jody
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het merendeel heeft hier precies een mooie jeugd gehad, proficiat.
Echter kan ik het wel begrijpen dat hij zijn pa een slag gegeven heeft.
Zelf had ik op mijn 14de ook maar al te graag mijn stiefpa bijeen gewerkt, maar als jong manneke heb je daar natuurlijk de kracht niet voor. Gelukkig heeft deze persoon nu botkanker en heb ik hem overlaatst nog een "Proficiat!" kaartje gestuurd...
. Mijn oudste broer ja altijd ruzie en natuurlijk knokken. Een goede jeugd gaat alleen samen zonder geweld.
Ouders slaan is echt iets van deze tijd, vroeger haalde je het niet in je hoofd om er maar aan te denken.
Als je geen respect voor je ouders hebt, heb je dat dan wel voor een ander..
Ik kan jou hele thuis situatie niet, maar dat je geen leuke jeugd hebt gehad is wel te merken.
Echt positief denken kan en wil je ook niet.
Ik hoop wel dat je ooit nog op een volwassen manier met je ouders kan praten, misschien wel weer omgaan.
Maar ik zou het doen voordat ze dood zijn, al is het alleen maar om antwoord te krijgen op je vragen, want als je dat niet doet dan krijg je spijt.
En zal het je leven lang blijven achtervolgen..
Positief denken doe ik wel!
Alleen wat dit aangaat niet en ik ben blij dat ik hun uit mijn leven heb gebannen.
En hoe eerder dood hoe beter, des te eerder houd mijn zus op met haar lijmpogingen.
Ik ben bijna 25 jaar van mijn leven kwijt en dat krijg ik nooit meer terug en dat kan ik ook nooit meer inhalen.
Een simpel vraagje over waarom? Helpt dan niet meer.
Ik ben voor mijn leeftijd behoorlijk volwassen ( alleen op het forum zien jullie er weinig van hier doet iedereen zich beter voor dan hij/zij is ) de mensen die mij echt kennen weten dat ik ontzettend lief ben.
Maar aan de andere kant ook keihard kan wezen.
Toen ik ruim een jaar geleden de deur achter mij dicht kon trekken en een flink eind uit hun buurt ben gaan wonen ( andere provincie ) begon ik pas met leven.
Positief denken doe ik wel!
Alleen wat dit aangaat niet en ik ben blij dat ik hun uit mijn leven heb gebannen.
En hoe eerder dood hoe beter, des te eerder houd mijn zus op met haar lijmpogingen.
Ik ben bijna 25 jaar van mijn leven kwijt en dat krijg ik nooit meer terug en dat kan ik ook nooit meer inhalen.
Een simpel vraagje over waarom? Helpt dan niet meer.
Ik ben voor mijn leeftijd behoorlijk volwassen ( alleen op het forum zien jullie er weinig van hier doet iedereen zich beter voor dan hij/zij is ) de mensen die mij echt kennen weten dat ik ontzettend lief ben.
Maar aan de andere kant ook keihard kan wezen.
Toen ik ruim een jaar geleden de deur achter mij dicht kon trekken en een flink eind uit hun buurt ben gaan wonen ( andere provincie ) begon ik pas met leven.

Daarna eigenlijk nooit meer voorgekomen.