Fitness Seller

Gestopt Where there's a will, there's a way!

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 526
  • Weergaven 39K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je niet teveel kaas/vet.... wat zwitserse kaas doet wonderen. Sterk in smaak ook dus niet veel van nodig.
Pesto kan je qua smaak ook zelf maken.. gewoon basilicum en wat andere kruiden door de hakselaar... prima kruidig en geen olie ;)
Ik werk zelf vooral veel met kruiden. Erg lekker en je kan er veel kanten mee op. Gedroogde basilicum/bieslook/peterselie en dingen als kriudenmixen grieks / mexicaans etc.

Ook een hele simpele... je hebt van Duijvis van die dipsaus zakjes. Zijn zakjes kruiden die je normaal met mayo oid aanmaakt. Die kan je ook perfect gewoon als kruidenmix door je eten mikken :D en veel smaken van ook. En omdat je dan alleen ed kruiden gebruikt ook nog bijna geen kcals... dus gunstig voor jou. Die smaken trouwens ook heerlijk door de rijst. Gewoon zo door je gekookte rijst roeren.
Dips

Je moet gewoon een beetje vindingrijk worden. Zo ken ik nog wel heel veel meer tips hoor. :)

Ben benieuwd naar de foto's!
Ik gebruik ook veel kruiden, altijd eigenlijk wel. Italiaans (oregano, basilicum, tijm, rozemarijn etc.), Oosters (kurkuma, gember, kardemom, komijn, laos, koriander etc.), altijd knoflook, pepertjes. Die Zwitserse kaas is inderdaad prima. Ik track momenteel wel mijn zout, dat tikt wel aan met kazen. Ik heb de light-sausjes van XXL, zijn ook prima. Verder vind ik het ook prima om gewoon prima om plain rijst/witvis/spinazie of broccoli te eten. Cayennepeper en kurkuma gaan in de cut wel standaard door de rijst. Ik ben nog niet zo lang serieus met BB bezig, dit is ook pas de eerste keer dat ik echt cut. Een gezonde levensstijl heb ik wel altijd gehad.
 
2017-07-15 19.24.08.jpg
2017-07-15 19.33.26.jpg
 
Supertransformatie !
:thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hier nog foto's nadat ie uit de oven kwam. Ik heb de halve schaal op, de rest komende week :D. Heb er nog olijven overheen gedaan.

700 kcals
30 gram vet
45 gram carbs (400 gram courgette en 250 gram pastasaus)
56 gram eiwit

Ik had megatrek, nu nog wel een beetje ondanks de flinke portie. Zit pas op 1800 kcals vandaag, dus dadelijk nog lekker Night Protein en wat noten en stukje kip misschien.

2017-07-07 22.57.10.jpg
2017-07-07 22.59.00.jpg
 
Ziet er goed en smakelijk uit! :D
Je kan hem echt met van alles maken. Gerookte forel smaakt er ook goed in.
Plakjes kipfilet als je magerder wil... variatie te over dus :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Training van vandaag:

Hardlopen 5 km (2,5 km naar gym, 2,5 km terug)

Sommige oefeningen wat lager in de reps (meer zat er niet in), maar daarom wat meer sets gepakt. Geen reps geteld.

- Incline Bench (WU 20-40-60 kg; werksets 80, 80, 85, 85, 90, drop 60 kg)
- Flat DB Press (WU 30 kg; werksets 34, 34, 36, 36, 38, 40 kg)
- DB Arnold Press (4 sets, 20 kg)
- Savickas Press (40, 45, 50, 55, 55, 60, drop 40 kg)
- One-Arm Incline Lateral Raise (2 sets 12 kg, 2 sets 14 kg)
- Cable Bar Front Raise (4 sets, ?? kg)
- Incline Cable Flyes (4 sets, 23-27 kg)
- Seated Cable Upward Flyes (4 sets, ?? kg)
- One-Arm Cable Triceps Extension (Opzij, arm boven hoofd, geen idee hoe deze oefening heet, 4 sets)
- Cable Rope Triceps Pushdown ss Overhead Cable Rope Triceps Extension (4 sets + dropset)

Totale trainingstijd: 1 uur 46 minuten kracht + 28 minuten cardio = 2 uur 14 minuten :D.
Echt sterk nog hoor kerel!! 90kg inclines:cheer:

Iemand nog etenstips? Ik ga zo boodschappen doen, en wil weleens wat anders kopen dan broccoli, spinazie, roerbakgroenten, kip, vis, kalkoen, eieren, noten etc. Afgelopen 12 weken altijd maar hetzelfde :P. Moet wel low-carb zijn nu. Ik heb in ieder geval avocado's gekocht om toch nog fruit te eten, maar low-carb te blijven :D. Bananen niet meer vanaf nu.
Ik zie dat hieronder ook al courgette genoemd word. Als je een spirelli koopt kun je zelf courgetti maken. Dat is courget spaghetti..

Op die manier kun je Italiaanse gerechten maken zonder of met nagenoeg geen carbs ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Echt sterk nog hoor kerel!! 90kg inclines:cheer:

Ik zie dat hieronder ook al courgette genoemd word. Als je een spirelli koopt kun je zelf courgetti maken. Dat is courget spaghetti..

Op die manier kun je Italiaanse gerechten maken zonder of met nagenoeg geen carbs ;)
Bedankt!

I know, tegenwoordig verkopen ze bij de Appie ook groentepasta en groenterijst, van o.a. courgette, broccoli, spinazie. (I know, zelf maken zal wel goedkoper zijn, maar ik ben lui :cool:.)

Vandaag lekker Pull-day gehad:

- Deadlift:
WU: 20 x 20 kg, 20 x 60 kg, 20 x 100 kg
?? x 120 kg (reps vergeten, wel al maximum haalbare gedaan)
4 x 6 x 140 kg, net aan, dizzy na elke set
3 x 160 kg en bij de vierde moest ik het gewicht letterlijk laten vallen, gelijk gedropt naar 140 kg en nog een stuk of 4-5 touch-and-go reps gehaald

- Onderhandse BOR, breed
10 x 80 kg
3 x 11 x 80 kg (laatste reps iets sneller zonder hold)

- Assisted Pull/Chin-up (palms facing each other)
2 x 12 x BW - 14 kg
2 x 10 x BW - 9 kg, net aan

- Lat Pulldown breed (palms facing each other)
?? x 73 kg (> 12 reps)
2 x 10 x 77 kg, gefaald op knijpkracht, daarom:
- Behind-the-Neck Lat Pulldown breed
3 x ca 12 x 73 kg, laatste set minder reps

- (Alternating) Seated One-Arm Cable Rows
?? x 73 kg (stuk of 15)
12 x 81 kg
11 x 91 kg
9 x 91 kg, drop ?? x 73 kg beide armen tegelijk (gewicht en kabel wel los van elkaar)

- One-Arm Smith Shrugs:
?? x 60 kg
3 x ?? x 70 kg (minstens 12 reps per set)
direct 1 set ?? x 110 kg met beide armen, front en rear

- Preacher EZ-Curl:
5 x ca. 12 x 40 kg

- Standing Alternating DB Curl:
2 x 13 x 18 kg
10 x 20 kg
9 x 22 kg, dropsets met beide armen tegelijk 16-14-12-10-8 kg, tot falen :fire:

Cardio: 25 minuten rustig fietsen (hometrainer)

Totale trainingstijd: 1 uur 43 minuten kracht + 25 minuten cardio = 2 uur 8 minuten

Verder naar/van gym gefietst, niet noemenswaardig

Nu:
200 gram spinazie
1 ei
1 rijstwafel
1 regenboogforel, zelf gekruid, in de Bonus bij de Appie drool:
 
Vandaag op het werk tussen de middag hardgelopen, 12 km. Rust gepland v.b.w. krachttraining.

Was maar goed ook, want na de lunch onverwachts druk op het werk en tot lang aan het werk, dus 's avonds had ik niet meer kunnen trainen. Morgen ook nog ff druk, hopelijk 's avonds niet meer, dan kan ik weer training. Werk valt wel zwaarder nu in de cut. Vanaf komend weekend lager in de carbs en volgende week echt depleten.

Onderstaand globale planning. Training ben ik nog niet helemaal uit, wanneer depletion training en wat voor training (PPL of niet), hoeveel dagen, tot wanneer etc.).
upload_2017-7-17_20-16-50.png

Foto gepland volgende week vrijdag. Woensdag en donderdag voor de zekerheid ook foto's schieten, mocht het laden niet goed slagen.
 
Ik begon de week goed gemotiveerd met het idee ervoor te gaan, qua training en voeding.

Vandaag echter weer erg druk op het werk, onverwachts al m'n werk aan de kant moeten schuiven wegens een prio. Heel de dag in Excel bezig met formules en overzichten, kreeg er vierkante ogen van. Ik heb mij wel goed aan m'n voeding gehouden, maar merk dat het werk meer moeite kost, ook al is het niet fysiek. Toen ik na het werk naar de sportschool ging was ik onderweg in m'n hoofd veel meer met m'n werk bezig dan de sport. Ik had ECA + PWO genomen om toch de energie te krijgen. Ik had niet het gevoel dat het een goede training zou worden, maar...

Toen ik eenmaal begon met trainen, muziekje op, had ik superenergie en goede focus en heb heerlijk getraind. De motiverende woorden van Pillz in mijn achterhoofd en bij iedere set denken, stel dat er iemand een pistool tegen m'n hoofd houdt (of tegen die van mijn kind, ook al heb ik die niet), zou ik er dan nog één meer kunnen? Met die gedachte echt maximaal gegaan. 1 uur 23 minuten getraind, armen + abs. Daarna nog 20 minuten crosstrainer. Voel me heerlijk, nu pas avondeten drool:.

:D:D:D
Over 9 dagen laden, morgen lekker benen knallen!
 
Kan iemand mij by-the-way helpen met Photoshop? :trollface:
 
:roflol:
lekker aan het photoshoppen :)
 
Juiste instelling man.

Er zijn altijd tegen slagen in het leven.
Werk/prive/familie enz enz
Ga je dan in een hoekje janken en jezelf zielig vinden?
Nee, je raapt jezelf weer op en pusht door!
Winnaars zijn niks anders als losers die nooit hebben opgegeven ;)
 
Juiste instelling man.

Er zijn altijd tegen slagen in het leven.
Werk/prive/familie enz enz
Ga je dan in een hoekje janken en jezelf zielig vinden?
Nee, je raapt jezelf weer op en pusht door!
Winnaars zijn niks anders als losers die nooit hebben opgegeven ;)
Inderdaad. Het is alleen kut als ik erg druk ben en daardoor geen/weinig tijd heb om te trainen, maar dat was niet het geval. Verder heb ik soms moeite om dingen uit m'n hoofd te zetten tijdens de training (en daardoor minder geconcentreerd ben), als ik weet dat ik nog veel werk te doen heb of van alles af moet krijgen. Maar nu was de focus super!
 
Today Legday.

Ik wist mezelf goed te motiveren, maar moet Pillz toch ook credits geven voor zijn motivatie! Ik moet zeggen dat mijn training bij lange na niet aan zijn trainingen kan tippen, maar ik mezelf tot de max gepusht en daar gaat het om.

Leg Extension:
WU veel reps 30 kg ofzo
2 x 25 x 35 kg (10 langzaam met hold, 15 normaal tempo)
2 x 25 x 40 kg, idem
Voelde m'n quads nu al zieker branden dan ooit, en dat na 1 (isolatie)oefening. Lopen wordt al moeilijker.

Leg Press: :devil:
4 x 50 x 90 (set = 10 normaal - 10 breed - 10 smal - 10 hoog - 10 laag) Na de eerste set al, voor het eerst in mijn leven dat ik me in de gym afvroeg: "Waarom doe ik dit? Wat wil hiermee bereiken?". 1 set later wist ik het al: "Voor dat hogere doel, ik kan alleen tevreden zijn als ik zeker weet dat ik alles heb gegeven. Niet aanstellen, doorknallen!!!")

Paar keer even moeten stoppen, ik kon het niet geluidloos houden en werd al uitgelachen door bro's en jonge knulletjes. Boeit me trouwens echt geen flikker. Zweette ook als een mallen.

Kon toen ik opstondnauwelijks nog rechtop lopen = :D.

Squatrek al heel de tijd bezet, dus dan eerst nog maar:

Leg Curl (zittend):
2 x 25 x 55 kg (10 langzaam met hold, 15 normaal tempo)
2 x 25 x 50 kg, idem (3de set begonnen met 55, maar moest terug, want moest na 15 reps continue rusten)
Aaaaah, killing!

Squat (als je gewend bent hier altijd mee te starten en al niet goed in bent, ga je dus echt naar de klote):
WU 20 kg - 40 kg
4 x 12 x 60 kg heel langzaam zakken en langzaam terug. Ging helemaal dood (was ik al trouwens). Laatste 2 sets pijn in onderrug, wel doorgegaan (misschien teveel naar voren gebogen / rug te hol).

Ik was minder dan een uur bezig, dus wilde nog een beenoefening doen, dus ging squatten in de Smith (voeten ver naar voren geplaatst om rechter op te blijven i.v.m. rug) met 60 kg. Dat sloeg echt nergens meer op. Het was niet eens dat ik pijn in mijn benen voelde, maar m'n benen voelde gewoon als slappe elastieken en ik kon niet meer zakken, dus na 2 sets geconcludeerd dat het mooi was geweest.

Nog wel verder gegaan met kuiten en cardio:

Smith Calf Raise:
4 x 30 x 90-110 kg + 1 dropset (eerst langzaam, daarna snel)

Rotary Calf:
4 dropsets 55-50-45 kg (ca. 20-30 reps, 4 x)
20 minuten hometrainer. Dit kan ik iedereen aanraden na zo'n beentraining, opwarmen op niveau 1-5 deed al pijn in m'n quads. :devilnana:

Rating:
:fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire: out of :fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire: (= 9/10 fires)

Dit was echt de fijnste beentraining die ik ooit heb gedaan. Volgende week moet ik dit overtreffen.
 
Laatst bewerkt:
Toepasselijk nummertje kwam nog voorbij (volgens mij op Always Hardcore Volume 14):
 
59310809.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven