AndroidHealthClinic

Wie kan mij helpen heb totaal geen spierpijn meer..

Mars zei:
"j354j4"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb een extreem goede bui vandaag omdat ik goed nieuws kreeg van mijn goede vriend Testo dus ik laat je voor deze ene keer met rust, beschouw dit als de mooiste dag van je leven.

oke "Mars" haha.

mass_builder zei:
maar nogmaals waarom niet gewoon de alteten die split gebruiken het laten opnemen tegen de atleten die fullbody gebruiken in de vorm van een bodybuildingwedstrijd? dan zie pas echt wie er gelijk heeft

omdat er zooooooooooo veel andere factoren zijn die je niet kan uitsluiten...

eten, aanleg, trainingsverleden, gym, uitvoering van oefeningen, tempo van oefeningen,...

Je populatie zou veel te groot moeten zijn (50 personen minimum) om je conclusies enigszins relevant te maken. Plus de hoeveelheid data die je moet verzamelen om die ene factor full body versus split eruit te halen immens zal zijn...

Kortom onbegonnen werk om bij bvb 50 personen (als je er al zo veel vindt) al die parameters te bepalen, vast te stellen en te controleren...

Nooit onderzoek gevoerd? ;-) (grapje)

Ik heb dit probleem ook,komt dit niet gewoon doordat je spieren herstellen in de bij mij 48 uur die er tussen zit voordat ik dezelfde spiergroep weer pak?De dag erna heb ik er ook niet echt veel last van ofzo.Ik denk dat ik toch maar weer ga varieren in de training dan.

eq_909 zei:
No offense "BoTo" maar aan je stats te zien kan ik met 99% zekerheid zeggen dat je dan niet hard genoeg getraind hebt of niet genoeg gegeten (en wss. een combinatie)

hey, je hebt gelijk hoor :)

maar ah , ik voel me gewoon zoveel beter bij split, kdenk dat iedereen gewoon moet doen wat ie het liefste doet, je gaat tenslotte het beste groeien bij wat het beste aanvoelt, en voor mij is dat split :] .

M'n stats zijn niet van belang in deze vroege fase :D (al 5kg bij man :p )

BoTo zei:
hey, je hebt gelijk hoor :)

maar ah , ik voel me gewoon zoveel beter bij split, kdenk dat iedereen gewoon moet doen wat ie het liefste doet, je gaat tenslotte het beste groeien bij wat het beste aanvoelt, en voor mij is dat split :] .

Precies da's nog wel het belangrijkste. Je moet doen wat jij het leukste vindt.

BoTo zei:
maar ah , ik voel me gewoon zoveel beter bij split, kdenk dat iedereen gewoon moet doen wat ie het liefste doet, je gaat tenslotte het beste groeien bij wat het beste aanvoelt, en voor mij is dat split :]

Dat is prima! Alleen moeten mensen dan niet zeggen dat iets anders dan een split niet goed werkt he.

Stats zijn ook niet zo zeer van belang. Toen ik begon, was ik nog skinnier ;)

BoTo zei:
Gast, ik heb zelf 2 maanden het eerst zo geprobeerd met full body 3x week en ik gainde geen ene fl**ker, enkel op kracht, was toen nog niet zo goed geïnformeerd als nu, maar nu gaat het alleszins pakken beter voor me met split.

En me even gaan aanwijzen met de vinger alsof ik van niets weet en wat uit m'n nek zit te lullen, ja, ik denk niet dat je me kent? :rolleyes:

Je voelt je wel erg snel aangevallen of niet? Wat heeft het feit dat ik je niet ken te maken met wat jij zegt?

Je geeft in een andere post zelf al aan dat je niet echt een goed fullbody schema hebt gevolgd. Hoe kun jij dan voor jezelf de conclusie gaan trekken dat het over het algemeen maar niets is.

Zoals al is gezegd, iedereen moet verder doen wat hij of zij het prettigste vindt. Als jij je lekker voelt bij een splitschema, prima! Als je een goed fullbody schema voor een paar maanden zou volgen, denk ik toch dat je mening anders zou zijn. ;)

Terug
Naar boven