XXL Nutrition

Wie kan mij helpen heb totaal geen spierpijn meer..

Remi1979

Novice
Waardering
0
Ik heb een vraag aan jullie.. Ik train nu drie jaar de laatste 2 jaar gaat het goed alleen nu zitten we (train samen met mn broertje) soms ff met de handen in onze haren want na een week of 6 hebben we geen spierpijn meer!! We doen negatief trainen 5x6 herhalingen of 4x8 herhalingen het maakt dan helemaal niets meer uit. We hebben samen getraind met een ex-bodybuilder en die garandeerde ons dat we de volgende dag spierpijn zouden hebben.. Na de keiharde training waren we ook bekaf maar de volgende dag liet de spierpijn ons in de steek we hadden zelfs nergens last van!! Dus misschien kunnen jullie ons helpen??

IK weeg 89kg met een lengte van 1.90 en wil aankomen maar ik wil niet meer vet erbij hebben .. Nog iemand een optie?

Alvast bedankt!

En waarom wil je spierpijn hebben? ???

als je spierpijn wilt, moet je je spieren laten schrikken

-hetzij door harde(re) training
-door andere trainingsmethode, zoals
-meer/minder gewicht
-meer/minder herhalingen
-supersets
-trisets
-giantsets
-dropsets
-rep pause reps
-ultrafast reps
-ultraslow reps
-negatieven sets
-los/machine/kabelwerk
-varieren van oefeningen
-halve reps, m.a.w. met de range of motion spelen
-pre exhaustion
-extended sets
-cheating
-ten sets of ten

Genoeg ideeen lijkt mij

smijten met dumbbells naar elkaar :thumbup:

squat es 10 setjes van 10 keer met >100kg en reageer hier nog es ;)

German volume training misschien... en verander eens van schema (als je dat al niet deed).

Als je geen spierpijn hebt dan train je gewoon niet hard of zwaar genoeg, zo simpel is het.

Vind ik onzin.

Ik krijg altijd spierpijn als ik van trainingsmethode verander.

Ik had er bij moeten schrijven als je in geen enkele spiergroep meer spierpijn hebt, ikzelf heb in een paar spiergroepen lang niet altijd spierpijn.

Net of je meer gaat groeien omdat je spierpijn hebt.

spierpijn is gewoon lekker santino. Het is gewoon een spierpijnjunkie

Nou, ik vind het ook aangenaam maar ik zou me er niet druk in maken.

Ik heb het trouwens niet in al m'n spiergroepen.

Nee maar als je het niet in benen hebt dan doe je toch iets fout.

mass_builder zei:
spierpijn is gewoon lekker santino. Het is gewoon een spierpijnjunkie

Op zich wel ja, maar ik het het een paar x gehad dat het zo gruwelijk was dat bewegen gewoon k*t was.. Dan wordt het wat minder :p

je moet er haha achter zetten fl**ker.

Mugje zei:
Idd benen zijn altijd wasted:o .

Idd zo zijn er tegenwoordig van die clowns die benen natural based 2 a 3 x in de week trainen, kan je nagaan wat voor een monster intensity ze investeren in zo'n training haha.

Mars zei:
Idd zo zijn er tegenwoordig van die clowns die benen natural based 2 a 3 x in de week trainen, kan je nagaan wat voor een monster intensity ze investeren in zo'n training haha.

Ja jongens, Mars is hardcore.

Terug
Naar boven