XXL Nutrition

Wilde stier in een porseleinen kast

zozo netjes :)

Bodynet?

Op bodynet is hij koning dus **** dbb.
Wel nette pp.

hahah waarom houden we faalstiers topic levend??

Dit is ons chat topic geworden, zo houden we onze eigen logjes schoon. :D

Chickert, tot hoelaat is DJ's open? En wat kost het om daar te trainen? Gym? SM?

Door de week tot 22:00, zaterdag tot 13:00 en zondag tot 16:00.
Strongman spullen zijn heel beperkt, zijn weggehaald door Sarko.

Kosten van 1 training zou ik niet weten.

Haha, maar ff wat anders, hoe bedoel je koning op bodynet. Is hij daar moderator of zo?

nog 1 keer dan voor dat hij dicht gaat

303ka9v.jpg

bedankt allen, het was een mooi log.

Gaat Biest nog voor jou door of heb je jezelf al afgemeld?

Hij heeft afgemeld in overleg met mij.

Hallo!

• Topic Starter Topic Starter
Gaat Biest nog voor jou door of heb je jezelf al afgemeld?

Me rug is gewoon te verdoet. Niet zo zeer me rug, maar meer me bekken. Die krengen zitten zo vast dat ze allerlei pezen e.d. afknijpen. Heb regelmatig tintelingen en uitstralingen in me benen, armen met af en toe lichte migraines. Ook is de mobiliteit helemaal weg (recht op zitten met benen voor me uit op de grond is al een hele opgave nu) en kan dus niet explosief zijn en qua kracht is het ook stuk minder. heb al sinds kerst niet meer fatsoenlijk me rug kunnen trainen door allerlei omstandigheden.

Op moment ga ik 2x in de week naar sport masseur + fysio. In overleg met hun is het nu zo dat ik helemaal geen gewicht meer aanraak tot ik hersteld ben. Het is twijfelachtig of ik blessure vrij zou zijn voor Biest...en al zou dat het geval zijn dan ben ik alles behalve in vorm. Bijna alles is posterior chain op die wedstrijd en laat dat op moment gewoon brak zijn bij mij. Enige wat ik op moment kan zijn presses en daar red je het gewoon niet mee.

Ik kon het dilemma en de twijfels mentaal niet meer hebben. Werd er gek van en had zo geen duidelijkheid voor mezelf noch voor Chreiz. Dus gisteren in overleg besloten voor de zekerheid te gaan. Ik doe niet meer mee. En Chreiz kan nog op tijd iemand anders vinden om mee te trainen en een goede prestatie neer te gaan zetten. Ik ga me richten puur op herstel. Daarna me reguliere trainingen en klaar proberen te geraken voor de wedstrijd in oktober voor Sterkste man van de Oosterlijke mijn streek. En volgend jaar gaan Chreiz en ik de B-klasse op Biest gewoon domineren ;)

Me rug is gewoon te verdoet. Niet zo zeer me rug, maar meer me bekken. Die krengen zitten zo vast dat ze allerlei pezen e.d. afknijpen. Heb regelmatig tintelingen en uitstralingen in me benen, armen met af en toe lichte migraines. Ook is de mobiliteit helemaal weg (recht op zitten met benen voor me uit op de grond is al een hele opgave nu) en kan dus niet explosief zijn en qua kracht is het ook stuk minder. heb al sinds kerst niet meer fatsoenlijk me rug kunnen trainen door allerlei omstandigheden.

Op moment ga ik 2x in de week naar sport masseur + fysio. In overleg met hun is het nu zo dat ik helemaal geen gewicht meer aanraak tot ik hersteld ben. Het is twijfelachtig of ik blessure vrij zou zijn voor Biest...en al zou dat het geval zijn dan ben ik alles behalve in vorm. Bijna alles is posterior chain op die wedstrijd en laat dat op moment gewoon brak zijn bij mij. Enige wat ik op moment kan zijn presses en daar red je het gewoon niet mee.

Ik kon het dilemma en de twijfels mentaal niet meer hebben. Werd er gek van en had zo geen duidelijkheid voor mezelf noch voor Chreiz. Dus gisteren in overleg besloten voor de zekerheid te gaan. Ik doe niet meer mee. En Chreiz kan nog op tijd iemand anders vinden om mee te trainen en een goede prestatie neer te gaan zetten. Ik ga me richten puur op herstel. Daarna me reguliere trainingen en klaar proberen te geraken voor de wedstrijd in oktober voor Sterkste man van de Oosterlijke mijn streek. En volgend jaar gaan Chreiz en ik de B-klasse op Biest gewoon domineren ;)
Waar heb ik dat eens eerder gehoord. Hoop dat je een grapje maakt of is dit serieus?

das een grapje. zie smiley
maar het is wel de bedoeling dat ik sterker terug natuurlijk. hoe sterk dat gaat zijn...geen idee.

Voor zowel Biest als de wedstrijd in Heerlen heb ik niet echt doelstellingen qua klassering. Wil gewoon geen laatste worden. En natuurlijk boven fawaz eindigen. No way dat een rubber mannetje boven mij mag staan hehe.

Laatst bewerkt:
Hoop het ook, je moet gewoon vette gains in STM gaan maken dat ben je aan je gym stats verplicht!

Ga je nu weer loggen Falstyr?

Succes dan maar weer!

@Chick
I know en het is irritant. er moet gewoon meer in zitten dan dat ik dusver heb laten zien. Wat mij tegenhoudt weet ik niet dus kan het ook niet fixen.

Vanavond een log ophalen in Tilburg. Dan ga ik voortaan Log Press ipv Push Pressen. Hoop hier mee meer gewenning en leg drive te kunnen ontwikkelen. Daarnaast ook Fatgripz besteld om wat meer grip werk er in te gaan gooien door Fat DB Rows en Fat DB Presses te gaan doen.

En zit ook te denken om wellicht een hyper extention geval aan te schaffen om zo me rug wat meer te kunnen isoleren en te versterken. Want dat ding is altijd al een zwakke plek geweest. Helemaal sinds me "spit" zo'n 2 jaar terug.

Ik heb jullie me opzet qua trainings plannen niet laten zien, maar ben van plan de ene week Raw Power Baarn te bezoeken en de week er na een Highland Games training met Uncles in de biesbosch. Kracht en een wat meer atletische training in combinatie met normale gym trainingen. En dan nog 2-3x Sarko op een woensdag bezoeken om beetje feeling met Truck Pulls te krijgen. Maar dat is allemaal pas nadat ik groen licht van de fysio+masseur heb gehad dat alles weer los en soepel en hersteld is.

@simson
nee ik ga niet loggen. ik beantwoord op moment gewoon wat vragen. heb verder niks te doen nu en verveel me beetje hehe.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven