Natuurlijk, daarom eet ik al 11 weken clean en op 2500-2600 kcal. Ik heb niet/nauwelijks gecheat en fast food 5 jaar geleden al afgezworen. 87-88 kg vind ik echt te licht. Een jaar geleden woog ik dat, maar ik heb veel (spier)massa gewonnen en vind het zonde om dadelijk weer terug bij af te zijn; heb ik al eerder meegemaakt toen ik door was geslagen met hardlopen en te weinig eten.
Ja, zeker. Ik heb in het verleden al eens een groot deel van m'n spiermassa verloren door te veel te cardioën en te weinig te eten en wil niet weer terug bij af zijn. Mijn doel was een kilo of 8 te verliezen en 8 weken te cutten. Door de contest trek ik dit wat langer door (zit nu op 11 weken) en ben al meer dan 10 kwijt.
De motivatie ben ik absoluut niet kwijt, maar zolang ik 0,5-1 kg per week verlies hoef ik denk ik niet dieper te gaan. Komende dagen blijf ik nog even op 2500-2600 kcal en misschien daarna nog ietsjes lager, maar niet te veel. M'n coach zegt nu ook dat 1 kg per week wel de max is. Als ik nu heel diep ga, is de kans ook groter dat ik daarna (als ik op onderhoud eet) weer snel te veel (vet) aankom. Vandaag toch weer 25 minuten cardio gedaan; houd ik er zeker in, alleen iets minder m.n. de dag voor m'n beentraining.
Motivatie is zeker hoog en vandaag weer lekkere push-training gedaan en daarna naar de sauna geweest.
Ik heb bovendien geen/weinig kennis van depleten/laden/poseren etc. Ga de laatste dagen wel vochtafdrijven. Foto's moet ik nog even kijken. Laten jullie een 'serieuze' fotoshoot doen, of is het gewoon thuis in de badkamer?
O ja, komende week E/K/V 40/35/25 (was 40/40/20). Daarna K nog verder omlaag denk ik. Zout en kalium iets omhoog
Wedstrijdtip voor een papierdunne huid (natrium kalium / sodium potassium)
Komende week zal ik ook niet al m'n trainingen posten, simpelweg de tijd niet voor. Wel blijf ik uiteraard trainen, maar overdag werken, 's avonds trainen, op tijd op bed liggen en tussendoor meal preppen geeft me niet veel resterende tijd die ik nog op het forum kan besteden.