Fitness Seller

Gestopt Where there's a will, there's a way!

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens geen cardio vandaag. Ik ga denk ik iets minder vaak cardio doen en niet lager in de kcals (misschien iets hoger), omdat ik te veel gewicht verlies en dadelijk beneden de 90 kg uitkom.
Wil je nu shredded worden of niet?

Een kilootje of 87-88 bij jouw lengte in naturel niks mis mee hoor..

f**k bodyweight:)

• Topic Starter Topic Starter
Dat beproef ik ook. Wat dat betreft..meten is weten..en wat zegt de spiegel?

@Pillz kom jij er eens in met wat motiverende woorden!..
Aan motivatie ontbreekt het niet, discipline ook niet. Natuurlijk wil ik shredded worden, maar niet ten koste van alles; ik ben al meer dan 10 kg afgevallen en ook spiermassa kwijtgeraakt. Overdaad schaadt (ik denk dat ik soms teveel doe/wil, ook al train ik niet de volumes van @Pillz). Te veel cardio is trouwens ook niet per se goed en ik merk dat het ten koste van mijn beentraining gaat.

Vandaag trouwens voor het eerst bij een coach geweest, Maarten Vos, Fox Gym. 8,6% vet gemeten; hopende komende 3 weken beneden de 7% uit te komen. Ik blijf steady doorgaan op 2600-2800 kcals en laatste 2 weken misschien iets lager of carb cycling. Komende week enkel carbs iets droppen (30-35%). Laatste 2 weken misschien wel even cardio iets ophogen om shredded te worden. Vandaag lekker legs getraind bij Fox Gym.

Maarten vos is zeker goeie coach, hij coacht mitchell suvaal ook( 4e map NK) . Is hij nu je coach?

• Like
Waarderingen: BB_
Heuj we zijn even lang. Hoeveel weeg je nu?

image.jpg
In de 3 weken die je nog hebt ga je echt niet veel vvm verliezen.
Ook niet als natural.
Plat zal je zeker worden, maar dat is wat anders.
Ja als je op 500 kcal gaat zitten met 3 uur cardio per dag wel vvm verlies.
Maar neem aan dat je slimmer bent ;)
Na de shoot 1 week op onderhoud en BOEM :D

Heuj we zijn even lang. Hoeveel weeg je nu?
92 kg; ben afgelopen 11 weken 10,5 kg afgevallen; vandaar dat ik niet te veel meer wil verliezen (eigenlijk niet onder 90 kg, maar dat zal ik toch wel uitkomen als ik de laatste dagen vocht verlies).

image.jpg
Ook niet als natural.
Bedankt voor de motivatie. Uiteindelijk doe ik het voor mezelf en die shoot is bijzaak. Ik heb toch ook niemand die foto's kan nemen, dus het zal wel thuis met de zelfontspanner worden met m'n oude toestelletje zonder ideale belichten of wat er allemaal nodig is.

Bedankt voor de motivatie. Uiteindelijk doe ik het voor mezelf en die shoot is bijzaak. Ik heb toch ook niemand die foto's kan nemen, dus het zal wel thuis met de zelfontspanner worden met m'n oude toestelletje zonder ideale belichten of wat er allemaal nodig is.

Heb je geen leuke/lekkere buurvrouw die je kan vragen? :eyebrow:

Wil je nu shredded worden of niet?

Een kilootje of 87-88 bij jouw lengte in naturel niks mis mee hoor..
Natuurlijk, daarom eet ik al 11 weken clean en op 2500-2600 kcal. Ik heb niet/nauwelijks gecheat en fast food 5 jaar geleden al afgezworen. 87-88 kg vind ik echt te licht. Een jaar geleden woog ik dat, maar ik heb veel (spier)massa gewonnen en vind het zonde om dadelijk weer terug bij af te zijn; heb ik al eerder meegemaakt toen ik door was geslagen met hardlopen en te weinig eten.

geintje!!!!! :o
Maar ik beluister bij @Cool Novice wel een angst om ook lean massa kwijt te raken, en dat snap ik wel.

Dat zeker :)
Ja, zeker. Ik heb in het verleden al eens een groot deel van m'n spiermassa verloren door te veel te cardioën en te weinig te eten en wil niet weer terug bij af zijn. Mijn doel was een kilo of 8 te verliezen en 8 weken te cutten. Door de contest trek ik dit wat langer door (zit nu op 11 weken) en ben al meer dan 10 kwijt.

image.jpg
Ook niet als natural.
De motivatie ben ik absoluut niet kwijt, maar zolang ik 0,5-1 kg per week verlies hoef ik denk ik niet dieper te gaan. Komende dagen blijf ik nog even op 2500-2600 kcal en misschien daarna nog ietsjes lager, maar niet te veel. M'n coach zegt nu ook dat 1 kg per week wel de max is. Als ik nu heel diep ga, is de kans ook groter dat ik daarna (als ik op onderhoud eet) weer snel te veel (vet) aankom. Vandaag toch weer 25 minuten cardio gedaan; houd ik er zeker in, alleen iets minder m.n. de dag voor m'n beentraining.

Motivatie is zeker hoog en vandaag weer lekkere push-training gedaan en daarna naar de sauna geweest.

Ik heb bovendien geen/weinig kennis van depleten/laden/poseren etc. Ga de laatste dagen wel vochtafdrijven. Foto's moet ik nog even kijken. Laten jullie een 'serieuze' fotoshoot doen, of is het gewoon thuis in de badkamer?

O ja, komende week E/K/V 40/35/25 (was 40/40/20). Daarna K nog verder omlaag denk ik. Zout en kalium iets omhoog Wedstrijdtip voor een papierdunne huid (natrium kalium / sodium potassium)

Komende week zal ik ook niet al m'n trainingen posten, simpelweg de tijd niet voor. Wel blijf ik uiteraard trainen, maar overdag werken, 's avonds trainen, op tijd op bed liggen en tussendoor meal preppen geeft me niet veel resterende tijd die ik nog op het forum kan besteden.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk, daarom eet ik al 11 weken clean en op 2500-2600 kcal. Ik heb niet/nauwelijks gecheat en fast food 5 jaar geleden al afgezworen. 87-88 kg vind ik echt te licht. Een jaar geleden woog ik dat, maar ik heb veel (spier)massa gewonnen en vind het zonde om dadelijk weer terug bij af te zijn; heb ik al eerder meegemaakt toen ik door was geslagen met hardlopen en te weinig eten.

Ja, zeker. Ik heb in het verleden al eens een groot deel van m'n spiermassa verloren door te veel te cardioën en te weinig te eten en wil niet weer terug bij af zijn. Mijn doel was een kilo of 8 te verliezen en 8 weken te cutten. Door de contest trek ik dit wat langer door (zit nu op 11 weken) en ben al meer dan 10 kwijt.

De motivatie ben ik absoluut niet kwijt, maar zolang ik 0,5-1 kg per week verlies hoef ik denk ik niet dieper te gaan. Komende dagen blijf ik nog even op 2500-2600 kcal en misschien daarna nog ietsjes lager, maar niet te veel. M'n coach zegt nu ook dat 1 kg per week wel de max is. Als ik nu heel diep ga, is de kans ook groter dat ik daarna (als ik op onderhoud eet) weer snel te veel (vet) aankom. Vandaag toch weer 25 minuten cardio gedaan; houd ik er zeker in, alleen iets minder m.n. de dag voor m'n beentraining.

Motivatie is zeker hoog en vandaag weer lekkere push-training gedaan en daarna naar de sauna geweest.

Ik heb bovendien geen/weinig kennis van depleten/laden/poseren etc. Ga de laatste dagen wel vochtafdrijven. Foto's moet ik nog even kijken. Laten jullie een 'serieuze' fotoshoot doen, of is het gewoon thuis in de badkamer?

O ja, komende week E/K/V 40/35/25 (was 40/40/20). Daarna K nog verder omlaag denk ik. Zout en kalium iets omhoog Wedstrijdtip voor een papierdunne huid (natrium kalium / sodium potassium)

Komende week zal ik ook niet al m'n trainingen posten, simpelweg de tijd niet voor. Wel blijf ik uiteraard trainen, maar overdag werken, 's avonds trainen, op tijd op bed liggen en tussendoor meal preppen geeft me niet veel resterende tijd die ik nog op het forum kan besteden.
Ben er ook nog niet uit hoe/waar ik foto's laat nemen, zal alleszins geen 'serieuze' fotoshoot zijn ;)

Zit nu 2 dagen op 2500 kcal en 35% K en voel me nu echt een f*cking zombie. Lekker veel koffie op en T5/ECA en dadelijk nog een PWO voor ik ga trainen, mezelf helemaal volstouwen met caffeine. :nut::nut:

Zit nu 2 dagen op 2500 kcal en 35% K en voel me nu echt een f*cking zombie. Lekker veel koffie op en T5/ECA en dadelijk nog een PWO voor ik ga trainen, mezelf helemaal volstouwen met caffeine. :nut::nut:
Niet zo piepen..dat is nog 35% carbs...moet je eens naar 10% gaan..:rolleyes:

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven