Fitness Seller

Wie is natty/natuurlijk?

Misschien wel een leuk idee om een topic te openen Natty or Not. Waar beoordeeld/gespeculeerd en gediscussieerd kan worden op physiques

weinig die uiteendelijk echt een discussie waard zijn.

meestal is het : een paar jochies van 17 die net een jaar liften die claimen dat ***** natty is door hard werken VS een paar die al jaren trainen, AAS gebruikt hebben en weten waar ze over praten die zeggen, ja dat is dus never nooit natty.

Misschien wel een leuk idee om een topic te openen Natty or Not. Waar beoordeeld/gespeculeerd en gediscussieerd kan worden op physiques

wat boeit dat ook? goed fysiek = goed fysiek. of je nou een kast bent door 10j natty te trainen of 4 waarvan 3 juiced, zal mensen een worst zijn. soms wel grappig om te zien dat mensen zichzelf en elkaar moed/geloof inpraten door op juicers te gaan haten :roflol:

Het zijn ook altijd mensen met een slecht/middelmatig fysiek die het hardst de fake natties verdedigen terwijl ze zelf bijna lange na niet zo'n fysiek hebben :roflol:

of de fatso's die denken dat ze op 10 percent staan, maar daadwerkelijk op 15 staan en dan claimen dat ze natty al meer VVM massa hebben. Of dat het slechts een kwestie is van eens diep te cutten, terwijl het er toch nooit van komt :D

Het maakt toch geen zak uit of je natty bent of niet, zodra je ook maar iets aan spier massa gained zweert iedereen dat je AAS gebruikt.
Sta er telkens weer van te kijken hoe mensen die nog nooit een gewicht aangeraakt hebben of een voedingsschema hebben gezien, direct zeker weten dat iemand aan de roids.

Het is ons niet gegund.

daffy all true natty bodybuilder

Het maakt toch geen zak uit of je natty bent of niet, zodra je ook maar iets aan spier massa gained zweert iedereen dat je AAS gebruikt.
Sta er telkens weer van te kijken hoe mensen die nog nooit een gewicht aangeraakt hebben of een voedingsschema hebben gezien, direct zeker weten dat iemand aan de roids.

Het is ons niet gegund.
Toch begrijp ik het in jou geval wel (als je nog natty bent). Dergelijke stats bij 11% is voor velen niet weg gelegd..

Je hebt dus of genetisch geluk gehad of wel gekuurd ;)

Uiteindelijk vragen veel mensen zich af wat natty een realistisch doel is. Tuurlijk kun je dat niet 100% stellen aan een andermans fysiek, maar het kan een richtlijn zijn..:rolleyes:

Toch begrijp ik het in jou geval wel (als je nog natty bent). Dergelijke stats bij 11% is voor velen niet weg gelegd.. Je hebt dus of genetisch geluk gehad of wel gekuurd ;) Uiteindelijk vragen veel mensen zich af wat natty een realistisch doel is. Tuurlijk kun je dat niet 100% stellen aan een andermans fysiek, maar het kan een richtlijn zijn..:rolleyes:

Ja ik begrijp wat je bedoelt, absoluut.
Maar jij en ik weten allebei dat ook al gebruik je wel AAS je nog keihard moet trainen en je moet houden aan een eetschema, als je een goed resultaat wilt behalen.

Maar een hoop mensen die niet trainen en er geen verstand van hebben die denken dat als je AAS gebruikt je geen zak hoeft te doen en vanzelf gespierd word.

Zo van: ja hij is wel gespierd maar hij gebruikt anabolen zo kan iedereen dat wel :p

Maar goed, je moet het voor jezelf doen dus dit soort uitspraken maar negeren ;)

Toch begrijp ik het in jou geval wel (als je nog natty bent). Dergelijke stats bij 11% is voor velen niet weg gelegd..Je hebt dus of genetisch geluk gehad of wel gekuurd ;)Uiteindelijk vragen veel mensen zich af wat natty een realistisch doel is. Tuurlijk kun je dat niet 100% stellen aan een andermans fysiek, maar het kan een richtlijn zijn..:rolleyes:
+1 vind ook dat die vraag zeker en vast gesteld mag worden. Veel van die jonge gastjes hebben door al die valse advertisement claims een zeer onrealistisch beeld op wat natural haalbaar is. Hoor nog te vaak dat iemand zoals lazar angelov wel natty moet zijn omdat hij belange na niet zo groot is als Coleman.

+1 vind ook dat die vraag zeker en vast gesteld mag worden. Veel van die jonge gastjes hebben door al die valse advertisement claims een zeer onrealistisch beeld op wat natural haalbaar is. Hoor nog te vaak dat iemand zoals lazar angelov wel natty moet zijn omdat hij belange na niet zo groot is als Coleman.

Aan de ene kant is dit waar.

Maar stel jij stond in zo'n situatie net als bijvoorbeeld Lazar Angelov:
Je kunt iedere dag het gene doen waar je het meest van houd en je krijgt nog eens dik betaald.
En dan nog maar te zwijgen over de chicks, sponsors etc.
Het enige wat je hoeft te doen is je AAS gebruik verzwijgen, en een beetje meepraten met de advertisers en sponsors.
Ik zou het wel weten hoor :p

Respect voor hem btw zo'n fysiek year round is echt perfect.

+ als je een beetje research doet en verder kijkt dan je neus lang is weet je al dat zo'n fysiek natty niet te doen is. ja misschien met monstergenen en 20 jaar trainen.

Zie meer mensen waarvan ik me verbaas dat ze gebruiken dan echte buffels die claimen dat ze niet gebruiken

Goedendag mensen ik heb een beetje de comments lopen lezen en besloot een account aan te maken om
Te laten zien wat naturel mogelijk is, ik ben zelf 3,5 jaar geleden begonnen met trainen.
Ik zal hieronder foto's plaatsen van voor en na en hoe ik er nu uitzie. Ik was langs sibel peters ook geweest en die zei tegen mij ' dat je haast niet zou geloven dat je naturel bent ' ik zeg dit even ter informatie omdat de meeste mensen me toch niet geloven.
Ik zal ter informatie me lifts geven, me stats en foto's uploaden.

Ik weeg nu 91 kg op ongv 9% bf, ben sinds vorrig jaar begonnen met benen trainen.. Haha i know. Never slip leg day.. Bleek dat mijn beste aanleg in mijn benen zat.. Mijn benen zijn vam 56 cm naar 72 gegaan, ( niet helemaal lean, ik hou daar wel het meest vet vast.. Niet echt vet.. Maar igg niet zo droog als mijn bovenlichaam.

Mijn middel is 68 centimeter, en mijn rug.. Meet ik ( gespannen even de omtrek.. Een ogenblik i kom uit op 130 centimeter ( onder me okels gemeten, ik denk dat dat me
Borstomtrek is?

Me armen zijn 43,5 centimeter. ( waarbij tricep dominered. )

Dit allemaal is ter informatie. Please zie me niet als een arrogante prick.

Ik ben zelf van bosnische afkomst, ik zal ook een foto van mijn vader plaatsen die nog nooit getrained heeft en er beter uitziet dan meeste 30/40 jarigen, hij is 60 op hetmoment

Hieronder komen mijn foto's before and aftere ( de foto me de witte shirt, heb ik nog nooit gewichten aangeraakt. Ik blowde veel en dacht.. Haha om een sixpac te krijgen helemaal niets te eten.. Tevens deed ik ook de verwarming thuis aan pp 40 graden om vet te verbeanden ( ik wist toen niet dat het alleenmaar vocht is haha.) ( let trouwens niet op me spelling dit is heel snel getikkt )

Op de 2 e foto ( na de witte shitt ) trainde ik 6 maanden, ik was ongveer 8-10 kg spier aangekomen. En in vet lager gegaan.

Mijn voeding is perfect, sinds ongeveer 2 jaar, eet ik 3 gr eiwit per kg lichaamsgewicht.

Alles is een beeje doorelkaar
Maar ik heb dit snel even samengesteld.

Ik hoop op wat positieve reacties, ik heb meer
Foto's indien er naar gevraagd wordt

Daar mensen! Groet Haris Basic

image.jpg

Foto's

Foto's voor en na ( toen ik 5maanden ongeveer trainde )

image.jpg

Laatst bewerkt:
Dit verhaaltje :roflol::roflol:

'' ik hoop op positieve reacties ''

in andere worden '' hngg jerk hngg vertel me hoe goed ik ben jerk jerk ''

Goed verhaal, lekker kort en inspirerend ook.

Deze foto was na mijn eerste cutt, ik woog hier ongeveer 81 kg en is inmiddles 14 maanden geleden. Hier trainde ik 1 jaar en 8maanden ongeveer

image.jpg

Terug
Naar boven