Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:Idd zo zijn er tegenwoordig van die clowns die benen natural based 2 a 3 x in de week trainen, kan je nagaan wat voor een monster intensity ze investeren in zo'n training haha.

Panharing zei:Je maakt een keuze. Splitschema en benen een keer met hoge intensiteit trainen. Splitschema en benen twee keer per week trainen of een fullbody schema. Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld een HST training volgen waar ze drie keer per week getraind worden. Je past de intensiteit aan van hoe je de benen traint. Er is niets mis met een hoger volume en lagere intensiteit voor het trainen van de benen.
Dus al die mensen zijn volgens jou dan maar dom bezig, inclusief ik zelf, right![]()
Mars zei:Ik heb fullbody altijd al iets voor pussies gevonden.. een slap excuus om niet tot het uiterste te hoeven gaan met een spiergroep, ik zie het dagelijks gebeuren.
Als ikzelf een spiergroep train wil ik het ook helemaal destroyen.
Mars zei:Ik heb fullbody altijd al iets voor pussies gevonden.. een slap excuus om niet tot het uiterste te hoeven gaan met een spiergroep, ik zie het dagelijks gebeuren.
Haha Mars, k*tn00b.Mars zei:Ik heb fullbody altijd al iets voor pussies gevonden.. een slap excuus om niet tot het uiterste te hoeven gaan met een spiergroep, ik zie het dagelijks gebeuren.

Idd zo zijn er tegenwoordig van die clowns die benen natural based 2 a 3 x in de week trainen, kan je nagaan wat voor een monster intensity ze investeren in zo'n training haha.
Ik heb fullbody altijd al iets voor pussies gevonden.. een slap excuus om niet tot het uiterste te hoeven gaan met een spiergroep, ik zie het dagelijks gebeuren.
Als ikzelf een spiergroep train wil ik het ook helemaal destroyen

g-men zei:
Maar full-body werkt wel.Mars zei:Ik heb fullbody altijd al iets voor pussies gevonden.. een slap excuus om niet tot het uiterste te hoeven gaan met een spiergroep, ik zie het dagelijks gebeuren.
jezus...Mars zei:Idd zo zijn er tegenwoordig van die clowns die benen natural based 2 a 3 x in de week trainen, kan je nagaan wat voor een monster intensity ze investeren in zo'n training haha.
Lauw zei:jezus...
meen je dat nou?
zit je nou expres zo dom uit je nek te lullen?
Lauw zei:jezus...
meen je dat nou?
zit je nou expres zo dom uit je nek te lullen?