weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

die standaard van -500kcal is leuk en aardig als je qua vet% in de "normale" regio zit. Niet als je in mijn regio zit. Dan zijn de spelregels net wat anders. Dat snappen de meesten jammer genoeg niet.
Die is grappig zeg meestal is het andersom. Mensen die komen juist in die regio omdat zij het niet snappen maar jij bent vast de uitzondering. Geen haat gewoon een feit.
ik heb een lange tijd terug gewoon constant bewust te veel zitten eten zonder een schema. Heeft niks te maken met mijn kennis op dat gebied. ik had alleen geen zin het toe te passen. Iets heel anders. In het verleden ook begonnen op 28% en gecut tot 12% wat bewijst dat ik wel degelijk weet van zaken heb. Verhaal is meer waar me prioriteit ligt en of ik er echt voor ga of niet.
Het is feit dat hoe hoger het vet% hoe slechter het lichaam om kan gaan met koolhydraten. Dus op sportdagen bijna alle carbs schrappen, waardoor je automatisch lager in kcal komt is een logische zet. En als me vet% lager wordt kunnen langzaam aan koolhydraten toegevoegd gaan worden. Dat is basis kennis. Kennis waarvan ik vaak beticht van wordt niet te snappen terwijl het 9 van de 10x de anderen zijn die er naast zitten. Daarnaast ga ik niet cutten, want dan kan ik helemaal geen kracht meer verder ontwikkelen. Dus ik schrap alleen me carbs op de rust dagen. En zolang me herstel niet negatief beinvloed worden kan ik zo wat %jes er af snoepen.
Je verhaal klopt wel. En idd vet worden omdat het je of een periode niet boeit of de discipline niet hebt om relatief schoon boven onderhoud te eten heeft weinig te maken met kennis op het gebied van voeding. Het is zelfs zo dat 9 van de 10 mensen voldoende kennis in huis hebben om een relatief goed gewicht te houden maar toch heeft zo'n 60% van onze westerse bevolking overgewicht.