MuscleMeat

Wie doen er allemaal mee aan de bankdrukwedstrijd bij Joels gym 9 december

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik ben echt nog geen junioren top hoor, doe ook enkel mee voor de lol en omdat het wel dichtbij is, heb verder eigenlijk geen idee van het deelnemersveld, maar een wedstrijdje is altijd wel leuk.

Dat is de goede instelling! Gewoon meedoen voor de lol en om te kijken voor jezelf hoe ver je komt. De plaats waar je eindigt doet er helemaal niet toe want het gaat om de ervaring die je opdoet.

Haha ik ben echt nog geen junioren top hoor, doe ook enkel mee voor de lol en omdat het wel dichtbij is, heb verder eigenlijk geen idee van het deelnemersveld, maar een wedstrijdje is altijd wel leuk.

Ik en maikeltje doen om de zelfde reden mee. gewoon voor de lol en dan zijn we een ervaring rijker.
Alleen is het niet zo dicht bij, komen uit omgeving woerden (utrecht).

ER kunnen nog wat dames en heren bij het bankdrukwedstrijdje in Amsterdam ...

Wordt leuk wedstrijdje om ervaring op te doen dusssssssssssssss inschrijven allemaal!!!

is inschrijving nog steeds mogelijk?

ik ben er ook bij!!!!!

voor de gezelligheid wel te verstaan he ;) wil jullie de kans om te winnen natuurlijk niet afnemen want dat zou egoistisch zijn!

Ik begon me al zorgen te maken......:angstig:

ja dacht al zoiets te merken aan je hahaha
zit wel een beetje te twijfelen of ik niet toch meedoe voor de lol!

mensen stonden er wel van te kijken toen ik vertelde dat er iemand kwam die over de 200 bankdrukte, dat wilde ze natuurlijk graag zien maar ik moest ze teleurstellen en zeggen dat ik niet meedeed whahahaha :lol:
:

Hahahaha, ik zou gewoon meedoen als ik jou was. Als je toch komt om te kijken kan je net zo goed wat gewichten de lucht in knallen.

tja maar ik pak nu haast niks meer met bankdrukken!
dat staat me ook niet echt he!

tot welke leeftijd behoor je eigenlijk tot de juniorenklasse? spijtig dat het zo ver is voor mij, anders deed ik zeker een keertje mee

bij officiele powerlift wedstrijden was het volgens mij TOT je 23ste als ik t goed heb dus zolang je 22 bent ben je junior!

hoe ist level pannekoeken of echte kilo,s heb wel wat mensen die over 200+ drukken !

kun je nog steeds opgeven?

Terug
Naar boven