Fitness Seller

Wie is natty/natuurlijk?

Zolang de True Natural supplementen nog niet commercieel verkrijgbaar zijn raad ik iedereen het volgende aan: :cool:

Een goed bulk Naturel Whey Protein Concentraat.

Als je toch een smaakje wil dan voeg je enkele aromadruppels toe.

Wil je een wat dikkere shake dan voeg je een mespuntje xanthaangom toe.

En wil je jezelf op Kerstavond eens trakteren op een echte 'suikerspin shake' a la B&F, dan voeg je nog eens 10-15% fructose toe.

Goed shudden en smakelijk!
En een puntje glycine.

en paar % eiwit uit filtreren, dat ook niet te vergeten

Dit soort spiking technieken passen wij in de farmaceutische sector ook toe om onze blockbusters van namaak te kunnen onderscheiden en alzo onze intellectual property te kunnen beschermen.

Zal in het geval van de Whey Perfection niet anders zijn veronderstel ik. :)

wordt bloed irritant die misterniks..

Dit soort spiking technieken passen wij in de farmaceutische sector ook toe om onze blockbusters van namaak te kunnen onderscheiden en alzo onze intellectual property te kunnen beschermen.

Ben je serieus? In de voedingssector wordt het als smaakstof gebruikt. Aminozuren zoals glycine, alanine en glutamaat hebben alleen en in combinatie een stimulerend effect op de smaakreceptoren.

Je eten smaakt er beter door in het kort. Dit zouden ze ook kunnen gebruiken bij whey maar is onnodig gezien men zoetstoffen en chemische (of natuurlijke) smaken gebruiken zoals vanille bv.

Vreemd genoeg begint de whey perfection anders te smaken laatste tijd volgens sommigen ;)

Hun leverancier geeft ook zelf aan dat ze het als smaakaroma gebruiken/gebruikte.

Laatst bewerkt:
Ik neem altijd alleen de echte natty smaak whey, naturel!

Ross Dickerson natty?

Beetje net als chocomel (volgens mij heet dat cecemel bij jullie) 'de enige echte', hebben hun dat zeg maar met hun suikerspinnen :cool:

Ben je serieus? In de voedingssector wordt het als smaakstof gebruikt. Aminozuren zoals glycine, alanine en glutamaat hebben alleen en in combinatie een stimulerend effect op de smaakreceptoren. Je eten smaakt er beter door in het kort. Dit zouden ze ook kunnen gebruiken bij whey maar is onnodig gezien men zoetstoffen en chemische (of natuurlijke) smaken gebruiken zoals vanille bv. Vreemd genoeg begint de whey perfection anders te smaken laatste tijd volgens sommigen ;) Hun leverancier geeft ook zelf aan dat ze het als smaakaroma gebruiken/gebruikte.
nee dat is hij niet maar zolang jullie er maar op blijven ingaan zal ie nog wel even door trollen....:rolleyes:

Beetje net als chocomel (volgens mij heet dat cecemel bij jullie) 'de enige echte', hebben hun dat zeg maar met hun suikerspinnen :cool:

Chocomelk algemeen ;) Dat ene merk idd cecemel, much information over België voor een Nederlander :p

Chocomelk algemeen ;) Dat ene merk idd cecemel, much information over België voor een Nederlander :p
Ja, was laatst in Brussel dus toen het e.e.a. meegekregen. Was even wennen dat 'cecemel', 'pintje', etc. Had de eerste paar minuten toch wel moeite om m'n lach in te houden met dat Vlaams :roflol:

sebiet een pintje cecemul zunne microgolf

:p

Ja, was laatst in Brussel dus toen het e.e.a. meegekregen. Was even wennen dat 'cecemel', 'pintje', etc. Had de eerste paar minuten toch wel moeite om m'n lach in te houden met dat Vlaams :roflol:

:roflol:

Ik verblijf nu al enige tijd in Nederland (limburg) en was me ook even wennen. Mijn vriendin heeft in Rotterdam gewoond dus is hier een mengeling van limburgs dialect en rotterdams. Ik ga die 'hoor' nooit meer achter mijn zinnen weg krijgen vermoed ik (in belgië eindigen ze met 'zene').

Ook het hoi als men elkaar ontmoet of bij vertrek. Howdoe, doeg en doei is het helemaal. En dan natuurlijk nog de hoi hoi.

Ik begreep er helemaal niets van meer. In België is het hallo of hey bij ontmoeten en salut of daag bij vertrek.

Woorden zoals pompbak (afwasbak), plateau (dienblad), parking (parkeerplaats), bureau (bureaukamer) en een sjatteke (of sjat) koffie is niet bruikbaar hier.

Vloeken in het Belgisch klink hier eerder grappig (in holland dan) en de scheldwoorden die ik hier hoor klinken als ziektes.

:roflol:

Ik verblijf nu al enige tijd in Nederland (limburg) en was me ook even wennen. Mijn vriendin heeft in Rotterdam gewoond dus is hier een mengeling van limburgs dialect en rotterdams. Ik ga die 'hoor' nooit meer achter mijn zinnen weg krijgen vermoed ik.

Ook het hoi als men elkaar ontmoet of bij vertrek. Howdoe, doeg en doei is het helemaal. En dan natuurlijk nog de hoi hoi.

Ik begreep er helemaal niets van meer. In België is het hallo of hey bij ontmoeten en salut of daag bij vertrek.
Noem je ook wel weer wat met die limbo's. Limburgs is voor mij als Nederlander dan ook weer lachwekkend en soms onverstaanbaar :roflol: Feitelijk lacht iedereen limbo's uit, zowel Nederlanders als Belgen.

Noem je ook wel weer wat met die limbo's. Limburgs is voor mij als Nederlander dan ook weer lachwekkend en soms onverstaanbaar :roflol: Feitelijk lacht iedereen limbo's uit, zowel Nederlanders als Belgen.

Dat had ik al begrepen idd :p

Begrijp ook niets van dat dialect hier (en mijn limburgs, Belgisch dialect is al zwaar). Gelukkig is mijn vriendin vanuit holland afkomstig (zij verstond mij dan weer moeilijk in het begin).

Nu klink ik als een Belgische, Nederlandse limburger met een hollands accent :(

Hippie gehalte is hoog in dit topic daaayummmm

Terug
Naar boven