- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
begrijp niet echt waarom je zou moeten gebruiken
heb +100kg vetvrije massa opgebouwd natural
ieder z'n goeste zeker
haaaaaaah, maar ik blijf ontkennen, kom in de problemen met familie en vooral werkeen stempel krijg je toch wel van mensen als je altijd zonnebank bruin bent en XXL formaat T-shirt heb.

winstrol is een mineralen supplement![]()
ik heb al zoveel shit geprobeerd die stanozolol valt niet meer op. Maar niemand weet het. Neem alles in onder ogen van vrouw en collega's maar ja voedingssupp he..........

winstrol is een mineralen supplement![]()
ik heb al zoveel shit geprobeerd die stanozolol valt niet meer op. Maar niemand weet het. Neem alles in onder ogen van vrouw en collega's maar ja voedingssupp he..........
Nee gebruikte niet....
Zelf me kat kon wel zien dat ik gebruikt had!160 bench, 160 squat & 190 deadlift

)
]. En hoogstens een paar vrienden en natuurlijk Ries. Op het werk hou ik het geheim, aangezien ze daar heel verkeerd erover denken [elke gebruiker gaat meteen in roidrage etc
].so what? zijn genoeg <70kg gasten die meer dan 200kg squatten, i don't careDit boeit ons niet wat je allemaal duwt (trouwens 160 squaten voor iemand die 100 kg VVM heeft)
Met stats bedoelen ze gewicht, lengte, BF, age en penislengte.

125 @18, langzaam bezig met cutten naar 105, één meter 80 groot, 25 jaar en een 20 inch c**kDit boeit ons niet wat je allemaal duwt (trouwens 160 squaten voor iemand die 100 kg VVM heeft)
Met stats bedoelen ze gewicht, lengte, BF, age en penislengte.

En hoe kom je erbij dat het niet gezond is? Heb je een medische verklaring voor me?
Ook jij zit dus onder de vooroordelen.
met alle respect ikz ie hier toch vaak dat mensen hun eigen realiteit creeeren. as is niet ongezond?? kom jij even met een verklaring waarin staat het het wél gezond is dan.. en als je ook maar iets zegt over as voelt de helft van dit forum zich meteen aangevallen , en word je meteen veroordeeld voor een onwetend bevoordoordeeld mens, wat ook nu weer het geval zal zijn ook al bedoel ik het niet negatief. iedereen praat mekaar maar aan dat het allemaal niets uitmaakt, mits je het goed doet.. volges mij weet men niet wat voor lange termijn effect bijv. een kleine dosis, heeft op iemands lichaam