- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, ik deed weleens zo iets met 10 reps per set..20 klinkt ook wel gezellig!!Haha als je eenmaal de gauntlet hebt gedaan wil je zo'n pomp altijd![]()

. Volgende week teambuilding en heb mij ook vast van de BBQ-lijst gehaald, neem weer lekker m'n tupperware mee
.
fik erin
, onverwachts aangezien ik in de cut verder alleen maar inlever
.Tnx, dropset alleen na laatste set. Inclusief cardio kleine 2 uur, kom ik meestal wel bijna aan
.Flinke training, lekker wat kracht ook!Push-day
Bench Press:
Warming up
20 x 60 kg
15 x 80 kg
10 x 90 kg (volgens mij)
8 x 100 kg
8 x 100 kg
6 x 110 kg, drop 8 x 80 kg
Incline Dumbbell Press:
10 x 36 kg
8 x 36 kg, mmm
8 x 40 kg, waarom haal ik hetzelfde als op 36 kg?
8 x 40 kg, drop ? x 30 kg
All Around The Worlds:
4 x 12 x 12 kgfik erin
Dumbbell Pullovers:
15 x 30 kg
3 x 12 x 34 kg
Dumbbell Shoulder Press:
12 x 30 kg
10 x 30 kg
8 x 34 kg, PR volgens mij, onverwachts aangezien ik in de cut verder alleen maar inlever
8 x 34 kg, nog eens
Arnold Press (Dumbbells vlak naast elkaar):
3 x 12 x 20 kg
Seated DB Front Raises superset met Side Raises (armen gestrekt):
4 x 12 x 12 kg - 4 x 12 x 8 kg
+ drop set op 't eind
Voor de verandering tri's eens een keer op fixed apparaten:
Seated Dips:
2 x 12 x 82 kg
2 x 12 x 77 kg
ik druk mezelf omhoog en kan amper blijven zitten, volgende keer toch maar gewoon dippen, voelde 'm wel
Triceps Extensions:
2 x 12 x 45 kg
12 x 50 kg
10 x 50 kg, dropset weet niet meer
Cardio: 20 minuten crosstrainer
Nu Pulled Chicken (Smokey Paprika) van Musclemeat, met Italiaanse Roerbakgroente en rijst.
(@Jasenko: ja ik weet het, jij hebt 5 x 232,5 kg gelift en anderen hier wellicht ook, maar ik ben op dit moment blij met mijn 2 x 170 kg)
Tnx! Ja, als ik eenmaal bezig ben heb ik meestal wel energie en zin om door te gaan, maar soms net wat extraTe lang trainen kan alleen als je dat mentaal toelaat
f**k die 3 setjes van 8 shit.
Gewoon de gym binnen lopen en keihard trainen tot er niks meer in je zit.
Mooie pr.volgende week 180![]()
. En daarnaast heb ik vrijdag ook wat meer tijd, morgen niet om 06:00 uur de wekker, doordeweeks wel i.v.m. werk.

Gaat prima toch! Waar hoop je ongeveer uit te komen met je cut?Trouwens, vanochtend gewogen (wekelijks): 95,7 kg (-1,3). Vorige week slechts -0,5 kg met hetzelfde voedingsschema, dus denk dat weging vorige week minder betrouwbaar is, -1,8 kg over 2 weken is een betere benadering.

Thanks! Ik wil naar de 6-7% BF (hoop ik op tijd, eind juli, te halen). Afgelopen maandag gemeten: 10,5%. Tot de volgende meting (2,5 week) ga ik door met m'n huidige schema (2600 kcal) en verhouding 40% kh - 35% eiwit - 25% vet. Eventueel na volgende meting aanpassen of lager in de carbs.Gaat prima toch! Waar hoop je ongeveer uit te komen met je cut?
Gruwelijke leg-day ook man!! En dan nog eindigen met een berg ab-work![]()
.WTF...Die abs waren niet elke oefening 3 sets hoor; ik doe meestal zo'n 20 minuten non-stop oefeningen, gewoon tot falen.

Alles voor het hogere doel:
Ik vind 2600kcal op jou gewicht wel echt weinig man, ik eet nog meer, buiten de gym weinig beweging?