MuscleMeat

Wie kan mij helpen heb totaal geen spierpijn meer..

Laat me niet over jou beginnen "adema", ik eet garnalen zoals jou for breakfast.

jah, mars
je bent echt een dijk.

Mars zei:
Idd zo zijn er tegenwoordig van die clowns die benen natural based 2 a 3 x in de week trainen, kan je nagaan wat voor een monster intensity ze investeren in zo'n training haha.

Je maakt een keuze. Splitschema en benen een keer met hoge intensiteit trainen. Splitschema en benen twee keer per week trainen of een fullbody schema. Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld een HST training volgen waar ze drie keer per week getraind worden. Je past de intensiteit aan van hoe je de benen traint. Er is niets mis met een hoger volume en lagere intensiteit voor het trainen van de benen.

Dus al die mensen zijn volgens jou dan maar dom bezig, inclusief ik zelf, right :rolleyes:

Kijk uit voor Mars, hij doet elke vrijdag 3x12 leg extensions tot absolute failure. Hij weet wat het inhoudt om een beest te zijn.

Panharing zei:
Je maakt een keuze. Splitschema en benen een keer met hoge intensiteit trainen. Splitschema en benen twee keer per week trainen of een fullbody schema. Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld een HST training volgen waar ze drie keer per week getraind worden. Je past de intensiteit aan van hoe je de benen traint. Er is niets mis met een hoger volume en lagere intensiteit voor het trainen van de benen.

Dus al die mensen zijn volgens jou dan maar dom bezig, inclusief ik zelf, right :rolleyes:

Ik heb fullbody altijd al iets voor pussies gevonden.. een slap excuus om niet tot het uiterste te hoeven gaan met een spiergroep, ik zie het dagelijks gebeuren.
Als ikzelf een spiergroep train wil ik het ook helemaal destroyen.

Mars zei:
Ik heb fullbody altijd al iets voor pussies gevonden.. een slap excuus om niet tot het uiterste te hoeven gaan met een spiergroep, ik zie het dagelijks gebeuren.

ja en er komt ook nog bij welke prof traind fullbody?

Alhoewel.. vroeger deden ze dat wel volgens mij.

Ik heb een x

-bankdrukken
-squaten
-deadliften
-roeien
-dippen
-barbell curls
-military presses
-leg curls
-calf raises
-onderarmen
-sit ups

gedaan nou dat was wel core hoor.... maar doe het niet zo vaak

Mars zei:

Dat ligt er maar net aan hoe je een fullbody workout indeelt. Ik persoonlijk train nog niet zolang. Heb m'n eerste jaar er nog niet opzitten. Ik ga dus voorlopig ook nog geen splitschema doen. Je kunt een fullbody workout zo zwaar maken als jij zelf wilt. Ik ben zelf ook geen voorstander van sissy fullbody workouts die je krijgt van de instructeur.

Het gaat er uiteindelijk om om de spier een groeiprikkel te geven. En dat is net zo goed mogelijk met een goeie fullbody workout. HST toont aan dat het kan.

Mars zei:
Haha Mars, k*tn00b. :o

Idd zo zijn er tegenwoordig van die clowns die benen natural based 2 a 3 x in de week trainen, kan je nagaan wat voor een monster intensity ze investeren in zo'n training haha.

Als ikzelf een spiergroep train wil ik het ook helemaal destroyen
:no: :no: :no:

Ik ervaar tegenwoordig dat ik geen stijf gevoel meer heb na rugtraining . Denk dat men armen momenteel niet meer sterk genoeg zijn tov men rug . Zal wel weer gaan gelijklopen binnenkort denk ik .

Erges komt mijn mening overeen met mars. Ik prefereer persoonlijk ook elke dag een andere spiergroep te trainen, of twee spiergroepen op een dag. Komt gewoon dat ik mezelf meer kan concentreren om alles te geven. Als iemand beter traint met een fb-schema, mag hij dat van mij gerust doen.

• Topic Starter Topic Starter
Je hoeft dus niet spierpijn te hebben om te groeien? Lol zo leer je nog is wat.. Maar benen heb ik altijd spierpijn maar zoals mn biceps heb ik echt nooit spierpijn.. triceps ook haast niet heel soms..

nou ik kan nog zoveel setjes squaten legpressen of wat dan ook maar mn poten voel ik nooit meer de volgende dag.

haha, wat een kennis hierzo, muv een paar gasten :D

Mars zei:
Maar full-body werkt wel.

on-topic:
spierpijn is geen goede graadmeter voor spiergroei. De weegschaal en het gewicht wat je kan tillen zijn betere graadmeters.

Mars zei:
jezus...
meen je dat nou?

zit je nou expres zo dom uit je nek te lullen?

Lauw zei:
jezus...
meen je dat nou?

Dat zijn de roids..
Hij wil in 1 training alles destroyen dat lees je toch!

Ik zal ook alvast mars zijn reactie hier neerzetten.. scheelt hem weer werk:
Oke "j354j4"

Lauw zei:
jezus...
meen je dat nou?

Dat meen ik ja. iemand die natural intensief benen traint is niet in staat om die 3 x per week te trainen, train je als een p*ssy benen zoals de meesten dan kan het wel meerdere malen.

Terug
Naar boven