Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha lees ik nou serieus dat je denkt dat je heavy stones niet van de grond krijgt door underdeveloped rear delts![]()

Ja lach maar als de dombo die je bent. Dit hebben we zelf ondervonden op de training. En de gast die uitleg geeft e.d. erkende dit als een probleem. Die krengen gaven steken en pijn en de stone kwam geen milimeter van de grond. Dit terwijl men zou verwachten dat je eerder voorkant schouders last zou kunnen hebben de eerste paar keer. En die zijn gewoon heel sterk bij mij geworden van al dat benchen. Dus ja...ik moet me rear delts versterken.
hmmm...luisteren naar mensen die geen verstand van zaken hebben. Of luisteren naar iemand met ervaring en die mij ook op de event trainingen mee maakt. Lastige keuze...
En de reden dat ik me rear delts moet verbeteren is niet alleen voor de stones. Maar ook voor de bench press waar ik wat ongemakken mee ervaar. Iets met externe rotatie of zoiets. Boeiend...het werkt.

Na goed ga jij dan maar lekker rear delt werk doen om je stone te liften.
---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------
Overigens, wie is de "expert" die jou begeleid?
Laat ik me hier ook eens even mee bemoeien. Ik stond erbij en keek erna. En die expert moet in Falstyr ogen Roy zijn geweest. Die kennen jullie beiden van de meet. Roy is zelf heel bescheiden en zal zichzelf nooit de expert noemen.ik zal het subtiel brengen: die meneer heeft waarschijnlijk niet zoveel verstand van zaken als jij denkt/hoopt. als het @ dj's is geweest dan weet ik denk ik al wie je bedoelde...
hoe kunnen je rear delts (bij iemand die geen blessures er aan heeft) nou ooit tegenwerken bij het van de grond liften van een stone... gaat toch tegen alle logica in, dat zie je toch zelf ook wel in?
. Maar ja wie zijn wie om te zeggen dat jij in die situatie daar geen last van had. Dit hebben we beiden in het midden gelaten.