XXL Nutrition

Wie gebruikt er stiekem?

mijn vrouw weet het want die zet de spuiten ;) is net zo makkelijk,
en verder maar een paar goede vrienden die weten wat het inhoud
en verder niemand want dan krijg je toch maar rare vragen en reacties

Ik werd er ook al van verdacht ook al heb ik op het moment nog niks genomen...

Een kennis van me kwam bij me thuis en zag mn pot eiwitten staan en verkocht aan iedereen dus de zever dat ik aan de anabolen zat...
Als ik hem erover aanspreek dan vraagt hij "wat zat er dan in dat potje? Wat, whey-proteinen? Steroiden dus..."

En hij maar 2 jaar trainen en maar 5 kilo aankomen... Toppunt is dat hij dat als normaal beziet, en wie meer pakt dan dat zit dus zeker aan de anabolen, mede omdat zijn fitness-instructwijf zei dat iedereen boven de 100kg zat het niet natuurlijk gekregen had...

Mijn ouders weten het, mn broertje, vrienden en paar mensen van de sportschool.

Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin, maar die heb ik het niet verteld.

Bij mij weet niemand het, alleen mijn trainingsmaat, de rest vermoed wel heeeeel sterk het 1 en ander:D haaaaaaah, maar ik blijf ontkennen, kom in de problemen met familie en vooral werk

een stempel krijg je toch wel van mensen als je altijd zonnebank bruin bent en XXL formaat T-shirt heb.

ik ben altijd lijkwit, de zonnebank is kapot:o

winstrol is een mineralen supplement;)
ik heb al zoveel shit geprobeerd die stanozolol valt niet meer op. Maar niemand weet het. Neem alles in onder ogen van vrouw en collega's maar ja voedingssupp he..........

• Topic Starter Topic Starter
winstrol is een mineralen supplement;)
ik heb al zoveel shit geprobeerd die stanozolol valt niet meer op. Maar niemand weet het. Neem alles in onder ogen van vrouw en collega's maar ja voedingssupp he..........

:roflol:

zelf gebruik ik ook niet, enkel voedingssups (whey ed.)
Mocht ik het ooit doen, zou ook enkel vriendin en trainingsmakker dit weten, voor de rest niemand zaken mee.

word ook overal gevraagd als ik aan de aas zit,
(is niet zo) soms word ik er wel eens wat moe van,
trainde altijd met een vriend samen (was toen rond de 70 kg)
hij is gestopt en ik doorgegaan, zit nu rond de 87 , nu denken ze
dat ik vanalles gebruik, ze zien me vaak met shakes,bakjes rijst, kwark ect
op de werk...

zal het wel gaan proberen, maar pas als ik vind dat ik er klaar voor ben.

mijn vriendin weet het ( zij zet de spuiten :p ) een paar collega's die er wat van kennen en mijn broertje... die is er toevallig op uit gekomen :cool:

Ik ontkeden het tegen iedereen die er zelf niks mee te maken heeft! Dus ook familie en vriendin!

Ook al was het heeeeeel erg overduidelijk dat ik eraan zat!
Ik kon binnen een jaar trainen al zo goed als mee doen met een natural BB wedstrijdt.... Ging in 12 maanden van een ecto van 63kg naar een shredded beast(je) van bijna 80kg droog. Stond op 7%bf maar gebruiken HO maar :D Nee gebruikte niet.... :rolleyes: Zelf me kat kon wel zien dat ik gebruikt had!

(Ja ik weet, trainde nog geen jaar dat ik me eerste kuurtje nam, bespaar me de wijze woorden!)

Ik gebruik niet [nog niet iig]. Ik zit er echt aan te twijvelen of ik er een kuur in ga douwen, maar dat zal nog wel een tijdje duren denk ik.
ALS ik het ga doen, zal ik het met mn moeder bespreken [die zal misschien zelfs de eerste spuiten gaan zetten aangezien zij ervoor opgeleid is :p]. En hoogstens een paar vrienden en natuurlijk Ries. Op het werk hou ik het geheim, aangezien ze daar heel verkeerd erover denken [elke gebruiker gaat meteen in roidrage etc :p].

zowiezo ga ik er eerst nog zoveel mogelijk over lezen

Dit boeit ons niet wat je allemaal duwt (trouwens 160 squaten voor iemand die 100 kg VVM heeft :cool: )

Met stats bedoelen ze gewicht, lengte, BF, age en penislengte.
so what? zijn genoeg <70kg gasten die meer dan 200kg squatten, i don't care

je hoeft je niet zo aangevallen moeten voelen :)

opinions are like juicers, big & full of holes :roflol:

Dit boeit ons niet wat je allemaal duwt (trouwens 160 squaten voor iemand die 100 kg VVM heeft :cool: )

Met stats bedoelen ze gewicht, lengte, BF, age en penislengte.
125 @18, langzaam bezig met cutten naar 105, één meter 80 groot, 25 jaar en een 20 inch c**k :roflol:

hij gebruikte ook stiekem;

Floyd%20Landis-thumb.jpg - 101005

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En hoe kom je erbij dat het niet gezond is? Heb je een medische verklaring voor me?

Ook jij zit dus onder de vooroordelen.

met alle respect ikz ie hier toch vaak dat mensen hun eigen realiteit creeeren. as is niet ongezond?? kom jij even met een verklaring waarin staat het het wél gezond is dan.. en als je ook maar iets zegt over as voelt de helft van dit forum zich meteen aangevallen , en word je meteen veroordeeld voor een onwetend bevoordoordeeld mens, wat ook nu weer het geval zal zijn ook al bedoel ik het niet negatief. iedereen praat mekaar maar aan dat het allemaal niets uitmaakt, mits je het goed doet.. volges mij weet men niet wat voor lange termijn effect bijv. een kleine dosis, heeft op iemands lichaam

• Topic Starter Topic Starter
met alle respect ikz ie hier toch vaak dat mensen hun eigen realiteit creeeren. as is niet ongezond?? kom jij even met een verklaring waarin staat het het wél gezond is dan.. en als je ook maar iets zegt over as voelt de helft van dit forum zich meteen aangevallen , en word je meteen veroordeeld voor een onwetend bevoordoordeeld mens, wat ook nu weer het geval zal zijn ook al bedoel ik het niet negatief. iedereen praat mekaar maar aan dat het allemaal niets uitmaakt, mits je het goed doet.. volges mij weet men niet wat voor lange termijn effect bijv. een kleine dosis, heeft op iemands lichaam

Nou vertel ons dat eens dan bro!!!

Terug
Naar boven