AndroidHealthClinic

Wie scheert z'n torso?

Peiling Peiling Ik scheer....

• Totaal stemmers
    85
  • Peiling gesloten .
goeie smoes om onverzorgd te zijn :rolleyes:

Rofl ik stink niet ik douche me elke dag. Waarom is lichaamsbeharing onverzorgd? Omdat het er niet uitziet als je ingesmeerd op een podium staat te dansen in een stringetje? lol

Ik heb wel es men borst geschoren en oksels geschoren etc in de zomer maar dat vind ik eerder irritanter dan gewoon. Ik doet het haar onder men oksels wat korter omdat het er maar voos uitziet als het lang is maar gladscheren? ben toch geen vrouw of wedstrijdathleet?

Zou het een streepje zijn? :cool:

En jij? Hoe zit het bij jou?

CREATIVITY+MOTIVATIONALPOSTERS.jpg

men zaakje en onder armen scheer ik weg verder heb ik weinig haar beetje op men buik dat scheer ik mee weg
gelukkig geen borst of rughaar anders moest dat er ook af ja

Het is altijd zo kloten als de stoppels door komen.

ik scheer niks, helemaal niks.

Ga je dan ook op de rand van je badkuip zitten in je ochtendjas? :D
Ik heb me eens een keer een paar dagen voor een wedstrijd geschoren met een weggooi mesje. Mijn vrouwtje ging ff nieuwe halen omdat het de laatste was. Toen ze 1 uur later terug kwam stond ik nog in de badkuip te etteren met datzelfde mesje het leek wel of ik ritueel geslacht werd overal bloed en mijn benen leken wel geplukte kippepoten.:eek:

Ja vast wel, alleen ben ik gevraagd om te stemmen in deze ;)

Ken jij vrouwen die boven hun navel zichtbare haargroei hebben dan?

Ik weet dat vrouwelijke singles meester zijn in nalatigheid in de wintermaanden als de lange broeken erover heen kunnen.

Ik heb me eens een keer een paar dagen voor een wedstrijd geschoren met een weggooi mesje. Mijn vrouwtje ging ff nieuwe halen omdat het de laatste was. Toen ze 1 uur later terug kwam stond ik nog in de badkuip te etteren met datzelfde mesje het leek wel of ik ritueel geslacht werd overal bloed en mijn benen leken wel geplukte kippepoten.:eek:

Klinkt lekker... :D iets om naartoe te werken iig

Enquete is niet anoniem, alsof ik jou ga vertellen wat ik scheer, vuile viespeuk dat je bent!!:mad:

Ja...ik heb John al gevraagd of hij een nieuwe fetisch heeft...
Ik heb het wel ingevuld maar het voelt achteraf als een gay ervaring ofzo...
Maus misschien kan jij mijn stem weghalen? Ik heb er geen goed gevoel bij...;)
Sorry John...

Ja...ik heb John al gevraagd of hij een nieuwe fetisch heeft...
Ik heb het wel ingevuld maar het voelt achteraf als een gay ervaring ofzo...
Maus misschien kan jij mijn stem weghalen? Ik heb er geen goed gevoel bij...;)
Sorry John...

:roflol:

Het kwaad is al geschiedt...

Smoothie!!!!!!!

Terug
Naar boven