Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind dat wel nuttig. Ik zou niet weten wat ik ermee aanmoest als ik alleen de "droge cijfers" zou kunnen lezen.

Maarja McChick.. het is logisch dat hij niet naar je luistert. Ik denk niet dat er veel mensen op DBB zitten die jou serieus nemen. Met alle respect uiteraard.
- Stoppen met werk voor trainen -1
- Boos worden op dbb omdat je jezelf een held vind -2
- Boos omdat de droge cijfers nu weer erg schraal worden -3
- Boos omdat nog steeds niemand je serieus neemt -4
Idd. Het lijkt soms alsof het niks is, maar dan lees je het verhaal en dan snap je het, het is gewoon echt een beest. Werk of geen werk, hij zal squatten..
Het ligt nooit aan de training of hemzelf, nee het is gewoon altijd die eeuwige dbb kritiek die hem nekt, kap er nu toch eens een keer mee...![]()

Het leuke is je kan inprincipe niemand op de kop geven behalve jezelf iedereen begrijpt dat maar een enkeling wil dat nog niet begrijpen dus dan is het de zon o.a of er staan te lekkere chicks bij het cardio gedeelte daar heb ik nog wel is last van![]()
Zelfs lekkere chicks bij de cardio is een k*texcuus ga gewoon eerst hard trainen. Dan maak je wel genoeg test aan voor een afterparty als je dat kunt regelen.
Het leuke is je kan inprincipe niemand op de kop geven behalve jezelf iedereen begrijpt dat maar een enkeling wil dat nog niet begrijpen dus dan is het de zon o.a of er staan te lekkere chicks bij het cardio gedeelte daar heb ik nog wel is last van![]()
Wijsheid komt met de jaren he.. Sommigen zullen het alleen nooit bereiken. Een voorbeeld van iemand die het wel bereikt heeft is G-men, relaxt, vol met passie en staat altijd open voor een andere mening/manier.
Die chicks bij de cardio zal hij overigens weinig last van hebben gehad, die komen eerder bij hunks als ons staan, met onze 12bf%. Jwtz....

En bij mij, met men 30bf%. Maar dat is omdat ik ze anders bedreig en mishandel![]()
En bij mij, met men 30bf%. Maar dat is omdat ik ze anders bedreig en mishandel![]()
En wie beschermt je zusje dan?ze komen bij mij staan omdat ik ze bescherm tegen chopperbob
en daarna verdien ik geld aan ze