1 pepersteak (niet op foto)
- 1 klein kipspiesje (niet op foto)
- Salade, zo veel mogelijk de rauwkostsalades met weinig dressing
- Geen sauzen
- Geen stokbrood
- Geen toetje, er waren Magnums
Vrij beschaafd al zeg ik het zelf, de rest van de dag minder dan normaal gegeten en lekker gewielrend, dus kon best. Geen krachttraining meer.
Nee, het was in groepsverband en niet al te serieus, ik ben ook de enige die traint (collega's niet of nauwelijks).Geen last van je armen tijdens het werk uitje?
Lekker weekje zo te lezen!
Haha, thanks! Ook als ik niet aan het cutten ben probeer ik wel een gezonde levensstijl na te leven, dus niet veel suikers, zout, kant-en-klare producten etc. Nu is het gewoon dedicated volhouden.Nogmaals respect! Bij mij gaat alleen bij het horen van het woord BBQ een knop om...en dan is het eind helemaal zoek!
Thanks, zeker, altijd!Heel mooi tempo van afvallen! De motivatie is torenhoog hier![]()

Bedankt!Lekkere workout nog hoor, met al die dropsetjes! Mooie serie oefeningen ook![]()
.Ik ga de 80 zowieso al niet halen. Echter denk ik dat voor sporters wel meer zout acceptabel is gezien het zweten etc., maar daar zijn vast geen onderzoeken naar geweest...Ik lees her en der op het forum discussies over zout en zie veel mensen pizza’s, McDonalds, sushi en andere rotzooi eten en herinnerde mij een aflevering die ik onlangs op tv zag. Ik zeg niet dat alles waar is wat er verteld wordt en dat voor sporters hetzelfde geldt, maar onderstaande aflevering van ‘Broodje Gezond’ geeft wel duidelijk kaan dat we te veel zout eten. Voor zij die niet het hele fragment willen bekijken, kort samengevat:
Zout - Broodje Gezond
Je hebt maar 2 g zout per dag nodig; 6 g maximaal is aanbevolen. Gemiddelde man eet 9,7 gram per dag. E.e.a. is uit studie van het Erasmus MC gebleken. Zout is “het nieuwe roken”. Veel zout eten veroorzaak nierschade, bloedruk stijgt, leidt tot een blokkade in de bloedvaten (afvoerkanaaltjes).
In veel kruidenmixen, broodbeleg, kaas, sauzen, bereide producten, pakjes etc. etc. zit veel zout. Met een pizza of afhaalchinees zit je direct al aan de maximum aanbevolen hoeveelheid van 6 gram.
Oorspronkelijk werd zout gebruikt voor conservering; het is voornamelijk behouden gebleven wegens de smaak. Zout is een goedkope smaakmaker en de consument vindt ’t lekker, dus het verkoopt goed.
Als we 30% minder zout zouden eten scheelt dat 30.000 tot 50.000 minder doden per jaar in Nederland. Te lang teveel zout vergroot de kans op nierschade. Hieronder een gezonde nier versus een ‘zieke’ nier.
![]()
Alternatieve zoutsoorten (Keltisch, Himalaya etc.) is onzin, want bevat evenveel Natriumchloride. Kalium daarentegen werkt bloeddrukverlagend.
Ik ook niet en krijg toch al gauw teveel binnen, ook als ik erop let. Zelfs als je veel sport heb je echt niet meer dan 6 gram per dag nodig.Is inderdaad al langer bekend dat we teveel zout eten en dat het overal inzit... Ik gebruik geen zout meer om te koken bv, spaar je dat toch al uit.

Damn! Sick veel ab-workAbs: 15 minuten slopen, standaard circuitje, Bruce Lee Abs, Windshield Wipers, Penguins, V-Ups, Crunches etc. etc. eindigend met 1 minuut planking en daarna een dropset op de Abs machine, zonder benen te klemmen en met vasthouden![]()

Standaardroutine, valt wel mee
. Ik wil ook een sixpack.
)

:
Valt wel mee toch, 7 beenoefeningen waarvan 2 kuiten. Als ik jouw Leg Presses zie met die setjes van 10 normal - 10 hoog - 10 wide - 10 small - 10 calves, dat is pas ziek volumeMan, man wat een trainingsintensiteit nogGoed bezig kerel!
.Klopt..die zijn ook pittig. Echter blijf jij stug de dropsetjes doen en verplaats je nog steeds flinke gewichten!Valt wel mee toch, 7 beenoefeningen waarvan 2 kuiten. Als ik jouw Leg Presses zie met die setjes van 10 normal - 10 hoog - 10 wide - 10 small - 10 calves, dat is pas ziek volume.