AndroidHealthClinic

Motivatie weg, "natty" trainen???

Het is gewoon een onbetwistbaar feit dat met AAS je je spiergroei kan verdubbelen en met AAS+HGH+SLIN je je spiergroei kan verdriedubbelen.

Dus een persoon die zonder chemische hulp 10 kg spieren kan opbouwen, die zal met behulp van AAS ongeveer 20 kg spieren kunnen opbouwen, en met behulp van AAS+HGH+SLIN ongeveer 30 kg spieren kunnen opbouwen als hij alles goed doet. De wereld loopt vol met dergelijk voorbeelden.

Het is gewoon een onbetwistbaar feit dat met AAS je je spiergroei kan verdubbelen en met AAS+HGH+SLIN je je spiergroei kan verdriedubbelen.

Dus een persoon die zonder chemische hulp 10 kg spieren kan opbouwen, die zal met behulp van AAS ongeveer 20 kg spieren kunnen opbouwen, en met behulp van AAS+HGH+SLIN ongeveer 30 kg spieren kunnen opbouwen als hij alles goed doet. De wereld loopt vol met dergelijk voorbeelden.

En wat vind jij van powerlifters die kuren?

Die spelen toch eigenlijk vals?

En wat vind jij van powerlifters die kuren?

Die spelen toch eigenlijk vals?

Iedereen die doping gebruikt in een sport waar dit niet toegelaten is, speelt uiteraard vals.
In het (chemisch) bodybuilding wordt doping impliciet, of neen zeg maar gerust expliciet, getolereerd, of neen zeg maar gerust aangemoedigd. Ik dacht dat dit de enige sport is waar dat het geval is.

Van powerlifting ken ik verder niets.

Laatst bewerkt:
Iedereen die doping gebruikt in een sport waar dit niet toegelaten is, speelt uiteraard vals.
In het (chemisch) bodybuilding wordt doping impliciet, of neen zeg maar gerust expliciet, getolereerd, of neen zeg maar gerust aangemoedigd. Ik dacht dat dit de enige sport is waar dat het geval is.

Van powerlifting ken ik verder niets.

Uiteindelijk spelen bodybuilders (blijkbaar) niet vals dus?

Waarom doe je er dan steeds zo moeilijk over.

Uiteindelijk spelen bodybuilders (blijkbaar) niet vals dus?

Waarom doe je er dan steeds zo moeilijk over.

Ik doe daar niet moeilijk over; alleen als mensen zich natural BB-er noemen en dan toch stiekem gebruiken.

Verder ben ik wel 100% tegenstander van doping in de sport en BB, maar dat heeft zeker niet alleen met valsspelen te maken.

Verder ben ik wel 100% tegenstander van doping in de sport en BB

Ok, maar voel jij je af en toe niet ''een schreeuwende in de woestijn''?

Aangezien doping ALTIJD zal blijven bestaan binnen de (top)sport.

Je kan er je hele leven aan ergeren, maar je kan het ook accepteren, Mister10.

Ok, maar voel jij je af en toe niet ''een schreeuwende in de woestijn''?

Aangezien doping ALTIJD zal blijven bestaan binnen de (top)sport.

Je kan er je hele leven aan ergeren, maar je kan het ook accepteren, Mister10.

Er zijn veel 'slechte' dingen die altijd zullen blijven bestaan (bv. oorlog). Maar betekent dat dat je ze moet accepteren?
Je moet durven steven naar (of dromen over) een betere wereld.

En wat doping in de sport betreft, denk ik dat ik helemaal niet alleen sta te schreeuwen in de woestijn.
Ik denk dat bijna iedereen tegen doping is, behalve dan natuurlijk zij die zelf gebruiken om hun prestaties (vaak in het geheim) kunstmatig op te pompen en zodoende beter voor te komen dan ze werkelijk zijn.

Ik denk dat de effecten van doping in de meeste sporten ook wel meevallen. Maar in het BB is de chemicalizering helemaal ontspoord, en spreken we over een prestatieverschil van 100 tot 200%.

De beste BB-ers hebben niet langer een lichaam dat iedereen begeert, maar eerder een lichaam waar iedereen van walgt (afgezien van een handvol andere freaks natuurlijk). Doping heeft het BB letterlijk kapot gemaakt.

Laatst bewerkt:
Er zijn veel 'slechte' dingen die altijd zullen blijven bestaan (bv. oorlog). Maar betekent dat dat je ze moet accepteren?

En wat doping in de sport betreft, denk ik dat ik helemaal niet alleen sta te schreeuwen in de woestijn.
Ik denk dat bijna iedereen tegen doping is, behalve dan natuurlijk zij die zelf gebruiken om hun prestaties (vaak in het geheim) kunstmatig op te pompen en zodoende beter voor te komen dan ze werkelijk zijn.

Ik denk dat de effecten van doping in de meeste sporten ook wel meevallen. Maar in het BB is de chemicalizering helemaal ontspoort, en spreken we over een prestatieverschil van 100 tot 200%.

De beste BB-ers hebben niet langer een lichaam dat iedereen begeert, maar eerder een lichaam waar iedereen van walgt (afgezien van een handvol andere freaks natuurlijk). Doping heeft het BB letterlijk kapot gemaakt.

Serieuze vraag: ben jij autistisch?

Serieuze vraag: ben jij autistisch?

Als je dit een normale manier vindt om je in een discussie te mengen, dan zou ik je de vraag graag terugspelen.

Als je verder nog iets inhoudelijks hebt toe te voegen, dan mag je ook eens proberen.

Ik denk dat de effecten van doping in de meeste sporten ook wel meevallen. Maar in het BB is de chemicalizering helemaal ontspoord, en spreken we over een prestatieverschil van 100 tot 200%.

Logischerwijs is de conclusie toch vrij simpel?

Oorlog zal altijd blijven bestaan; moet ik mij dan iedere dag ergeren aan wat er in de wereld gebeurt?

Doping zal altijd blijven bestaan; moet ik mij dan iedere dag ergeren aan wat er in de sport gebeurt?

Natuurlijk is streven naar een beter wereld altijd mooi, maar iedere dag gefrustreerd raken door een streven waar je als persoon nihil invloed op hebt, is het streven niet waard.

Logischerwijs is de conclusie toch vrij simpel?

Oorlog zal altijd blijven bestaan; moet ik mij dan iedere dag ergeren aan wat er in de wereld gebeurt?

Doping zal altijd blijven bestaan; moet ik mij dan iedere dag ergeren aan wat er in de sport gebeurt?

Natuurlijk is streven naar een beter wereld altijd mooi, maar iedere dag gefrustreerd raken door een streven waar je als persoon nihil invloed op hebt, is het streven niet waard.

Frustraties zijn emoties die je kunt controleren tot op een niveau dat je er geen last van hebt, en hoeven dus geen hinderpaal te zijn voor het streven naar een betere wereld.

Het is niet mijn bedoeling om BB drug vrij proberen te maken. Ik weet dat dit nooit zal lukken. De duivel is al te lang uit het doosje.

Ik ben al tevreden als er meer mensen kiezen voor TNBB. En gezien bijna iedereen aanvankelijk start als TNBB-er is dat helemaal niet onrealistisch. Het groot aantal positieve reacties op mijn website die ik dagelijks ontvang via email bevestigen dit.

Heel wat mensen/beginnelingen hebben nu eenmaal een herinnering/bevestiging nodig dat BB zonder chemicaliën ook perfect kan en best wel een leuk resultaat kan opleveren. Dat is namelijk helaas niet meer vanzelfsprekend als je eens door een gemiddeld BB magazine bladert dat meer gelijkt op een lab catalogus van chemische stoffen dan op een sportblad. Weinig mensen/jongeren hebben voldoende intellectuele bagage en zelfbewustzijn om aan dit soort indoctrinatie te kunnen weerstaan.

De maatschappelijke consensus is dat sport leuk en gezond moet zijn, niet dat iedereen door frustratie gedreven naar de illegale, potentieel gevaarlijke doping moet grijpen om toch maar mee te kunnen met de rest. Hier sta ik volledig achter.

Het beeld van de maatschappij is gewoon helemaal vertekend. Vrouwen denken dat eruit zien als een kapstok 'sexy' is terwijl de mannen een griekse god of de hulk willen zijn.

De schoonheidsbeelden worden gewoon aangetast door de media, waaronder, in ons geval de fake natty's.

Als je dit een normale manier vindt om je in een discussie te mengen, dan zou ik je de vraag graag terugspelen.

Als je verder nog iets inhoudelijks hebt toe te voegen, dan mag je ook eens proberen.

Ik meng me niet in de discussie, kom alleen hier om dit te vragen.
Vroeg me dit serieus af omdat je zo eenzijdig geïnteresseerd bent in alleen dit onderwerp en autisten vaak een ding hebben waar ze helemaal in kunnen opleven.

Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen

wel meer dan een

Ja en nog zoveel tijd (en vooral ook nog zin om in die tijd) om zo ontzettend veel nutteloze discussies te voeren op een forum.

Ik weet niet hoor, maar als ik zulke lappen betogende teksten dag in dag uit zou verspreiden zou ik er wel iets mee willen bereiken (behalve karma)

Misschien vind hij het gewoon een interessante discussie, losstaande of het effectief is of niet.

Terug
Naar boven