simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog 1 keer dan voor dat hij dicht gaat
![]()
bedankt allen, het was een mooi log.

Gaat Biest nog voor jou door of heb je jezelf al afgemeld?

Chickert, tot hoelaat is DJ's open? En wat kost het om daar te trainen? Gym? SM?

ik heb regelmatig gezien dat snakeman en omega hem serieus namen. it wasnt a pretty sight...
Waar heb ik dat eens eerder gehoord. Hoop dat je een grapje maakt of is dit serieus?Me rug is gewoon te verdoet. Niet zo zeer me rug, maar meer me bekken. Die krengen zitten zo vast dat ze allerlei pezen e.d. afknijpen. Heb regelmatig tintelingen en uitstralingen in me benen, armen met af en toe lichte migraines. Ook is de mobiliteit helemaal weg (recht op zitten met benen voor me uit op de grond is al een hele opgave nu) en kan dus niet explosief zijn en qua kracht is het ook stuk minder. heb al sinds kerst niet meer fatsoenlijk me rug kunnen trainen door allerlei omstandigheden.
Op moment ga ik 2x in de week naar sport masseur + fysio. In overleg met hun is het nu zo dat ik helemaal geen gewicht meer aanraak tot ik hersteld ben. Het is twijfelachtig of ik blessure vrij zou zijn voor Biest...en al zou dat het geval zijn dan ben ik alles behalve in vorm. Bijna alles is posterior chain op die wedstrijd en laat dat op moment gewoon brak zijn bij mij. Enige wat ik op moment kan zijn presses en daar red je het gewoon niet mee.
Ik kon het dilemma en de twijfels mentaal niet meer hebben. Werd er gek van en had zo geen duidelijkheid voor mezelf noch voor Chreiz. Dus gisteren in overleg besloten voor de zekerheid te gaan. Ik doe niet meer mee. En Chreiz kan nog op tijd iemand anders vinden om mee te trainen en een goede prestatie neer te gaan zetten. Ik ga me richten puur op herstel. Daarna me reguliere trainingen en klaar proberen te geraken voor de wedstrijd in oktober voor Sterkste man van de Oosterlijke mijn streek. En volgend jaar gaan Chreiz en ik de B-klasse op Biest gewoon domineren![]()