AndroidHealthClinic

Wie doen er allemaal mee aan de bankdrukwedstrijd bij Joels gym 9 december

Waarom niet? Het is een wedstrijdje voor de lol en om het gewoon eens mee te maken want ik ben niet ect van plan om me op dit soort wedstrijden te gaan richten.

Same here... als het niet te ver weg is of je gewoon vervoer kan regelen zou ik gewoon mee doen. G-men en ik gaan iig daarna ook nog trainen, dus dan ben je ook welkom mee te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Wie?.....ik? Even kijken hoe die dag gaat lopen en misschien doe ik dat dan wel. (als je Frenkpie bedoelde dan doe ik niet mee :D)

Was eigenlijk tegen frenkpie bedoelt idd, maar van mij mag iedereen mee trainen...

Met een bench van amper 75 maak ik zeker niet veel kans? :P

gewoon meedoen is leuk..wordt tenminste weer eens wat gedaan!!!

Wij zijn er ook!!

Voor diegenen die nog twijfelen, als je nog mee wilt doen moet je wel opschieten met inschrijven want ik weet niet hoeveel plekken er nog zijn.

Ik ben me wel aan het voorberijden. Maar wil niet opschieten blijf nog steeds steken op 130 stop en go 2sec.
Maar heb nu een anders schema met afwisseling van toppen en high reps.
Mijn doel is minimaal 135 op de wedstrijd maar ik hoop op een 140.

Maikeltje: gaat als een speer paar weken geleden deed die nog maar 95 en nu 105 stop en go 2sec.
zijn doel is 110 kilo op de wedstrijd.

Ik ben me wel aan het voorberijden. Maar wil niet opschieten blijf nog steeds steken op 130 stop en go 2sec.
Maar heb nu een anders schema met afwisseling van toppen en high reps.
Mijn doel is minimaal 135 op de wedstrijd maar ik hoop op een 140.

Maikeltje: gaat als een speer paar weken geleden deed die nog maar 95 en nu 105 stop en go 2sec.
zijn doel is 110 kilo op de wedstrijd.

Zijn toch gewichten die de moeite waard zijn hoor! Succes met je voorbereiding.

Het is gewoon een strikte bench press borst aan tikken en weg
dus niet 2 tot 3 seconden still..gewoon een duidelijke press in 1 beweging uitdrukken!!

Ik ga niet meedoen, maar ik wil wel kijken hoe de deelnemers het er vanaf brengen.
Zijn daar nog enige kosten aan verbonden?

hmm.. klinkt leuk.. wel ver weg voor mij.. maar mischien wil me pa wel rijden... als ik mee zou doen ga ik voor 130.. het zwaarste wat ik tot nu toe heb gedrukt is 125 dus...

Met een bench van amper 75 maak ik zeker niet veel kans? :P
Als je 20kg weegt wel.

Ik doe ook niet mee omdat m'n bench nog veel te laag is lichaamsgewichtgewijs en gewoon uberhaupt te laag. 120kg kom ik niet eens in de buurt van de toppers van de junioren, zeker niet als AlexT ook meedoet..

Haha ik ben echt nog geen junioren top hoor, doe ook enkel mee voor de lol en omdat het wel dichtbij is, heb verder eigenlijk geen idee van het deelnemersveld, maar een wedstrijdje is altijd wel leuk.

Terug
Naar boven