MuscleMeat

Wilde stier in een porseleinen kast

Weet niet wat je doelen precies zijn, maar is het niet beter om niet zo met anderen bezig te zijn en gewoon voor eigen progressie te gaan. Iedere keer een beetje is heel veel na een paar jaar. Zo laat ben je nou ook weer niet begonnen.

• Topic Starter Topic Starter
mijn doelen zijn 320-350squat/deadlift, 200-220bench, 160-180log en ooit een redelijke prestatie op Strongman NK neer zetten. Dat is iets wat in de komende 5 jaar moet gebeuren anders ben ik er gewoon te oud voor in mijn ogen. Ik wil eind volgend jaar de 300 op squat+deads en 200 op de bench hebben met een 140 log.

Laatst bewerkt:
mijn doelen zijn 320-350squat/deadlift, 200-220bench, 160-180log en ooit een redelijke prestatie op Strongman NK neer zetten. Dat is iets wat in de komende 5 jaar moet gebeuren anders ben ik er gewoon te oud voor in mijn ogen. Ik wil eind volgend jaar de 300 op squat+deads en 200 op de bench hebben met een 140 log.

Suc6 met je kuur dan.

J/K

dat is dus 90 kilo op je squat en 90 kilo op je deadlift in iets meer dan ander half jaar... goddamn.

ja dat zijn wel respectabele gewichten..

Ik zeg, succes.

sommigen hebben de "genen" of wat dan ook mee. vorig jaar had ik maar 60kg winst met hard werk als naturel...denk niet dat ik dan opeens 90kg dit jaar als naturel behaal.

60kg is netjes toch? ik snap het probleem niet zo :)

60kg is netjes toch? ik snap het probleem niet zo :)

ik zie ook geen probleem. zeg alleen maar dat ik geen 90kg ga behalen in een jaar tijd zoals jij en chopperbob en dat je statement dus niet klopte op mijn persoontje hehe.

Op moment vind ik squat ****ing frustrerend. Qua kracht zou ik de 220+ moeten. Maar als ik in de hole zit en er uit wil komt er zo'n spanning in me hoofd dat het lijkt te ontploffen en dan faal ik :(

Laatst bewerkt:
Wss aan je techniek werken, ik heb daar geen last van.

Dus ik ben te oud om ooit nog de 300 DL te halen?! :sad:

Wss aan je techniek werken, ik heb daar geen last van.

ik merkte het ook bij zware leg press. zodra de benen "paralel" waren en me buik in drukte werd de druk in me lichaam te groot :S
Dus ik zit er aan te denken dat me buik gewoon te groot is en dat ik moet cutten om het te verkleinen en dan meer squaten als het niet meer in de weg zit.

maar goed...ik ga weer naar bed. zit hier als een zombie. ben nog steeds enorm gesloopt van het weekend en zit onder de blauwe plekken. lekker eiwitjes weg werken en veel slapen :D

Laatst bewerkt:
Dus ik ben te oud om ooit nog de 300 DL te halen?! :sad:
ja tijd om te gaan kuren sanca!

ik merkte het ook bij zware leg press. zodra de benen "paralel" waren en me buik in drukte werd de druk in me lichaam te groot :S
Dus ik zit er aan te denken dat me buik gewoon te groot is en dat ik moet cutten om het te verkleinen en dan meer squaten als het niet meer in de weg zit.
lijkt me sterk, ik heb een grotere buik dan jij en nergens last van. je moet gewoon zorgen dat je buik tussen je benen hangt :)

ja ik vind zo'n reactie ook triest. ik ben niet voor kuren al zie ik er leuke voordelen in. maar laat iedereen in zijn waarde als hij het zo wilt doen is dat zijn keuze.

ja ik vind zo'n reactie ook triest. ik ben niet voor kuren al zie ik er leuke voordelen in. maar laat iedereen in zijn waarde als hij het zo wilt doen is dat zijn keuze.

Je word geen sterkste man van NL door hard te trainen en pindakaas op je brood te doen. Je zal de natuur een beetje moeten helpen.

Terug
Naar boven