Tnx

Tnx
@Pillz , ik ben het echt zó met je eens. Soms denk ik ook weleens: en terecht dat die mensen dikke vetkleppen zijn (oke, sorry, niet netjes

). Ik train elke dag tot de max en wijk niet af van m'n voedingsschema. Als er op het werk gebak is, sla ik over en duwt een collega zo mijn stuk naar binnen en als er over is nog een derde. En vervolgens maar klagen dat ik het gemakkelijker heb met mijn fysiek en metabolisme, maar dat heb ik toch echt zelf bereikt.
Discipline is inderdaad het sleutelwoord, misschien heb ik het iets makkelijker omdat ik licht autistisch ben en als ik m'n huidige voedings- en traingsschema/-patroon vast wil blijven houden, doe ik dat ook, maar het is en blijft de wil om iets te bereiken. Uiteindelijk loont hard werken en loop ik dadelijk zelfverzekerd en lekker in m'n vel zitten over het strand met een sixpack, en verdiend!
Ik heb ook nu al zin om na de zomer weer gains te maken en doelstellingen te behalen en progressie te boeken. Ik zou op de lange termijn wel eens aan een wedstrijd mee willen doen, maar eerst eens op een hoger niveau komen. Heb jij nagedacht over wedstrijden of reeds meegedaan?