XXL Nutrition

Wie heeft zijn doelen gehaald voor 2009 ?

Peiling Peiling en gehaald ?

• Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .
Ik had wel iets beter mijn best kunnen doen met voeding, maar een goed voornemen voor 2010:D

In 2009 is voor mij niets behaald. Alles verloren met als positief puntje ook wat kilo's vet.

Gelukkig heb ik een stel goede mensen leren kennen en daardoor zie ik 2010 positief in. Maar wat 2009 betreft had ik die liever overgeslagen...

heb enkele doelen wel gehaald, maar ik ben er nog lang 'n na niet :o

Ja hier zijn de doelen (die hebben we niet gesteld maar toch) gehaald..

laat ik het zo zeggen ik ben dik tevreden met hoe we er nu voor staan.

Ik ben niet zo van het doelen stellen (met xxl dan), probeer het gewoon goed te doen en dan zien we wel waar we uit komen.

Heb niet echt jaardoelen gewoon altijd verbeteren waar mogelijk

Ja, mijn doel was om samen met Bigt het karmasysteem af te schaffen zodat ik hoger in de ranglijst kom

Niet helemaal, laatste tijd lichamelijk naar de klote, schouder, darmen, maag. :(

2008 + 2009 waren k*tjaren, hoop 2010 een beter eindelijk..

maar toch wel wat behaald, was toch 10 kilo kwijt voor de jaarwisseling :o
nu is mijn deadline de zomer en we zetten door, van elke tegenslag leer je en krijg je de kracht meer door te zetten :D

Ik had twee doelen: miljonair worden en slagen voor school.

Eén doel heb ik gehaald.

Nu nog altijd niet,

Eet bijna niets met granen geen melkproducten.

Ook maaltijden zo hard mogelijk beperken.
Voel me er helemaal ziek en zwak door.

Ben al 2 keer naar ziekenhuis geweest voor darmonderzoek.
Hebben 3 stalen bloed onderzocht en al meerdere malen men stoelgang en ze vinden niets.

Telkens als ik eet krijg ik meteen pijn aan men darm en zit binnen het half uur met schijterij op het wc.

Hopelijk word 2010 een beter jaar, is echt triest nu. Men stats paar maanden voor men kuur zijn nog beter dan men stats nu.
Heb het middenin men kuur gekregen. :angstig:

Da's echt zuur. En ik al balen als ik een weekje ziek ben...

ik heb keihard gefaald.... doel was 90 kilo wegen met kerst. en ben 89,2 dus een beetje jammer. volgende doel is 95 eind februari. ff flink bulken en dan cutten voor de zomer.

Nee, ik had ook geen doelen voor 2009! Maar wel progressie gemaakt waarover ik tevreden ben. 2010 word mijn jaar, en daarom zal ik nu wel haalbare doelen stellen als motivatie om te knallen. :D

Ja, ik loop nog steeds op jou voor dus dat gaat goed! :p

niet alle doelen gehaald.
ik wilde 90kg benchen, dat is maar 85 geworden.
en ik wilde 120kg squatten, dat is 130 geworden dus dat is wel positief.

nu 2010 moet er dubbel zo hard geknald worden.

Terug
Naar boven