XXL Nutrition

Wie gebruikt er stiekem?

alléén men tweelingbroer en 3 vrienden weteh het
mijn moeder vermoed het want ik kan in bijna geen enkele broek meer en heb onlangs men bed kapot gemaakt:p

traint je tweelingbroer ook?

neen, , en als hij traint neemt hij een abonoment van 3 maand en komt er 2 dagen ...:rolleyes:

hehehe wel grappig dan de grote en de kleine versie:P

iedereen weet toch waar er aan te geraken? ga gewoon naar een grote gym kijken, en kijk even goed rond en zet je oortjes open en na een weekje kan je er toch ook aan raken

mijn bijnaam op school is anabool:P
iedereen denkt dat ik spuit:P

verder begin ik er niet aan :)

aangezien ik nog maar 2 maand train gebruik ik niet :D

tis gewoon de ****ing maatschappij die somige mensen doet stiekem gebruiken:(

-het is ten eerste verboden
-het niet sociaal aanvaard
-mensen die niet in het wereldje zitten stikken meestal van de vooroordelen
maar hebben er zelf nul de ballen verstand van .

ok toegegeven het is niet gezond maar als iedereen gewoon naar zich zelf kijkt, en andere mensen in hun waarde laat zou er niemand stiekem hoeven te gebruiken .
Das mijn mening;)

En hoe kom je erbij dat het niet gezond is? Heb je een medische verklaring voor me?

Ook jij zit dus onder de vooroordelen.

oow ja het is echt goed voor jouw even goed als groeten en fruit

:rolleyes:

je begrijpt me wel:D

Nee ik begrijp het niet. Je hebt het over mensen met vooroordelen, maar je bent er zelf net zo een van. Aas is niet ongezond. De hoeveelheid is ongezond.

ok daar heb je mss een punt dat de hoeveelheid een rol speelt in de mate dat het een invloed heeft op de gezondheid.

Maar hoe dan ook as zijn stoffen die de hormoonhuishouding in de war brengen hoe klein de hoeveelheid ook ,
en niet echt 'gezond' te noemen zijn.
Dat is zeker geen 'vooroordeel ',maar een feit
Maar dat is aan iedereen persoonlijk gelegen om af te wegen de beslissing te nemen of niet te nemen ;)

1. Does testosterone cause "roid rage"? No, just an improved mood, self- confidence and
feeling of well being. Oh, and heightened libido similar to an average 1 4 year old boy with a
Playboy Magazine.
**Rabijewslo,.M., et al (1998) Pol Arch Med Wew N100 (3):21 2-21
**Almeida, O.P. (1 999) Arg Neuropsiquiatr. 57 (3a): 701-6
** Tricker, R., et al (1 996) J. Clin. Endocrinol Metab. 81 (10): 3754-8

2. Does testosterone increase the risk of heart disease? Difficult question, but several
studies show that testosterone actually reduces heart disease risks and complications.
"Shapiro, J. et al. (1 999) Amer. J. Ther. 6(3): 1 67-74
**Zmuda, J.M., et al. (1 997) 1 30(1 -2): 1 99-202 (Atherosclerosis)
**Zmuda, J.M., et al. (1 997) AM. J. Epidemiol. 1 46 (8): 609-61 7
**Salke, R.C., et al (1 985) Med Sci. Sports Exer. 1 7 (6):701 -4

3. Actually, testosterone has been shown to have a positive effect upon high-density-lipoprotein
/(HDL) cholesterol levels.
**Zhao, S; L; X;and and Wang, Z., (1 998) Hunan I Ko Ta Hseah Pao. 23(3): 299
**Barrett-Connor, E. I. (1995) Diabete. Metab. 21 (3) : 156-61

4. Testosterone has been shown to significantly improve chronic angina as well as myocardio
ischemia from exercise.
**English, K.M.et al. (2000) Circulation. 1 02(1 6):1 906-1 1

5. Speaking of heart risk factors, doesn't testosterone and AAS raise low density-lipoprotein
(the bad cholesterol-LDL) and Lipoprotein (a)? Actually the opposite is still the
truth. Testosterone has been shown to lower LDL and Lipoprotein (a)
**Zmunda, J.M. et al. (1 996) AM. J. Cardiol 77 (1 4): 1 244-7
**Rabijewski, M., et al. (1998) Pol. Arch. Med. Weun. 100 (3): 212-21
**Uyanik, B.S., et al. (1997)Jpn. Heart J. 38 (1): 73-82 **Zgliczynski,
S., et al. (1996) Atherosclerosis. 121 ( l ) :35-43.
227

6. Testosterone reduces to DHT (dihydrotestosterone) so testosterone will increase the
risk of prostate cancer, right? It should be of interest to hear that DHT has been patented
as a treatment for BPH (Benign Prostate Hyperplasia). However several studies have shown
that estrogen elevation and subsequent interaction with factors of DHT activity cause the
negative effects in prostate size and PSA levels. (Prostate-Specific-antigen) (Is estrogen evil?)
"Kenny, A.M., et al. (2000) Endocr. Res. 26 (z): 1 53-68 "Cooper, C.S., et al. (1 998) J. Urol 1
59 (2): 441 -3

Oh, and heightened libido similar to an average 14 year old boy with a
Playboy Magazine.

:D

:hornyna:

bij mij weten mijn ouders en mijn vriendin en trainingspartner het,voor de rest heeft niemand er zaken mee,die zagen toch maar teveel over de nadelen.en als pluspunt heb ik ,omdat mijn moeder het ook weet,kookt ze veel meer voor me.:-) ieder zen ding eh,de 1 gebruikt de een of andere drugs,de andere drinkt alcohol en ik gebruik aas.

Terug
Naar boven