XXL Nutrition

Gestopt Where there's a will, there's a way! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend gewogen trouwens: 90,5 kg (-0,6 kg). Na het depleten ga ik sowieso ruim beneden de 90 kg duiken; komende week elke dag wegen om te kijken wat het verloop is, maar ga me in deze fase hier niet meer door laten beïnvloeden. Momenteel 25x per dag zeiken en 's nachts 2 a 3 keer eruit; wat ben ik blij dat ze in de supermarkten tegenwoordig niet moeilijk doen als je van het toilet gebruik wil maken. :toilet:
Vanochtend 89,6 kg (scheelt 1 kg met gisteren) :eek:.

Zo meteen depletion training borst/schouders. Morgen rug; dinsdag benen; woensdag armen. Daarnaast nog wat cardio en abs erbij. Donderdag rust en laden. Vrijdag pics.
 
Benen had je als eerste moeten depleten of helemaal niet, dinsdag is te laat als je vrijdag fotos maakt.
 
Idd, zou vandaag benen pakken ipv dinsdag!
 
Benen had je als eerste moeten depleten of helemaal niet, dinsdag is te laat als je vrijdag fotos maakt.
Idd, zou vandaag benen pakken ipv dinsdag!
Ik twijfelde daar ook over, aangezien ik gisteren benen heb getraind, komt vandaag of morgen niet uit. Ik weet dat benen beter eerder kunnen, maar aangezien mijn benen toch niks zijn en het niet om een podiumwedstrijd gaat, vind ik het wel prima. Desnoods schiet ik zaterdag foto's. Ik zie trouwend dat Pillz vrijdag leg-depletion traint en zondag foto's schiet, en aangezien Pillz mijn grote voorbeeld is :eyebrow:...

Ik heb net geconcludeerd dat ik in ieder geval niet kan poseren (even als test foto's geschoten) en dat zelf met een oude camera op de zelfontspanner foto's schieten k*t is. Belichting in mijn woonkamer is ook slecht, dus ik kijk nog even hoe ik die foto's maak.
 
Vanochtend dus borst/schouders.

Alle oefeningen tussen de 15 en 25 reps, meeste oefeningen afgebouwd in reps en 4 à 5 sets. Laatste set soms iets zwaarder en gewicht en minder reps, maar dan direct gevolgd door een dropset.

- Incline DB Press
- Incline DB Fly
- Flat DB Press
- DB Overhead Extension (liggend)
- BB Overhead Press / Behind the Neck
- DB Front Rais
- Arnold Press
- DB Side Raise
- Ruim 5 km hardlopen, 28 minuten

Trainingstijd: 1 uur 22 minuten kracht + 28 minuten cardio = 1 uur 50 minuten.

Net low carb meal, gemarineerde panga + broccoli:
 
Succes met depleten kerel!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
IMG_20170723_155352_1.jpg


Zomaar een paar foto's geschoten na de training thuis. Ik merk dat als ik direct na HIIT een foto maak, het er beter uitziet. Ik heb nu 1/4 depletion trainingen gehad en ga morgen pas beneden de 100 gram carbs en water minderen, dus ik hoop dat komende week ik nog een redelijke transitie kan ondergaan. Fototoestel stond op tafel, denk ik te laag voor goede foto's. Ondanks dat ik geen gedefinieerde benen heb, zie ik wel goed verschil met 1,5 jaar terug; toen was ik nog een fanatieke loper en ging net voor m'n 2de marathon trainen en liep 3-5 x per week hard, ook bij een vereniging. Ik deed daarnaast wel 3 à 4 keer kracht per week, maar geen benen (slecht, ik weet het, maar het was gewoon niet te combineren met het hardlopen). Hier een voorproefje en het verschil met december 2015:

Foto_back_23JULI2017.jpg
Foto_front_UB_23JULI2017.jpg

December 2015; ja, ik weet het, WTF is dat voor boxershirt zul je denken. Ik had van mijn zus voor de grap een kerstboxershirt gehad en deze moest natuurlijk op de foto :roflol::laugh::
P1030101.JPG


Ik denk dat ik voor de contest enkel een foto van achterkant benen doe, omdat dan mijn kuiten zichtbaar zijn en ik er beter mee wegkom dat ik geen quads/bovenbenen heb.
 
Bekijk bijlage 378048

Zomaar een paar foto's geschoten na de training thuis. Ik merk dat als ik direct na HIIT een foto maak, het er beter uitziet. Ik heb nu 1/4 depletion trainingen gehad en ga morgen pas beneden de 100 gram carbs en water minderen, dus ik hoop dat komende week ik nog een redelijke transitie kan ondergaan. Fototoestel stond op tafel, denk ik te laag voor goede foto's. Ondanks dat ik geen gedefinieerde benen heb, zie ik wel goed verschil met 1,5 jaar terug; toen was ik nog een fanatieke loper en ging net voor m'n 2de marathon trainen en liep 3-5 x per week hard, ook bij een vereniging. Ik deed daarnaast wel 3 à 4 keer kracht per week, maar geen benen (slecht, ik weet het, maar het was gewoon niet te combineren met het hardlopen). Hier een voorproefje en het verschil met december 2015:

Bekijk bijlage 378051 Bekijk bijlage 378052
December 2015; ja, ik weet het, WTF is dat voor boxershirt zul je denken. Ik had van mijn zus voor de grap een kerstboxershirt gehad en deze moest natuurlijk op de foto :roflol::laugh::
Bekijk bijlage 378053

Ik denk dat ik voor de contest enkel een foto van achterkant benen doe, omdat dan mijn kuiten zichtbaar zijn en ik er beter mee wegkom dat ik geen quads/bovenbenen heb.
Juist meer water drinken man. Pas tijdens het laden je water verminderen!
 
Juist meer water drinken man. Pas tijdens het laden je water verminderen!
Mijn plan was als volgt. Vandaag nog 8 liter (net als afgelopen week).
Maandag: 6 liter + depleten
Dinsdag: 4 liter + depleten
Woensdag: 2 liter + depleten
Donderdag: 0,5 liter + laden
Vrijdag: 0 liter + laden, dan shoot, daarna weer drinken.

Wat zou jouw idee dan zijn? Ik ga niet meerdere dagen op 0,5 liter zitten (voor een wedstrijd wellicht wel, aangezien mijn coach dat aan zou raden, volg ik dan wel exact zijn advies). Aangezien ik nu ook niet wedstrijddroog ben, ga ik ook niet 3 dagen lopen laden. Ik wil na komende week even op 7% blijven (als ik 7% nu al haal).
 
Mijn plan was als volgt. Vandaag nog 8 liter (net als afgelopen week).
Maandag: 6 liter + depleten
Dinsdag: 4 liter + depleten
Woensdag: 2 liter + depleten
Donderdag: 0,5 liter + laden
Vrijdag: 0 liter + laden, dan shoot, daarna weer drinken.

Wat zou jouw idee dan zijn? Ik ga niet meerdere dagen op 0,5 liter zitten (voor een wedstrijd wellicht wel, aangezien mijn coach dat aan zou raden, volg ik dan wel exact zijn advies). Aangezien ik nu ook niet wedstrijddroog ben, ga ik ook niet 3 dagen lopen laden. Ik wil na komende week even op 7% blijven (als ik 7% nu al haal).
Ikzelf doe het als volgt:

Vrijdag tm zondag: 7 liter
Maandag: 3 liter
Dinsdag 1 liter
Woensdag ochtend of avond foto's: 0 liter
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Goede progressie gemaakt! Goede kuiten ook
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jouw levensverhaal is een "feest" der herkenning voor mij BB_. Op een paar kleine verschillen na zou ik bijna denken dat ik het zelf had geschreven. Als mede (voormalig) marathonloper ben ik trouwens diep onder de indruk van jouw tijden. Gewoon ruimschoots onder de 3 uur! k heb vijf keer de marathon gerend. Alle vijf onder de 4 uur met een pr op 3:44 en dat vond ik eigenlijk al een enorme prestatie. Ben natuurlijk wel een vrouw en geen man, dus dat scheelt misschien maar wow wat een tijden heb jij neergezet. Daar kon ik destijds alleen maar van dromen. En tegenwoordig droom ik van andere dingen (eigenlijk ben ik nog een beetje zoekende naar nieuwe uitdagingen op fysiek gebied om over te dromen), want mijn marathonavontuur heb ik achter me gelaten.

Succes met de laatste loodjes!

PS: blijf je na de contest ook loggen? Als trouwe lezer van dit log hoop ik je namelijk ook na de contest te kunnen blijven volgen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Goede gains gemaakt man!! Je hebt trouwens altijd goede kuiten gehad!

Die kuiten springen er echt goed uit zeg!!:woot: Jaloers!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Goede gains gemaakt man!! Je hebt trouwens altijd goede kuiten gehad!

Die kuiten springen er echt goed uit zeg!!:woot: Jaloers!
Misschien ook eens gaan hardlopen? :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Goede progressie gemaakt! Goede kuiten ook
Thanks, kuiten heb ik te danken aan mijn hardloopverleden (en misschien ook klein beetje genen).

Jouw levensverhaal is een "feest" der herkenning voor mij BB_. Op een paar kleine verschillen na zou ik bijna denken dat ik het zelf had geschreven. Als mede (voormalig) marathonloper ben ik trouwens diep onder de indruk van jouw tijden. Gewoon ruimschoots onder de 3 uur! k heb vijf keer de marathon gerend. Alle vijf onder de 4 uur met een pr op 3:44 en dat vond ik eigenlijk al een enorme prestatie. Ben natuurlijk wel een vrouw en geen man, dus dat scheelt misschien maar wow wat een tijden heb jij neergezet. Daar kon ik destijds alleen maar van dromen. En tegenwoordig droom ik van andere dingen (eigenlijk ben ik nog een beetje zoekende naar nieuwe uitdagingen op fysiek gebied om over te dromen), want mijn marathonavontuur heb ik achter me gelaten.

Succes met de laatste loodjes!

PS: blijf je na de contest ook loggen? Als trouwe lezer van dit log hoop ik je namelijk ook na de contest te kunnen blijven volgen.
Bedankt voor je reactie, dat maakt mij vrolijk :cheer:. Een marathon onder de 4 uur, 3:44 zelfs, is super! Weinig vrouwen doen je dat na. :thumb:
Ik heb ook wel veel moeten trainen en diep moeten gaan om alles eruit te halen. Mijn fysieke uitdagingen haal ik nu uit BB'en, progressie boeken op de compounds en achterliggende spiergroepen, sterker worden in het algemeen etc. Nu is deze contest natuurlijk ook een mooie uitdaging. Tof dat mijn log wil blijven volgen; ik wil zeker doorgaan met loggen. Wellicht wel iets minder vaak, want ik merk dat ik met míjn werk en training 's avonds door hier op het forum te zitten vaak later op bed lig dan gepland :P.

Misschien ook eens gaan hardlopen? :D

Dat heet genen...

hardlopers zijn doodlopers:wave:

Dat is zo'n dooddoener, verzin eens iets origineels. Hardlopers leven langer. Clengebruikers niet denk ik. ;)
Vroeger had ik kuiten van niks. Door het hardlopen ben ik mijzelf voorvoet-/middenvoetlanding gaan aanleren en daardoor heb ik goede kuiten gekregen. Ga maar eens 20 km op tempo rennen met voorvoet-/middenvoetlanding. De eerste keer kon ik nog geen km volhouden. Je kuiten zijn als een veer waarin de energie opgeslagen kan worden; als je hier getraind in ben, krijg je echt wel goede kuiten, genen of niet.
legs-of-a-group-street-marathon-runners-df2pgt.jpg


In ieder geval voor vandaag:

Vandaag en gisteren op 2000 kcal. Op het werk weinig energie, maar geen fysiek werk, dus ging wel prima. Veel vergaderingen vandaag, waardoor ik niet eens tijd had om te eten, dus kwam goed uit. Ik had echt weinig energie om te trainen en zag daardoor een beetje tegen mijn training op. Met ECA en een PWO na het werk toch gaan trainen natuurlijk. Ik heb besloten vandaag benen te trainen, depletion training, zodat ik een dag meer heb tot de fotoshoot en aangezien ik denk dat ik morgen alleen maar minder energie heb.

Met een goed muziekje en de PWO en ECA kreeg ik toch een goede energierush en focus. Heerlijk stuk gegaan op de training, voelde echt goed, lekker afzien :D. Deze week moet ik gewoon 200% geven!

Squat:
WU 20 x 20 kg - 40 kg - 60 kg
25 x 70 kg
4 x 20 x 80 kg (net aan)
Dropset 60 kg
Dit was al goed afzien.

Leg Press:
4 x 50 x 90 kg (10 normaal - 10 breed - 10 smal - 10 hoog - 10 laag)
Paar keer moeten rusten, heb nu mezelf echt belachelijk gemaakt door veel te schreeuwen tegen mezelf.:scold:

Iedereen in de gym zal denken dat ik niet helemaal spoor, maar dat boeide me echt niet, deze week moet ik gewoon knallen!

Seated Leg Curl:
4 x 25 x 50 kg (10-15 langzaam met hold, de rest snel).
Na laatste set 2 dropsets tot failure

Seated Leg Curl:
4 x 25 x 35-40 kg (10-15 langzaam met hold, de rest snel, begonnen met 40 kg, tijdens derde set teruggegaan naar 35 omdat ik teveel moest rusten). :fire:
Na laatste set 2 dropsets tot failure.

Ik zat op een gegeven moment echt half scheef en schreeuwend op de toestellen om alles eruit te halen. :roflol:

Rotary Calf Machine:
4 x dropsets 50-45-40 kg, veel reps, eerst langzaam, daarna snel.

Standing Calf Smith Machine:
4 x veel x 100 kg, eerst langzaam, daarna snel.
Dropset na laatste set.

30 minuten crosstrainer, rustig opgebouwd, na 10 minuten diverse intervallen/versnellingen.

Totale trainingstijd: 1 uur 45 minuten
Veel gezweten vandaag.

Nu voel ik me echt zoveel beter. Ben gewoon blij, omdat ik in de training maximaal ben gegaan (ondanks dat ik overdag zo leeg was) en ook omdat ik weet dat ik nog maar 2 dagen hoeft te cutten :D.

Morgen denk ik 1800 kcal, woensdag lager. Carbs vandaag 95 gram, morgen 75, woensdag 40 ofzo.
 
Ik ga trouwens lager in de carbs. Morgen 40-50 gram, woensdag max. 30 gram.

Morgen rug/traps/abs.
Woensdag armen/abs.
 
Dat heet genen...

hardlopers zijn doodlopers:wave:
Tuurlijk :P

Thanks, kuiten heb ik te danken aan mijn hardloopverleden (en misschien ook klein beetje genen).


Vroeger had ik kuiten van niks. Door het hardlopen ben ik mijzelf voorvoet-/middenvoetlanding gaan aanleren en daardoor heb ik goede kuiten gekregen. Ga maar eens 20 km op tempo rennen met voorvoet-/middenvoetlanding. De eerste keer kon ik nog geen km volhouden. Je kuiten zijn als een veer waarin de energie opgeslagen kan worden; als je hier getraind in ben, krijg je echt wel goede kuiten, genen of niet.
Precies.
 
Dat is zo'n dooddoener, verzin eens iets origineels. Hardlopers leven langer. Clengebruikers niet denk ik. ;)
Vroeger had ik kuiten van niks. Door het hardlopen ben ik mijzelf voorvoet-/middenvoetlanding gaan aanleren en daardoor heb ik goede kuiten gekregen. Ga maar eens 20 km op tempo rennen met voorvoet-/middenvoetlanding. De eerste keer kon ik nog geen km volhouden. Je kuiten zijn als een veer waarin de energie opgeslagen kan worden; als je hier getraind in ben, krijg je echt wel goede kuiten, genen of niet.
Ik leef oprecht liever een paar jaar korter, dan dat ik de jaren die ik langer leef rennend doorbreng..:trollface:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven