XXL Nutrition

Wie kan mij helpen heb totaal geen spierpijn meer..

Mars zei:
Dat meen ik ja. iemand die natural intensief benen traint is niet in staat om die 3 x per week te trainen, train je als een p*ssy benen zoals de meesten dan kan het wel meerdere malen.

Mars heeft wel gelijk met zijn grote bek:roflol:

Mars zei:
Idd zo zijn er tegenwoordig van die clowns die benen natural based 2 a 3 x in de week trainen, kan je nagaan wat voor een monster intensity ze investeren in zo'n training haha.

Domste opmerking ooit. Zucht wat zijn sommige mensen kort zichtig.

Ik verbaas me er altijd over dat mensen altijd maar alles hier lopen te schreeuwen, terwijl ze blijkbaar zo weinig weten. Als je niet zoveel weet, dan hou je toch wijselijk je mond tot je wel veel kennis hebt vergaard en dan ZOU je je er naar kunnen gedragen, maaar zelf zie ik sowieso niet echt het nut van een stoere online attitude?

Als je roept te schreeuwen dat naturals hun benen niet twee twee of drie (of 4) keer per week intensief kunnen trainen, val je meteen door de mand voor mensen die wel wat weten van menselijke fysiologie. Gelukkig weet jij het beter dan iedereen mensen die hun leven wijden aan traininen en het vergaren van kennis over het verbeteren van menselijke prestaties. {Sarcasme}

Ga eens wat lezen over het menselijk lichaam, je hebt het nodig.

Ik kan uit je verhaaltje wel opmaken hoe brutall jouw "been" training eruit ziet "BBD".
4 x benen trainen per week durftie nog te zeggen haha mijn god.
Je bent duidelijk zo'n ventje die met zijn 60 kilo wegende massieve frame als instructeur werkt en dat verhaaltje dan aan mensen vertelt op de sportschool en dan zelf een paar setjes situps gaat doen en dan met zijn handdoekkie naar het strand gaat, hoe bedoel je door de mand vallen haha.

Adema zei:
Kijk uit voor Mars, hij doet elke vrijdag 3x12 leg extensions tot absolute failure. Hij weet wat het inhoudt om een beest te zijn.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH,

Geniale opmerking

Lig helemaal dubbel hier

Mars zei:
Ik kan uit je verhaaltje wel opmaken hoe brutall jouw "been" training eruit ziet "BBD".
4 x benen trainen per week durftie nog te zeggen haha mijn god.
Je bent duidelijk zo'n ventje die met zijn 60 kilo wegende massieve frame als instructeur werkt en dat verhaaltje dan aan mensen vertelt op de sportschool en dan zelf een paar setjes situps gaat doen en dan met zijn handdoekkie naar het strand gaat, hoe bedoel je door de mand vallen haha.

Probeer het eens een tijdje en neem dezelfde werksets als bijvoorbeeld Adema of Rubensossa, of Chunky. Ik noem maar wat. Volg hun log eens en kijk hoe "licht" hun trainingen zijn. Ik heb zelf ook 1 keer per week alles gegeven. En tuurlijk is dat zwaar. Maar dit is moordend ook al ga je niet tot failure.
Maar je zal er geen **** van geloven, want ik ben niet breed genoeg om je te overtuigen.
Maar zeg het alleen maar , omdat je echt poep lult.

tis toch "mogelijk" om meerdere keren je benen te massacreren per week?

quads (squats+dl), kuiten (standing/sitting calves) en dit 2x (upperbody & lowerbody schema?)

helaas duurt kan de lowerbody spierpijn toch een week aan een stuk duren

nou als ik getraind heb heb ik de volgende dag best spier pijn teken dat je lichaam hard gewerkt heefd. :O)

Huh, het was toch NO PAIN NO GAIN?? Lekker je spiercellen kapot trainen betekent groei en dat kan op verschillende manieren toch.

O Mars, je laat me nu heerlijk genieten. Ga zo door.
Pak ze maar geheel in onze UB/LB boys :)

@ Mars:
Olympische gewichtheffers die bijna elke dag trainen, op weekbasis meer squatbewegingen doen dan jij in een heel jaar doet en een stuk sterker zijn dan iedereen hier op het board. Dit nog eens gecombineerd met een goede fysiek... Tuurlijk jongen. Ga maar de internet-held uithangen, iedereen met een beetje kennis heeft nu een dweil bovengehaald. Zoveel tranen van het lachen om jouw belachelijke replies, die moeten wel even opgeruimd worden.

Owja: je reply = +2 voorspelbaar. Kthxbye. :wave:

Valt me wel op dat het vooral de tot 20 jaar jongens zijn en Ruben die tegen split trainen zijn, en UB/LB in de hemel stoppen als iets geweldigs. Alle oldtimers op het forum met BB bedoeling trainen volgens split volgens mij. Maar o wee, we moeten toch wel allemaal 3x per week squaten, want anders worden we nooit groot.
En owee anders worden we nooit sterk.

En is dat weer een nieuwe term: Internetheld??? Internet warrior.
Dat zijn jullie imo allemaal :)
En ja hoor ik durf het best aan om 1 week 3x per week met jullie te komen squatten.

En ik ben blij als je de dweil weer moet pakken Samu van al die tranen.

Samu zei:
@ Mars:
Olympische gewichtheffers die bijna elke dag trainen, op weekbasis meer squatbewegingen doen dan jij in een heel jaar doet en een stuk sterker zijn dan iedereen hier op het board. Dit nog eens gecombineerd met een goede fysiek... Tuurlijk jongen. Ga maar de internet-held uithangen, iedereen met een beetje kennis heeft nu een dweil bovengehaald. Zoveel tranen van het lachen om jouw belachelijke replies, die moeten wel even opgeruimd worden.

Owja: je reply = +2 voorspelbaar. Kthxbye. :wave:

Ik ben sprakeloos "Samu" haha.

@ RichardV: Wie zegt dat ik tegen split ben... Heb het zelf een hele tijd gedaan. Ik reageerde gewoon op Mars z'n retarded replies dat je maar 1x/week kan squatten. En als je es bij mij wilt komen squatten: graag. :)

@ Mars: Dacht ik wel.

Ik had het over een volledige intensieve benentraining pik.
Dus ik neem aan dat de 3 x in de week benen trainers ook door hun spierpijn heentrainen?

ik ben het met mars eens. die gewichtheffers zie ik niet op een podium mnaar daar gaat het ook niet om.

trouwens wel op een podium, maar niet op een bb podium haha

Beide split- en fullbody schema's hebben hun voor- en nadelen. Beide werken als je ze goed toepast. Als je een beetje dom gaat lopen ouwehoeren dat fullbody schema's niets zijn vergeleken met splitschema's, ben je in mijn ogen vrij kansloos bezig.

De meesten weten dat ook donders goed, maar vinden het echt nodig om gewoon stom te ouwehoeren.

ik ben voor split en ben het grotendeels met mars en RichardV eens :]

kijk, vorige week vrijdag borst getrained met biceps, en beiden had ik nog "pijn" tot deze morgen.

Ik heb weinig ervaring met full body, maar het lijkt met niet zo goed voor mij persoonlijk en ik ga liever lekker zwaar en dan uitgeput naar huis, en niet met het gevoel : "Goh, ik heb voor elke spiergroep een paar setjes gedaan, en ik ben nog vrij fit, ik kan naar huis." want dan heb je eerder gewoon gefitnessed zoals de gemiddelde huisvrouw :p .

n/o , ik kan er naast zitten ;) .

BoTo zei:
ik ben voor split en ben het grotendeels met mars en RichardV eens :]

kijk, vorige week vrijdag borst getrained met biceps, en beiden had ik nog "pijn" tot deze morgen.

Ik heb weinig ervaring met full body, maar het lijkt met niet zo goed voor mij persoonlijk en ik ga liever lekker zwaar en dan uitgeput naar huis, en niet met het gevoel : "Goh, ik heb voor elke spiergroep een paar setjes gedaan, en ik ben nog vrij fit, ik kan naar huis." want dan heb je eerder gewoon gefitnessed zoals de gemiddelde huisvrouw :p .

n/o , ik kan er naast zitten ;) .

Pff.. nee van je biceps/triceps dagje raak je lekker uitgeput.

Ik vraag me echt af hoe jij je voelt als je eerst 10 setjes gaat powercleanen(singles/doubles/triples met 85+% van je 1rm.. dan 5 setjes gaat squatten ook weer zwaar.. dan benchen hey, dat doen we ook zwaar.. overhead pressen.. geloof me.. dan ga je echt niet met dat gevoel naar huis.

Terug
Naar boven