Goedendag mensen ik heb een beetje de comments lopen lezen en besloot een account aan te maken om
Te laten zien wat naturel mogelijk is, ik ben zelf 3,5 jaar geleden begonnen met trainen.
Ik zal hieronder foto's plaatsen van voor en na en hoe ik er nu uitzie. Ik was langs sibel peters ook geweest en die zei tegen mij ' dat je haast niet zou geloven dat je naturel bent ' ik zeg dit even ter informatie omdat de meeste mensen me toch niet geloven.
Ik zal ter informatie me lifts geven, me stats en foto's uploaden.
Ik weeg nu 91 kg op ongv 9% bf, ben sinds vorrig jaar begonnen met benen trainen.. Haha i know. Never slip leg day.. Bleek dat mijn beste aanleg in mijn benen zat.. Mijn benen zijn vam 56 cm naar 72 gegaan, ( niet helemaal lean, ik hou daar wel het meest vet vast.. Niet echt vet.. Maar igg niet zo droog als mijn bovenlichaam.
Mijn middel is 68 centimeter, en mijn rug.. Meet ik ( gespannen even de omtrek.. Een ogenblik i kom uit op 130 centimeter ( onder me okels gemeten, ik denk dat dat me
Borstomtrek is?
Me armen zijn 43,5 centimeter. ( waarbij tricep dominered. )
Dit allemaal is ter informatie. Please zie me niet als een arrogante prick.
Ik ben zelf van bosnische afkomst, ik zal ook een foto van mijn vader plaatsen die nog nooit getrained heeft en er beter uitziet dan meeste 30/40 jarigen, hij is 60 op hetmoment
Hieronder komen mijn foto's before and aftere ( de foto me de witte shirt, heb ik nog nooit gewichten aangeraakt. Ik blowde veel en dacht.. Haha om een sixpac te krijgen helemaal niets te eten.. Tevens deed ik ook de verwarming thuis aan pp 40 graden om vet te verbeanden ( ik wist toen niet dat het alleenmaar vocht is haha.) ( let trouwens niet op me spelling dit is heel snel getikkt )
Op de 2 e foto ( na de witte shitt ) trainde ik 6 maanden, ik was ongveer 8-10 kg spier aangekomen. En in vet lager gegaan.
Mijn voeding is perfect, sinds ongeveer 2 jaar, eet ik 3 gr eiwit per kg lichaamsgewicht.
Alles is een beeje doorelkaar
Maar ik heb dit snel even samengesteld.
Ik hoop op wat positieve reacties, ik heb meer
Foto's indien er naar gevraagd wordt
Daar mensen! Groet Haris Basic