AndroidHealthClinic

Gestopt Where there's a will, there's a way!

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
ok al heb ik geen records gezet, het maximale wat ik vandaag in zat eruit gehaald. Daarom zou ik na afloop blij moeten zijn, de resultaten van het cutten begin ik nu zelf ook langzaam aan te zien. Maar toch, ik voelde me eerder lusteloos en sjaggie, dan blij en trots, en normaal voel ik me echt wel top na het trainen. :sad:

Nu eindelijk eten, en ik voel dat ik daardoor wel weer een beetje opleef.
Nog maar 7 weken...:rolleyes:

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Eet je wel tussen werk en gym dan?

Heb net gegeten en voor het trainen enkel nog fruit en whey en soms PWO. Na het trainen eet ik wel een grotere maaltijd. Als ik eerst naar huis ga om te eten train ik met een volle maag en wordt het te laat, 's ochtends weer vroeg op (en na het werk is het nog rustig in de gym).

Vandaag had ik wel weer dikke energie en ook zin om te trainen (dat laatste eigenlijk altijd wel). Ook nog eens push-dag, m'n favo. :banana:

Vandaag even aan de bovenkant borst werken. Ik heb niet gelogd (leidt me teveel af), dus moet diep in m'n geheugen graven en kan er misschien iets naast zitten.

Warming up

Incline Dumbbell Press, heel geconcentreerd en proberen te focussen op MMC, daar moet ik echt aan werken (net als squeezen):
30 x 20 kg, pompen maar
15 x 30 kg
12 x 38 kg
10 x 40 kg, oef, merk wel dat ik krachtverlies, ging 2 maanden terug gemakkelijker
9 x 40 kg, had 't al moeilijk
8 x 40 kg, drop 8 x 28 kg

Incline Smith Press:
gewicht excl. stang (weet gewicht niet)
20 x 40 kg
12 x 60 kg
10 x 60 kg
7 x 70 kg, ik verschoof bij 't uitdrukken met m'n voeten het bankje, toen was het gelijk klaar
8 x 70 kg, laatste echt net aan
? x 80 kg (volgens mij maar 5 of 6 ofzo), drop ? x 40 kg

Savickas Press (Z-Press), nooit gedaan, moest ik toch maar eens proberen:
gewicht excl. stang (Smith)
12 x 20 kg, echt een lekker gevoel in de schouders,
12 x 20 kg
10 x 25 kg
9 x 30 kg
Deze kan echt aanraden, misschien niet voor mensen die last van hun schouders hebben, maar ik vond 'm super
How To Master The Savickas Press: Proper Form & Technique

Arnold Press (Dumbbells vlak naast elkaar voor m'n gezicht):
15 x 18 kg
12 x 20 kg
11 x 22 kg
10 x 22 kg, drop set staand 6 x 14 kg, branden! :fire:

All Around The Worlds:
4 x 12 x 12 kg, stuk gaan, tijdens de derde set paar keer gewichten bijna laten vallen, was te zwaar, toch door kunnen gaan

Dumbbell Front Press superset met Dumbbell Lateral Raise (Seated)
4 x 12 x 12 kg ss 4 x 12 x 8 kg (halverwege moeten deloaden naar 7 kg)
Na laatste set drop set 10 - 8 - 6 kg, mezelf helemaal opfucken :scold:

BW Dips:
15 x
13 x
12 x
11 x

Smal Bankdrukken:
? x 40 kg
4 x 12 x 60 kg

Cable Rope Overhead Triceps Extensions superset met Cable Rope Triceps Pushdowns
4 x 10-12 x 25 kg ss 4 x 10-12 x 22,5 kg
(Halverwege moeten deloaden naar 22,5 - 20 kg)
Na laatste set drop set veel reps x 12,5 kg :yell:, net zo lang doorgaan totdat m'n triceps spontaan in de fik vliegen :fire::fire:

Triceps branden als hel :fire:, borst niet. Wat?? :eek: Maar 3 borstoefeningen gedaan en alleen incline, dan maar even om het af te maken:
Chest Press (Machine):
70 x 30 kg, hard gefaald op m'n triceps, niet op m'n borst, wel lekker leeg.

20 minuten crosstrainer, zware benen van gisteren, toch volgemaakt, lichte intervallen.

Helemaal naar de klote, maar voldaan :p

Nu: :eating:
Netjes tussen 2500 en 2600 kcals blijven vandaag, just like every day.

Morgenmiddag teambuilding met m'n werk, aansluitend bbq, dus...

Morgenochtend vrij genomen om te kunnen trainen:wl: en me afgemeld voor de bbq, ben er wel bij, maar geen bbq voor mij; ik neem lekker m'n rijst/kip/groente mee, boeit me niet wat collega's ervan vinden!:banana:

Morgenochtend vrij genomen om te kunnen trainen:wl: en me afgemeld voor de bbq, ben er wel bij, maar geen bbq voor mij; ik neem lekker m'n rijst/kip/groente mee, boeit me niet wat collega's ervan vinden!:banana:
Niets verkeerd met eens een lekker bbqtje toch :), gewoon de rest van je maaltijden die dag erop afstellen

Niets verkeerd met eens een lekker bbqtje toch :), gewoon de rest van je maaltijden die dag erop afstellen
Is al besteld en ieder heeft zijn deel al betaald, dus geen weg meer terug :D. Dit is trouwens BBQ 1 van de 4 deze maand, heb de volgende ook al afgezegd. Ik moet voor m'n werk ook nog 3 dagen naar Frankrijk (Parijs) over 2 weken, hotel-/restaurantfood, geen ontkomen aan. :roflol:

Goed bezig! Als je echt wat wilt bereiken moet je soms zulke keuzes maken.

Ik vind het knap! Respect!

• Like
Ik hoef dan gewoon niet na te denken bij wat ik doe (in de zin van: gewoon m'n schema blijven volgen en niet extra lopen rekenen en compenseren) en blijf in de goede flow, althans, voor m'n gevoel en mentaal voelt het ook beter.

Ik hoef dan gewoon niet na te denken bij wat ik doe (in de zin van: gewoon m'n schema blijven volgen en niet extra lopen rekenen en compenseren) en blijf in de goede flow, althans, voor m'n gevoel en mentaal voelt het ook beter.
Wel zo fijn..je motivatie is top kerel! Daar zal het deze contest niet aan liggen.

Tevreden over je cut tot dusver?

• Like

Petje af!

• Like
Kom je ook even aanmoedigen! Flinke trainingen hier. Succes.
En je bent een zware jongen voor lange afstandslopen, als je dat blessurevrij kan, dan doe je het wel goed.

• Like
Thanks.

Kom je ook even aanmoedigen! Flinke trainingen hier. Succes.
En je bent een zware jongen voor lange afstandslopen, als je dat blessurevrij kan, dan doe je het wel goed.
Thanks. Ik heb het hardlopen wel een beetje vaarwel gezegd. Toen ik de marathon (april vorig jaar) liep woog ik ca. 85 kg. Ik ben daarna wel flink gaan bulken. Ik kan nu ook niet meer de afstanden en tijden lopen die ik vorig jaar liep. Ondanks dat was ik altijd wel ruim de zwaarste in de loopgroep; je kent 't wel, allemaal van die dunne sprieten.

Net lekker getraind. Pull-training. Niet alles gelogd en nu geen tijd om alles te posten (bovendien zullen de meesten van jullie wellicht niet echt interesse hebben om de gehele training door te lezen), maar in ieder geval het volgende:

Geprobeerd 180 kg te deadliften (was gemotiveerd door @Pillz ). Tot 2x toe geprobeerd; de tweede keer bijna gelukt, maar ik denk dat ik net niet helemaal gestrekt stond. In ieder ervaring hoe het is om echt diep te gaan, aangezien ik een paar keer alles zag draaien en om me heen naar houvast greep:shake:. In ieder geval ben ik tevreden, want 110% geven. Oefeningen als volgt:

- Pull Ups;
- Deadlifts;
- Onderhandse Barbell BOR;
- One-Arm Cable Row;
- Lat Pulldown (behind the neck);
- Straight Arm Lat Pulldown (breed);
- One-Arm Dumbbell Curl (schuine bank);
- Hercules Curl;
- 1 dropset Hammer Curl om het af te maken.

Was na de deadlifts al aardig leeg en liep als een zombie. Oja, en even 5 km hardlopen (van/naar gym).

Nu teambuilding met werk, net meal geprept:

Goed bezig man!

Al die verleidingen met eten zijn goed te weerstaan als je maar gefocussed blijft op je doel ;)

Training ziet er goed uit! Flink wat oefeningen op die pull-day!

Het feit dat die deads je helemaal leeg trekken zorgde er bij mij altijd voor dat ik ze op of tegen het einde deed. Dan maar wat minder kracht:o

• Like
Collega's geloofde eerst niet dat ik niet mee zou bbq'en, totdat m'n tupperware te voorschijn kwam. Uiteindelijke kreeg ik alleen maar respect, toffe collega's. Heb alleen wat rauwkost genomen, want dat liet iedereen toch staan.

Training ziet er goed uit! Flink wat oefeningen op die pull-day!

Het feit dat die deads je helemaal leeg trekken zorgde er bij mij altijd voor dat ik ze op of tegen het einde deed. Dan maar wat minder kracht:o
Tnx. Is ook een optie, maar dan ga je inderdaad geen PR's zetten. Ik doe nu 1 x p/w deadlifts en 2x p/w PPL, dus pak niet elke pull-dag DL's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven