XXL Nutrition

Wilde stier in een porseleinen kast

Wat verwacht je nu?

Dat we gaan smeken of je alsjeblieft wilt blijven loggen?

Stop eens met dat onnodige gekanker ! Gaat gewoon nergens over.

Ikke?

Neej in zijn posts, slaat gewoon nergens op.

Aju.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad zinloos een strijd aan te gaan met dbb.

Ow.. jammer. Maar goed, wie weet tot ziens :) Succes iig met je komende wedstrijden!

een hoop mensen hebben nooit problemen hier op dbb... waarom jij wel dan?

Ik word ook vaak genoeg belachelijk gemaakt, het is maar net hoe je daarmee omgaat. :)

t*ring wat een verhalen schrijf jij op als je gaat loggen. Hoe heb je de tijd ervoor elke keer weer zo'n lap onzin op te schrijven?

t*ring wat een verhalen schrijf jij op als je gaat loggen. Hoe heb je de tijd ervoor elke keer weer zo'n lap onzin op te schrijven?

Ik vind dat wel nuttig. Ik zou niet weten wat ik ermee aanmoest als ik alleen de "droge cijfers" zou kunnen lezen.

Filter die shit, ga er niet op in, geen persoonlijke details, gewoon alleen bij je training blijven.
Ga in op de nuttige posts en meer niet.

Het is al vaag als je basiskennis in twijfel ga trekken. Dan kun je verwachten dat je hier tegengas gaat krijgen.

Het is al vaag als je basiskennis in twijfel ga trekken. Dan kun je verwachten dat je hier tegengas gaat krijgen.

Idd. Pure basisfeiten, maar voor Falstyr gaat dat niet op. Alles is precies tegenovergesteld.

Je hoeft ook niks met kritiek te doen, maar soms loont het wel om eens na te gaan waarom iemand het zegt.

Maarja McChick.. het is logisch dat hij niet naar je luistert. Ik denk niet dat er veel mensen op DBB zitten die jou serieus nemen. Met alle respect uiteraard.

Maarja McChick.. het is logisch dat hij niet naar je luistert. Ik denk niet dat er veel mensen op DBB zitten die jou serieus nemen. Met alle respect uiteraard.
Zou jij het erg vinden als ik zou zeggen dat ik jou niet serieus neem?

Ik zal jullie 's ff lekker serieus nemen.

volgens mij komt hij nu nooit meer terug.

Terug
Naar boven