AndroidHealthClinic

Wie scheert z'n torso?

Peiling Peiling Ik scheer....

• Totaal stemmers
    85
  • Peiling gesloten .
Scheer mijn zaakje, maar laat erboven nog altijd een bijna driehoek staan. Vandaar uit een rechte lijn naar me'n navel en van me navel naar me borst ;)

Me okselhaar trim ik (niet helemaal af), ballen scheer ik en borsthaar (ik heb maar zo een idioot langharig klein driehoekje) wax ik.

everything

Borst + buik, m'n ballen scheer ik niet na een fout afgelopen avontuur met de grasmaaier.

• Topic Starter Topic Starter
Borst + buik, m'n ballen scheer ik niet na een fout afgelopen avontuur met de grasmaaier.

Tsja, mijn vleermuizenvel is ook wel eens door de tondeuse "gegrepen". Maar in de loop der tijd word je daar meer ervaren in ;)

Ik had in de enquete de mogelijkheid aangegeven voor een "open" antwoord, dat is helaas niet meegekomen dus sommigen kunnen hunt antwoord niet kwijt.

Anderen maken onderscheid tussen glad scheren, of inkorten. Helemaal glad is soms lastig, ikzelf gebruik de tondeuse op de millimeter stand, heb je geen last van die korte scherpe stoppels, alles is wel geschoren en ziet er frisser uit, en minder belastend voor je "tere huidje" :D

En nee, dit heeft absoluut niets te maken met metrocoïtusualiteit maar alles met bovengemiddeld met je lichaam bezig zijn (wat was anders het nut van trainen?).

all, en oksel scheer ik heel kort..

ik ben gelukkig niet behaard

Gelukkig!!! Ik had al beeld... :D
Maar dan kun je dus stemmen zonder te liegen? Misschien ben je niet volledig, maar da's niet hetzelfde ;)
De optie die het dichtst in de buurt komt is ''Alleen mn zaakje M/V''.
Als je dat heel letterlijk neemt, zou ik dus behalve dat niets ontharen.
Ik hou het niet meer ik wil het weten:(:(
Nee.....waarschijnlijk een driehoekje..;)
En jij John wat denk jij dat ze heeft?:p
....
Ken jij vrouwen die boven hun navel zichtbare haargroei hebben dan?

Ik weet dat vrouwelijke singles meester zijn in nalatigheid in de wintermaanden als de lange broeken erover heen kunnen.

Yup. En dan bedoel ik niet enkel de oksels.
Kan me 1 meisje herinneren dat daar last van had, was best zielig.
(Voordat ik dirty opmerkingen krijg, soms valt iets je gewoon op in de kleedkamer).

Trouwens, gefeliciteerd nog. Eindelijk meerderjarig? ;)

ga een slapen :P

De optie die het dichtst in de buurt komt is ''Alleen mn zaakje M/V''.
Als je dat heel letterlijk neemt, zou ik dus behalve dat niets ontharen.

Hmm, nou maak je me toch nieuwsgierig.

Een geschoren bermuda driehoek, maar ook nog meer.
Geen borst of buik want dat waren keuzemogelijkheden, borst is bij een meisje niet zo waarschijnlijk evenals rug, die niet genoemd was.
Oksels had ik niet als keuzemogelijkheid genoemd en de meeste meisjes scheren die (ik ook, lekker fris).
Het ging over torso, dus een snorretje telt niet mee. Billen doen weer wel mee maar lijken me niet waarschijnlijk.

Ik ga voor de oksels.

beetje weinig opties he.

alleen onder

Tsja, daar kwam ik ook achter. Had m in enkele minuten vlak voor de vrijdagmiddagborrel in elkaar geflanst en een optie mogelijk gemaakt om een open antwoord te geven. Die zie ik er niet bij staan...

Overigens gaat het alleen om torso, dus je benen zijn nu niet belangrijk.

ik scheer bij mn tampeloeris

Borst, baard, oksels, zaakje en soms een beetje buik.

Er zijn te weinig opties :D

Na een aantal jaar ben ik nu tevreden op de manier hoe ik het doe...

Ik ben gezegend met een hoop haar dus moet nogal veel werk verichten!

Benen: met trimmer op de 1 na laagste stand dus haartjes een paar mm laten, ziet er natuurlijk uit en ben dan niet iemand met compleet verwilderde haren op mn wielen.

Lul/zak scheermes, gewoon goed mikken gaat altijd wel goed....

net boven mijn lul en in de riem zone doe ik ook met trim ding op laagste stand, maar ga echt vaak heen en weer dus je krijgt een goed nagenoeg glad effect wat er leuk uit ziet.

boven die zone buik kan zonder al te veel problemen gewoon scheren.

borst is irritant, doe die meesal net als benen, maar haren groeien niet echt 1 richting dus gaat aardig wat tijd in zitten.

Rug laat ik waxen door mn vriendin of moeder :D Geen gene gewoon vragen :P blijft echt minimaal een maand mooi kaal en is eventjes doorbijten.

Buik zou ik misschien nog keer gaan waxen

oksels zelfde als benen/borst

Terug
Naar boven