AndroidHealthClinic

Wilde stier in een porseleinen kast

wat een training man
hier moet je toch ook een aardige conditie voor hebben
top man

• Topic Starter Topic Starter
thanx voor de mentale back-up van jullie.
ben zo kapot dat ik nu me bed in duik :D

Heb je een filmpje van je log? Ik wil weleens je legdrive zien want als ik het goed herineer mis(te) je daarmee veel kg's.

als die nu nog een slechte legdrive heeft en daarmee 110 pakt zou dat erg ziek zijn :P zoiezo al maar als die die legdrive dan goed krijgt pakt ie nog wel wat erbij.

me leg drive is nog steeds niet echt geweldig. Het is meer een soort push jerk wat ik bij Baarn deed. Dus er valt nog steeds veel winst te boeken qua gebruik van leg drive. Het is op moment dat al me overheads redelijk bij elkaar liggen. Push Press 110kg, Log Press 103kg, Militairy Press 90-95kg.

gaan vanaf nu al je trainingen dit volume zijn? :D
zou wat zijn zeg. zit wel met wat ideeën om me assist oefeningen anders in te gaan richten qua sets/reps. Dus wie weet :D

Laatst bewerkt:
Hee Falstyr, heb vernomen dat jij kuurt (AS)/hebt gekuurd. Klopt dat?

Laatst bewerkt:
Zo is Falstyr toch niet?

Wat betreft kuren...

Tot dusver heb ik het low profile proberen te houden. Mensen die er over begonnen gaf ik eerlijk antwoord via PM met tevens het verzoek om het niet rond te gaan bazuinen, maar ja helaas is dat dus niet gelukt....gee thnx eikels. Reden dat ik het stil wilde houden is dat ik geen zin heb in domme kortzichtige reacties. Ik heb een doel voor ogen en dat betekend dat de lat voor mij persoonlijk erg hoog ligt. Ben niet op 16-18 jaar begonnen met de sport zoals velen en ik wil ook niet 10 jaar wachten tot ik me doel bereikt heb. Dan ben ik al erg oud tegen die tijd en wil wel nog enigsinds kunnen genieten van me kracht en shizzle.

Maar goed...ik heb dus gekuurd. Was er ergens in november mee begonnen. Het was als volgt:
20 weken test-e op 500 elke 5 dagen
eerste 10 weken boldenone op 400 per week
tweede 10 weken met primobolan op 400 per week omdat ik wilde cutten zonder kracht verlies en ben van 31.8% naar 24.8% gegaan in die periode.
als kickstart was het d-bol 40 elke dag voor 4 weken
daarnaast heb ik vanaf week 6 tot 20 + 4 weken na-kuur ook nog HGH gebruikt.
En natuurlijk regelmatig HCG voor me ballen gebruikt.
Mijn na-kuur was tamoxifen en is sinds 2 dagen geleden afgerond.
De volgende kuur gaat een jaar lang zijn en begint in oktober/november.

Eerste 10 weken gingen k*t. Er was me verteld dat ik wekelijks PR's zou verbreken met groot gemak. Was dat een teleurstelling zeg. Dus de eerste 8 weken waren behoorlijk verspild door PR's te forceren. Daarna gewoon gaan trainen volgens schema zoals ik altijd deed en dat leverde me meer op. Had een 200kg deadlift, 190kg squat, 105kg bench toen ik begon met de kuur. Zoals gezegd squat/deads op onderhoud/blessure dus er erg weinig op gegained en dat boeit me niet. Op de presses enorm vooruit gegaan met behulp van Huggybear's training schema.

Ik hoop dat mensen mijn persoonlijke keuze kunnen respecteren. Het is echt niet zo dat je alle gains vanzelf krijgt en is nog steeds ****ing hard werk geweest. Het laatste half jaar heb ik me rug/benen op "onderhoud" gezet omdat er een fikse inhaalslag gemaakt moest worden op me presses. En dat is gelukt. Daarnaast heb ik in de na-kuur nog steeds aardig wat kracht verder kunnen ontwikkelen en blijf op diezelfde voet gewoon door gaan zo blijkt.

Laatst bewerkt:
Vind je presses in verhouding met je andere lifts nog steeds erg sterk. :p

Gisteren kon ik nauwelijks lopen en ook vandaag ging het best stroef. Toch zag ik op het werk wat trainingsmogelijkheden qua "cardio" en om wat meer ervaring met Keg's te krijgen.

In de lunch een heftruck chauffeur gevraagd om een pallet Grolsch keg's naar beneden te halen van 50kg per stuk. Heb er 2 van gepakt en naar buiten gelopen. Daar kwam ik een reserve band van 300-320kg tegen welk ik naar de parkeer plaats sjouwde. En voegde er nog een kleine vrachtwagen van zo'n 7,5 a 10 ton aan toe. Tada ik had een conditie medley om 12:00.

Ik begon met de vrachtwagen voort te duwen over 50meter. Meteen het wheel terug flippen over diezelfde afstand. Toen met 1 keg per hand een farmers walk over dezelfde afstand met een paar drops onderweg.

Tweede medley was hetzelfde, maar in plaats van farmer's walk probeerde ik de Kegs voor te slaan en een bear hug en andere manieren qua vasthouden. Puur om te kijken wat het prettigst is. Vervolgens heb ik er 4x50m mee "gerend"

Voeg daar aan toe dat ik in de ochtend 40mins en 's middags 40mins redelijk hard door fiets kun je wel begrijpen dat me conditie en spierverzuring in de benen steeds beter en beter wordt.

De jongens op het werk stemde toe dat ik dit vaker mag doen als ik het wil :D

Ieder ze ding. Lijkt me wel dat je er velen malen sterker bij had moeten staan dan. Maar dat is mijn mening.

STerker bij staan als in dat ik meer uit de kuur had moeten halen? Als dat zo is ben ik het helemaal met je eensch. Heb zoals al aangegeven heel veel verspild in de eerste 6-10 weken qua gains puur omdat mij door een aantal gezegd was dat ik elke week pr's met 10-15kg zou gaan verbreken. Was dat me een reality check zeg. Rond week 5-8 had ik zelfs het idee in een zwart gat beland te zijn waar niks ging zoals het moest en zelfs het idee beetje depri te worden er door. Toen ik daarna gewoon ging trainen zoals altijd kwamen de gains pas echt. Had eerlijk gezegd ook gehoopt te eindigen met een 250squat/deadlift op het eind, maar helaas. Ik heb veel geleerd van de fouten die ik de volgende keer niet meer zal maken.

Laatst bewerkt:
Yo Falstyr, heb het niet van een van deze mannen waar jij in het verleden pm's hebt gewisseld. Iemand verwees mij naar bodynet en daar las ik het een en ander.

Goed dat je het niet probeert te verbergen hier op dbb maar er eerlijk over bent. Je hebt er nou eenmaal voor gekozen en neem aan dat je je daar niet voor schaamt. Mijn keuze zal het niet zijn, maar jij bent natuurlijk hier volledig vrij in.

Zag ook op foto's dat je nog niet zo heel lang geleden er qua fysiek toch wel stukken beter uitzag. Je zat op sommige foto's toch wel onder de 20%, dat is nu wel anders. Hoe is dat zo gekomen? Veel BW gains gemaakt op de kuur?

Ik las het zelfs ergens hier op het forum. Maar nu is het wel duidelijk.

Je mag nog wel oppassen met de NCC dat je niet hoeft te pissen want dat zou een bittere pil zijn. Want heb geen idee of tamoxifen op de lijst staat en of de rest van de meuk al uit je bloed is

Laatst bewerkt:
Duurt wel langer dan paar weken eer het uit me bloed is. Heb het er al met Jimmy over gehad. Zelfs als ik moet pissen is er weinig tot geen risico. In het ergste geval mag ik dan 2 jaar lang geen wedstrijd meer in belgie doen. Alsof dat een aderlating is met al die wedstrijden in nederland :D

Duurt wel langer dan paar weken eer het uit me bloed is. Heb het er al met Jimmy over gehad. Zelfs als ik moet pissen is er weinig tot geen risico. In het ergste geval mag ik dan 2 jaar lang geen wedstrijd meer in belgie doen. Alsof dat een aderlating is met al die wedstrijden in nederland :D

Mooizo :)

netjes dat je het niet verbergt :thumbs:
zou het zelf alleen nooit doen, zeker niet met jouw stats destijds, maar dat is je eigen keuze uiteraard.

zou het liever ook niet willen doen bij die stats... achter af gezien spijt dat ik pas op me 23e ben begonnen en niet met me 18e ofzo. Dan zou ik nu tenminste respectabele stats naturel hebben gehad. Natuurlijk zou ik dan alsnog gaan kuren om er nog meer uit te halen. Nu is mijn motivatie meer dat het een inhaal slag is met de jongens die veel vroeger begonnen zijn en enorm ver voor lopen.

Terug
Naar boven