AndroidHealthClinic

Wie doen er allemaal mee aan de bankdrukwedstrijd bij Joels gym 9 december

• Topic Starter Topic Starter
nah jij moet gewoon accepteren dat je best veel kan benchen ;)

Weet ik wel maar toch vind ik het moeilijk voor te stellen dat er niet veel meer van die gekken rondlopen die dat kunnen. Juist omdat iedereen die voor het eerst naar een sportschool gaat gelijk begint met bankdrukken omdat dat een "stoere" oefening is.

Maar wie weet wordt ik zondag wel gewoon verpletterd door een gigantisch beest die toevallig ook meedoet (Ik weet het: Jij doet niet mee dus die kans is wel heel erg klein :p).

hoe moet je inschrijven?

Weet ik wel maar toch vind ik het moeilijk voor te stellen dat er niet veel meer van die gekken rondlopen die dat kunnen. Juist omdat iedereen die voor het eerst naar een sportschool gaat gelijk begint met bankdrukken omdat dat een "stoere" oefening is.

Maar wie weet wordt ik zondag wel gewoon verpletterd door een gigantisch beest die toevallig ook meedoet (Ik weet het: Jij doet niet mee dus die kans is wel heel erg klein :p).

ik weet t het is moeilijk voor te stellen maar ja t is nie anders haha!
het is idd wel de oefening waar de meeste mee beginnen maar niet iedereen heeft een goeie aanleg om er zo goed in te worden!
het werden ook altijd leuke discussies met de uitsmijters tijdens stappen hehe niemand die die 2 jochies geloofde!

de enige die ik weet die ook veel pakt is johan langhorst die zit ook rond de 200 maar voor de rest ken ik niemand maar je weet t idd nooit!

Succes morgen!

Ik ga het volgende week weer eens proberen bij een team-wedstrijd hier in de buurt :lifter:

Alleen bench ik met pakje nog geen 200, gisteren nog geprobeerd, maar failde hem stevig :D

Hoe laat moeten deelnemers aanwezig zijn?

Erm, ik bedoelde trouwens succes Zondag, he ;)

Hoe laat moeten deelnemers aanwezig zijn?[/QUO

Hallo bankdrukkers onder ons,Morgen willen we 13.00 uur beginnen.

Gewoon een leuke middag van maken met niet te veel "poespas" .
Wij hebben er zin in dus zorg dat je op tijd bent bij Joels gym rond 12.00 uur wegen inschrijven en dan gaan we losssss!!

Succes allemaal en tot morgen.
Jack & Alex

Joel's Gym
osdorperweg 518 B
Amsterdam.
joelsgym.tk

Top, daar zat ik nog op te wachten die laatste info! :thumbs:

ik weet t het is moeilijk voor te stellen maar ja t is nie anders haha!
het is idd wel de oefening waar de meeste mee beginnen maar niet iedereen heeft een goeie aanleg om er zo goed in te worden!
het werden ook altijd leuke discussies met de uitsmijters tijdens stappen hehe niemand die die 2 jochies geloofde!

de enige die ik weet die ook veel pakt is johan langhorst die zit ook rond de 200 maar voor de rest ken ik niemand maar je weet t idd nooit!

Heb johan vorige week zien drukken..deed 190 of 195kg in laatste beurt.met shirt aan..werd niet goed gekeurd.geloof niet dat hij RAW op 200kg zit!

Dan zit ie raw echt ver van de 200 af. 190 krijg ik nog omhoog op een goed te keuren manier met een shirt aan.

Heb johan vorige week zien drukken..deed 190 of 195kg in laatste beurt.met shirt aan..werd niet goed gekeurd.geloof niet dat hij RAW op 200kg zit!

ow ok nou ja ik heb t ook maar van horen zeggen en het stond in de sport en fitness dat hij rustig reps maakte met 200!
maar we zullen het morgen zien!

tis wel een beetje een praatjes maker volgens mij..maar wel sterk

Maar weet iemand ook of hij meedoet? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk.

Deze is gewoon voor jou Jac. En ik rep trouwens 250 op de vlakke bank :eek: (tuurlijk)

Terug
Naar boven