Hallo,
Ik train nu al een tijdje (2 jaar "serieus") en heb altijd ontzettend veel motivatie gehad.
Pas geleden is een maat van mij begonnen met trainen, en groeide mij in 3 maandjes tijd voorbij.
Uiteindelijk zijn we er achter gekomen wat we al veel eerder hadden moeten zien, namelijk dat hij uiteraard AAS had gebruikt.
Sinds dit voorval is mijn motivatie weg, en dit vindt ik echt klote...
Ik train nog wel... maar ik denk bij mezelf, waar doe ik het allemaal nog voor, als het met een kuurtje 10x zo snel gaat?
Ik heb gelezen dat alle bij-effecten van steroids na een tijdje weer omkeren, dus in principe zou je een paar weekjes af moeten zien om daarna 2x zo groot te zijn (bij wijze van, bij die maat van mij is het echt zo gegaan, binnen no-time een monster, waar ik nog redelijk "skinny" ben).
Ik heb er serieus aan zitten twijfelen om ook AAS te gaan doen, maar liever blijf ik toch echt natural, vindt AAS allemaal maar niks, maar om kei hard te werken voor een beetje, terwijl het op een andere manier 10x zo snel gaat...
Natuurlijk wist ik van het bestaan af van AAS, maar dat het zo "dichtbij" voorkwam als het ware, dat wist ik zeker niet...
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit probleem ben tegengekomen... Wat zouden redenen zijn om toch lekker natty door te trainen? Ik genoot er echt van, lekker trainen, goed eten, goed rusten... maar mijn motivatie is echt ver te zoeken nu ik weet dat eigenlijk best veel brede gasten die ik ken allemaal kuren, waar hun eerst mijn motivatie waren...
In het algemeen (media etc.) worden AAS vaak verafschuwt, maar nu ik zo is rond heb zitten lezen en kijken worden ze in de bodybuild wereld toch wel wat verheerlijkt... Ik neem aan dat de realiteit in een middenweg ligt? Als al deze neveneffecten reuze meevallen vindt ik het niet gek dat steeds meer mensen aan de AAS gaan...
Zoals ik al zei wil ik het liefst lekker natty blijven, maar ik weet het op het moment allemaal ook niet meer...
Ik heb van de week bijna zelfs iemand een appje gestuurd om steroids te regelen voor mij, op het laatste moment toch maar niet verstuurd, is niks voor mij, ben nog jong en train nog niet super lang, maar ik weet het ook allemaal niet meer.... Als er geen uiteindelijk verschil zit in een natural en AAS verkregen body behalve de jaren van training en het zo veel makkelijker gaat... Zijn echt AL of BIJNA al deze ripped-guys aan de AAS? Er zijn uiteraard ook wel natty's bij die jaren trainen, maar tegenwoordig als ik een ripped guy zie neem ik gelijk aan dat hij AAS gebruikt...
Iemand die mij even duidelijk kan maken dat AAS echt niks is en natty veel beter is?
En trouwens, al deze gasten als: Jeff Seid, Lazar Angalov, Chris Jones (youtube'er) die ALLEMAAL claimen natty te zijn..... wat denken jullie

Weinig kans zeker?
Allright zo is deze post wel weer lang genoeg... ik weet het gewoon ff niet meer, ben al een paar weken in een soort van dip toen ik uitvond dat deze maat van mij die als maar herhaalde "full natty" enz. gewoon beastmode is gegaan door steroids... Voor de duidelijkheid die gast had voor die 3 maanden nog nooit getraind en is 18 jaar oud (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)