Fitness Seller

Wilde stier in een porseleinen kast

100 mp is brutal.

• Topic Starter Topic Starter
ik voel hem nu nog in me "core" die press.
ben er erg blij mee. is een mooie mijlpaal :D

MP grinders zijn hard voor the core ;)

mooie mijlpaal idd

Is goed. Ik ga stoppen met het analyseren waarom ik iets doe en waarom iets niet lukt om vervolgens beter te worden. Dat is een hele slimme zet en zal je advies opvolgen. Als ik volgend jaar geen 1 kilo aan me lifts heb toegevoegd zal ik je dankbaar zijn.

Jij twijfelt juist teveel aan jezelf, gebrek aan zelfvertrouwen en neemt jezelf in bescherming door allerlei excuses aan te nemen die onnodig zijn en uiteindelijk tegen je werken.

Tja het is immers onmogelijk dat ik tijdens het squaten me bovenrug zodanig aanspan dat het squaten als heel licht word. Maar dat ik daarna elke vorm van bench press wel kan vergeten voor een paar dagen omdat ik geen spanning meer kan behouden. Daardoor spanning verlies en in zak als een souffle. Het is niks meer dan gebrek aan zelfvertrouwen en niet dat de spiergroep naar de klote is en dat ik hier wat op moet verzinnen qua oplossing.

Om maar een voorbeeld te nemen.

Reden dat ik steeds minder deel qua ervaringen sinds ik weer log is vanwege dat soort onzin statements. Als ik geen zelfvertrouwen had zou ik niet elke keer die paar extra reps er uit proberen te persen of extra gewicht er bij gooien.

Probeerde vandaag wat van de eelt op me handen weg te werken zodat het iets minder is. Schoot uit en zit nu met een eelt tear. Prikt als de t*ring :P

Tijd om toch maar weer eens wat meer te gaan eten. Voel me echt zwak en moe worden soms. Tekenen van "overtraining". Of te wel onderherstel wegens gebrek aan voer, want over trainen bestaat niet zoals we onderhand wel weten.

Droge Cijfers
Deadlift
150kg x 1
150kg x 1
170kg x 1
190kg x 1
210kg x 1
220kg x f

Power Clean om gewicht in rack te krijgen
100kg x 1

Bench Press
60kg x 5
80kg x 5
105kg x 5
125kg x 5 (VPR)
135kg x 1 (paused, tergend langzaam)
135kg x 1 (paused, tergend langzaam)
toen besloten de-load training te houden
120kg x 3
120kg x 3
120kg x 3

Paused Speed Bench Press
100kg x 2
100kg x 2
100kg x 2
100kg x 2
100kg x 2

Close Grip Bench Press
75kg x 10
75kg x 10
75kg x 10

Voer van de dag
1. 500ml Halfvolle Melk, 75gr havermout, 5 scheppen cacao
2. 3 snee volkoren brood met pindakaas, 3 hele eieren met wat zout
3. 50gr rijst, 200gr kip, 20gr cashew noten
4. 50gr rijst, 200gr kip, 20gr cashew noten
-sporten
5. 500gr magere kwark, 20gr cashew noten

Ik heb zon balletje met een soort rasp erin dat werkt prima nooit last dat je teveel weghaalt

Scheermesje gebruiken na het douchen werd me aangeraden

Scheermesje gebruiken na het douchen werd me aangeraden

Als het is om je polsen door te snijden zou ik het gewoon in bad doen ipv onder de douche.
Dit i.v.m. vallen. ;)
:jk:
Daar heb je toch hartstikke handige raspjes enzo voor.

@ De Stier:
Je staat toch wel behoorlijk op dieet als ik het zo zie...
Ga eens wat eten man, en verneder "ons" eens met wat nieuwe PR's.

het is nog steeds niet veel qua voer inderdaad, maar is al 3x zoveel als de afgelopen 2 maanden. Heb gewoon geen honger en zin om te eten. Vanavond eens kijken of ik het op kan brengen om te squaten.

Vandaag even beetje op gevoel getraind en zag wel waar het schip zou stranden.

Droge Cijfers
Squat
60kg x 5
100kg x 5
120kg x 5
140kg x 5
160kg x 5
180kg x 4
180kg x 4
180kg x 4
180kg x 3
180kg x 3
140kg x 16 (breathing style)

Bent over Row
60kg x 8
80kg x 8
100kg x 8
110kg x 5

DB Row
40,5kg x 8
40,5kg x 8
40,5kg x 8

Voer van de dag
1. 500ml Halfvolle Melk, 75gr havermout, 5 scheppen cacao. 10mins later 4 broodjes uit de oven belegd met kipfilet en kaas.
2. 3 snee volkoren brood met pindakaas, 3 hele eieren met wat zout
3. 50gr rijst, 200gr kip, 20gr cashew noten
4. 50gr rijst, 200gr kip, 20gr cashew noten
-sporten
5. 500gr magere kwark, 20gr cashew noten

Merendeels zelfde als gisteren dus. Morgen kwark als ontbijt en dan in de avond gourmetten bij me ouders dus kan ik daar mezelf even te buiten gaan aan vlees en stokbrood. En natuurlijk gesmolten kaas op schijfjes aardappel.

wil je echt de 20x180kg squatten?
zou bruut zijn!

Breathing Style 20x180 a 200kg zou heel stoer zijn. Vind het ook voor me conditie prettig om te doen. Zag in log van G-men dat hij 20 reppers deed en ben er door geïnspireerd om ze ook te doen.

Mentaal merk ik wel dat er niet 1-2-4-5 geteld moet worden. Ben dan in no time bek af. Als ik 20-19-18-17 af tel naar 0 is het stuk easier. Simpel trucje om mezelf mentaal voor de gek te houden.

Laatst bewerkt:
Aftellen werkt idd vrij goed.

Terug
Naar boven