Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zie je, het kan wel, gewoon door de pijn heen; deze is mentaal (en fysiek) echt killing

Tnx, oefening heb ik lang niet gedaan en leek me voor m'n onderrug wel een goede afwisseling, aangezien ik 1x p/w deadlifts doe en de andere rugtraining eigenlijk niet specifiek onderrug. Ik voel 'm pas goed bij hogere reprange.Lekkere training hoor
Vraag me wel af waar die high rep hyperextensions goed voor zijn?
Goed bezig!! Wat doe je door je rijst?
Damn! Stevige pull-day man! Flink wat oefeningen en volumeVandaag Pull-day:
PWO:
ECA (T5) + blik Monster Zero
Havermout + whey + fruit
2,5 km hardlopen naar gym
Pull Ups (semi breed)
10 x
8 x
8 x
7 x
7 x + 5 negatieve
V-Grip Lat Pulldown:
4 x 12 x 77 kg, geen grip meer
One-Arm Cable Rows (zittend):
12 x 63 kg
12 x 63 kg
11 x 72 kg
12 x 72 kg, waarom nu wel?
Plate Loaded Rows (Chest Supported, breed):
12 x 60 kg
11 x 60 kg, zwaar
10 x 60 kg
9 x 60 kg, drop 9 x 50 kg (volgens mij)
Straight Arm Cable Pulldowns (knielend):
4 x 12 x 64 kg
Rear Delt Machine (palms facing each other)
4 x 12 x 59 kg
Hyperextensions (lang, lang geleden):
+ 20 kg plate
15 x
20 x
25 x,zie je, het kan wel, gewoon door de pijn heen; deze is mentaal (en fysiek) echt killing
Trap Bar Shrugs:
4 x ?? x 100 kg (ik tel ze niet)
Preacher Curl (EZ):
3 x 12 x 40 kg
10 x 40 kg, drop, 8 x 30 kg (volgens mij)
Reverse Curl (EZ):
4 x 12 x 30 kg
Dumbbell Curl (alternating):
12 x 18 kg
12 x 20 kg
8 x 22 kg
5 x 24 kg, zooi dropdown sets tot aan de 6 kg
10 minuten crosstrainer
2,5 hardlopen naar huis
Totale tijd: 2uur20min, lekkah!
Nu eten!![]()

Thanks!Goed bezig!! Wat doe je door je rijst?
Damn! Stevige pull-day man! Flink wat oefeningen en volume![]()
Aha..dat dacht ik al. Bij mij gaat er ook 10-15g kurkuma poeder bij in de rijstpan! Tegen het eind van de cut niet te schofterige volumes doen denk..dan brand je helemaal op!Thanks!
Als ik energie heb (en de tijd) wil ik door blijven gaan. Vind ik op zich geen probleem, extra sets is extra verbranding, kan toch geen kwaad nu in de cut? (Ook al wordt er ook wel beweerd dat het beter is minder reps/sets te doen en zwaar gewicht om spierverlies te beperken in de cut.)
Door de rijst zit cayennepeper (en kurkuma), ik had eens gelezen dat dat een positief effect zou hebben op de verbranding. Ik denk dat de invloed marginaal is, uiteindelijk draait het om de kcals. Maar aangezien ik van pittig en spicy eten houd, vind ik 't ook lekker om 't een beetje te kruiden. Naast de rijst zie je broccoli en panga. Ik koop ook vaak de roerbakmixen van de AH, gemakkelijk en snel eten bereiden en nog best lekker en afwisselend.

Niet echt "in plaats van", maar ik kies ervoor om 1x per week te deadliften, omdat ik 't toch vrij heavy vind en ik 't ook wel merk als ik bijv. de dag na pull m'n legday heb. Op m'n andere pull-dag kan ik mij dan meer focussen op pull ups/downs en rows en daar het maximale uithalen. Vandaag was ik gewoon op zoek naar iets voor m'n onderrug (anders dan DL) en aangezien ik ook lang geen hyperextensions had gedaan leek me dat prima om weer eens te doen. Ik voel de laatste tijd af en toe m'n onderrug een beetje, niet echt een verkeerde pijn ofzo, maar voel 't gewoon. Gisteren heb ik even tegen zo'n massagekussen (met van die roterende units) gezeten, dat voelde wel relaxed.
SLDL of RDL zou ik ook eigenlijk ook moeten gaan doen

Haha, nee, dat is het probleem niet. Ik denk dat het prima is om DL 1x p/w te doen. Echter doe ik nooit STDL of RDL, dus ben misschien bang dat ik wat mis qua spiergroep of afwisseling.
dus ben misschien bang dat ik wat mis qua spiergroep of afwisseling.
Wellicht eens proberen. Ik denk dat ik RDL op m'n leg-day ga doen, want op m'n pull-day wil ik m'n benen niet belasten.1x pw dl en 1x pw dan rdl/sldl?
Prima lijkt mij dat voor spiergroei.
Zo nice al die zero varianten tegenwoordig!!PWO voor vandaag:
Whey-shake
100 g Ananas
CC Vanilla Zero
![]()

to the ground 
.
)