- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn doelen zijn 320-350squat/deadlift, 200-220bench, 160-180log en ooit een redelijke prestatie op Strongman NK neer zetten. Dat is iets wat in de komende 5 jaar moet gebeuren anders ben ik er gewoon te oud voor in mijn ogen. Ik wil eind volgend jaar de 300 op squat+deads en 200 op de bench hebben met een 140 log.
dat is dus 90 kilo op je squat en 90 kilo op je deadlift in iets meer dan ander half jaar... goddamn.
)
mijn doelen zijn 320-350squat/deadlift, 200-220bench, 160-180log en ooit een redelijke prestatie op Strongman NK neer zetten. Dat is iets wat in de komende 5 jaar moet gebeuren anders ben ik er gewoon te oud voor in mijn ogen. Ik wil eind volgend jaar de 300 op squat+deads en 200 op de bench hebben met een 140 log.

Wss aan je techniek werken, ik heb daar geen last van.

ja tijd om te gaan kuren sanca!
lijkt me sterk, ik heb een grotere buik dan jij en nergens last van. je moet gewoon zorgen dat je buik tussen je benen hangtik merkte het ook bij zware leg press. zodra de benen "paralel" waren en me buik in drukte werd de druk in me lichaam te groot :S
Dus ik zit er aan te denken dat me buik gewoon te groot is en dat ik moet cutten om het te verkleinen en dan meer squaten als het niet meer in de weg zit.

kan naturel ook wel!
kijk maar naar chopperbob
(en naar mij over een jaar)

ja ik vind zo'n reactie ook triest. ik ben niet voor kuren al zie ik er leuke voordelen in. maar laat iedereen in zijn waarde als hij het zo wilt doen is dat zijn keuze.