- Waardering
- 97
Geen idee, gewoon proberen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er loopt van alles door elkaar, beginners en gevorderden. Zelf bench ik RAW 200+, wat de rest doet weet ik niet.

nah jij moet gewoon accepteren dat je best veel kan benchen![]()
).Weet ik wel maar toch vind ik het moeilijk voor te stellen dat er niet veel meer van die gekken rondlopen die dat kunnen. Juist omdat iedereen die voor het eerst naar een sportschool gaat gelijk begint met bankdrukken omdat dat een "stoere" oefening is.
Maar wie weet wordt ik zondag wel gewoon verpletterd door een gigantisch beest die toevallig ook meedoet (Ik weet het: Jij doet niet mee dus die kans is wel heel erg klein).
Hoe laat moeten deelnemers aanwezig zijn?[/QUO
Hallo bankdrukkers onder ons,Morgen willen we 13.00 uur beginnen.
Gewoon een leuke middag van maken met niet te veel "poespas" .
Wij hebben er zin in dus zorg dat je op tijd bent bij Joels gym rond 12.00 uur wegen inschrijven en dan gaan we losssss!!
Succes allemaal en tot morgen.Jack & Alex
Joel's Gym
osdorperweg 518 B
Amsterdam.
joelsgym.tk
ik weet t het is moeilijk voor te stellen maar ja t is nie anders haha!
het is idd wel de oefening waar de meeste mee beginnen maar niet iedereen heeft een goeie aanleg om er zo goed in te worden!
het werden ook altijd leuke discussies met de uitsmijters tijdens stappen hehe niemand die die 2 jochies geloofde!
de enige die ik weet die ook veel pakt is johan langhorst die zit ook rond de 200 maar voor de rest ken ik niemand maar je weet t idd nooit!
Heb johan vorige week zien drukken..deed 190 of 195kg in laatste beurt.met shirt aan..werd niet goed gekeurd.geloof niet dat hij RAW op 200kg zit!
ow ok nou ja ik heb t ook maar van horen zeggen en het stond in de sport en fitness dat hij rustig reps maakte met 200!
maar we zullen het morgen zien!