AndroidHealthClinic

Wie heeft ervaring met Turanabol/ Turinabol (oral)

Oral-Turinabol, werkzame stof Clostebol.
Is testosteron waaraan een Chloor atoom is toegevoegd waardoor het niet kan omzetten in DHT en estradiol.

Dit is ook het middel wat in de jaren 70-80 door de Oostduitse sportartsen werd toegediend aan de atleten in die tijd.
Ik heb eens een documentaire gezien over de "slachtoffers" van dat dopingprogramma van de duitsers.
Iedereen kent die verhalen onderhand wel en aan de hand van die verhalen kun je wel stellen dat turinabol toch niet zo mild is dan dat men voorspiegeld.

Hier een paar links:
http://www.ergogenics.org/ddrroids.html
http://www.ergogenics.org/clostebol.html
http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?threadid=48864

Latin spirit zei:
Als het een afstammeling is van methyltestosteron is dan kan je het spul beter laten liggen.

succes kerel

Iedere AAS stamt af van testosteron, terwijl iedere AAS verschillende
eigenschappen heeft.
Door bv. een methyl of dihydro molecuul toe te voegen aan een steroide
geef je deze een andere eigenschap.

Chlorodehydromethyltestosteron heeft dus totaal andere eigenschappen
dan methyltestosteron. ( Zoals Cossieboy ook al beweerde )

jupz, methyl staat geloof ik voor een getal (d8 iets van 2 of 3 ofzo, maar pin me er niet aan vast ! )
en dat heeft weer met het aantal bindingen te maken, of op welke binding een bepaald molecuul zit... tijd terug dat ik me daar in verdiept heb in ieder geval, meeste is allang alweer vergeten !

zoiets zat het, en kan je dus inderdaad niet zeggen dat alles met methyl in het woord slecht voor je is (al zit daar wel een kern van waarheid in :D )

• Topic Starter Topic Starter
Klopt. Het is ook niet slecht als je naar de chemische eigenschappen ziet. Het is bijvoorbeeld een stuk minder androgeen dan Dianabol. En dat terwijl Dianabol op zich al niet eens erg androgeen is. Een paar buitenlandse contacten zijn er erg enthousiast over. Dat hoeft niet altijd wat te zeggen!

reusje20 zei:
jupz, methyl staat geloof ik voor een getal (d8 iets van 2 of 3 ofzo, maar pin me er niet aan vast ! )
en dat heeft weer met het aantal bindingen te maken, of op welke binding een bepaald molecuul zit... tijd terug dat ik me daar in verdiept heb in ieder geval, meeste is allang alweer vergeten !

zoiets zat het, en kan je dus inderdaad niet zeggen dat alles met methyl in het woord slecht voor je is (al zit daar wel een kern van waarheid in :D )

enrico zei:
ik heb er eigelijk veel horrorverhalen van gelezen, velen zouden (volgens de boekjes) jaren na gebruik kanker of andere ziekten ontwikkelen te wijten aan dit anabool...
wat er van waar is weet ik niet, maar het is sowieso niet het type wat me aantrekt.

het gebruik van as in het algemeen is hoogstwaarschijnlijk kankerbevoorderend.
een maat van me komt net uit de chemo de artsen vermoeden dat het proces bij hem waarschijnlijk door de vele as is versnelt

Navy zei:
afval produkt? een frikandel is nog niet eens een afval produkt, zoals velen beweren.
Het lijkt me al helemaal stug dat er in de medische wereld gebruikt wordt gemaakt van afvalstoffen.
Ik zou daar graag een onderbouwing van willen lezen, of misschien zit ik er helemaal naast?!

greetz

in het begin van de thread was ik in de veronderstelling dat het over methyltest zou gaan. ondertussen weet ik allang dat ik der naast zat en het gewoon over een andere AAS ging.

als je toch geinteresseerd bent in wat info over methyltest:
http://www.bodybuilding.com/fun/catmethyl.htm

daar zie je duidelijk een onderbouwing van de door mij gegeven stelling

voorderest zal ik weer ontopic gaan ;)

pampam zei:
het gebruik van as in het algemeen is hoogstwaarschijnlijk kankerbevoorderend.
een maat van me komt net uit de chemo de artsen vermoeden dat het proces bij hem waarschijnlijk door de vele as is versnelt

DHT's versnellen het groeiproces van tumoren..dus ook kanker.
En iedereen heeft kankercellen in zijn lichaam...scared yet?

je hebt geen kankercellen maar gewoon bloedcellen die rampage kunnen gaan :D

reusje20 zei:

Methyl is een verbinding van 1 koolstofatoom met 3 waterstofatomen.

CH3-

hoe zit het nu met die TURINABOL, ik was er juist iets over aant opzoeken en toen kwam ik deze thread tegen.
iemand al getest ondertss?
het lijkt me een goed aas om een 10 weekse primokuur te kickstarten.

niemand enige ervaring of weetjes over dit product?

ik wacht ........ :rolleyes:

jij ook al? :D

is er dan echt niemand die hier iets vanaf weet? of het al eens heeft getest ??? ???

Nou heb ik ergens vernomen dat GS dit binnenkort op de markt zal brengen.... :burger:

grt. Rico

Zou mooi zijn. Het is niet zo androgeen. En laat ik nou net een hekel hebben aan de androgene werking van aas. :)

GS :heart: :coolnana:

Terug
Naar boven