Fitness Seller

Wilde stier in een porseleinen kast

machtig filmpie
zag er goed uit man
hard gewerkt

damn, nette training Falstyr! hier mag je trots op zijn.
de flips zien er goed uit imo, tjah over die rust. je conditie word steeds beter dus dat komt wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
De foto's

http://gs125.photobucket.com/groups/p45/OBHRT63ES8/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mijn 103kg PR op de Log Press

rustige Yoke wandeling met 220kg ofzo

Duck Walk met 140kg easy as pie

Duck Walk met 150kg

Sled Pull 150kg

hopen dat ze een mooi torentje van die duckwalk maken voor je falstyr :D

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

coole pics btw

Het zwaartepunt van een duckwalk moet zo laag mogelijk liggen imo dan is ie lekker zwaar. :D

Mooie boom hoor. Dit onderdeel kan nog spannend worden, zijn toch al een paar die de 100kg pressen.

Ik ga dan wel rustig toekijken hoe jullie hierop doodgaan. Daarna is de keg/wasmachine medley. :evil:

is net zo breed als deze, alleen zaten daar oly platen op en die zijn allemaal even groot kwa diameter ;)

Kortom...het was gewoon te breed. Kreeg me benen er niet omheen. Met deze zie je duidelijk kleinere schijfjes bovenin en dan kunnen me benen er wel omhoog.

Nog wat dingen voor mensen die denken dat ik heb aan zitten stellen...
1. Ik had last van steken in me knie. Knie brace om en door gaan en niet als excuus gebruikt
2. Steken in me scheenbeen rechterbeen met de Yoke. niet als excuus gebruikt en door gelopen
3. Na Tire Flips was ik tijdelijk misselijk en ook daarmee gewoon door getraint tot alles er uit gescheten werd op de plee.

Zal ook aardig wat blauwe plekken hebben van de Duck walk :D

Denk dat ik zo naar bed ga. zit al de hele avond te trillen en moeilijk te doen als ik beetje rond wil lopen door me apartement.

Mooie boom hoor. Dit onderdeel kan nog spannend worden, zijn toch al een paar die de 100kg pressen.
Me lichaam voelt al anderhalve week ofzo gesloopt aan en probeer elke training er nog alles uit te persen wat er in zit. Durf te wedden dat na een rust week en volledig herstel de 110kg boom op het NCC te doen moet zijn. Eens kijken wie dat allemaal nog meer gaat doen :D

Morgen naar Kneets. Soort van meet met gasten en dan wat rustig aan trainen. ben benieuwd naar de enorme spierpijn morgen ochtend hehe.

Laatst bewerkt:
110 log is wel een boude uitspraak,ben benieuwd. Sowieso naar wat iedereen gaat doen onder druk.

nette training hoor! jammer dat je door je conditie niet sneller door kan gaan op de tire maar 8 flips is toch impressive voor 1e x met 380 tire. ben benieuwd of je die 110 log gepresst krijgt. zou wel super zijn maar zit er wel in denk ik als die 103 easy ging. we zullen het allemaal zien volgende week.

Goede training, en die bullshit discussies moeten eens kappen in al die logs.

Mooie pics, denk dat jij met je BW een voordeel hebt in de sled, hehe. :)

als ik meer naar achter ga hangen moet de sled lekker gaan. Had nog een paar meter met 200kg gedaan omdat FrenkPie op was. Ik sleepte dat ding over de streep om hem klaar te zetten voor de volgende. Maar die 200kg was best zwaar :P

Na 22mei ga ik waarschijnlijk beginnen met cutten.

Maak dan een goed plan voor die cut.
Hoeveel vet wil je kwijt en hoelang ga je daarvoor uittrekken moet je helder in beeld hebben. BFFM is zeker een aanrader om door te nemen.

Vandaag naar Kneets in Den Haag geweest voor een meet met wat forum leden van elders. Geen behoefte om te toppen vandaag, maar gewoon in de 10-15rep range te blijven. Het was pittig. Merkte overal dat er nog flink wat spanning en spierpijn her en der aanwezig was. Triceps en schouders kon ik gewoon niks mee vandaag hehe.

Ben 2,5 uur bezig geweest met korte rust intervals. Me spieruithoudingsvermogen is best aardig. Schijnbaar is het gewoon me algemene conditie die k*t is.

Me lichaam is nu helemaal gesloopt. Tijd om het komende week lekker te laten relaxen en herstellen. Wellicht dat ik nog een enkele De-load trainingen doe op 40% of wat conditie routines er in fl**ker.

Droge Cijfers
Bench Press
50kg x 15
80kg x 15
100kg x 5
80kg x 12 (full stop)

Panatta chest press ding
50kg x 12
50kg x 12
50kg x 12
60kg x 10

Seated Cable Row met driehoek
35kg x 15
60kg x 12
80kg x 12
100kg x 8

Face Pulls
4x10 (geen idee meer wat gewicht was)

Paused Squats
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 3
160kg x 1
180kg x 1

Leg Extention
1/3 stack 15reps
2/3 stack 12reps
full stack 12 reps
full stack 12 reps

Push Press
60kg x 7

Leg Press
3 x 10 (geen idee gewicht)
1 x 7 (geen idee gewicht, was wel 40kg meer dan Dynobet hehe)

Bradley Press
20kg x 10
40kg x 10

Cuban Rotations
3x 8kg x12 reps

Side Raises
8kg x 12
14kg x 12
18kg x 8

DB Hammer Curl
3x 20kg x 10 reps

1 setje met dat grip/knijp ding gedaan

Paused 180? :roflol:
****ing ziek zeg!

yarr...wilde kijken of me groove weer terug was en puur op diepte en uitvoering focussen. Na de 120kg had ik in me gedachten...
-geen zin om tijd te verspillen meteen die 160kg er op
-maar...hoeveel zit er nog in mijn tank na gisteren? lukt die 160kg eigenlijk wel
-1 manier om uit te zoeken...der op met die 160kg
-zonder twijfels onder de stang kruipen en gaan

echt een mafioso training falstyr
vooral na gisteren

ff 180 paused squat en gaan met die banaan

het was vandaag gewoon de restjes er uit werken en dood gaan af en toe. zo hoort het ook. eind van een cyclus...1 week voor een wedstrijd...moet je gesloopt zijn. Dan hopen dat over compensatie op tijd plaatsvindt zodat ik fris kan gaan pieken op de 18e en iedereen verras terwijl ik ze weg blaas ;)

Sjezuss wat een gebrabbel weer trouwens naar aanleiding van een training. Het enige wat ik er over wil zeggen is dat je gewoon alles gegeven hebt! Goede training en ik vind het tof dat je de sfeer goed vind want dat is voor mij het belangrijkste, dan krijgen mensen plezier in deze sport.

Succes op de NCC Vincent en laat ze wat zien. Ik geloof best als je goed hersteld bent dat een 110 log tot de mogelijkheden behoort.

Terug
Naar boven