uncLez
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig maar, anders was je "klaar"Genoeg zwakke plekken die nog verbeterd moeten worden.

Even wat duidelijkheid geven over me linkerhand. Zaterdag na kerst ging ik bij DJ's me allereerste strongman training doen. Sindsdien kamp ik met pijn in de linkerhand. Geen idee wat het is, maar als ik ergens hard in wil knijpen kan dit niet. Een drietal vingers weigeren dienst en geven dan enorme steken. Opgerekte banden in de vingers, lichte kneusing...kan van alles zijn. Zodra een barbell met 120+ kg vast pak is me hand meteen weer een week naar de klote.
Sinds een week geleden is er nog wat bij gekomen. Een bar gevecht waarbij iemand uithaalde met een stuk glas en mijn pink wist te raken. Heel stuk vlees open, bloed je kent het wel. Heb aardig wat verloren waardoor ik me die avond enorm duizelig voelde en de rest van de week ook niet 100%. Die wond zit precies over de kootjes heen waardoor de vinger niet gebogen kan worden. Er is al wat huid aan het terug groeien onder de wond en vermoed dat over een week of 2-3 hij helemaal bruikbaar zal zijn.
Een jeugdtrauma..?Aangezien ik weiger naar een dokter te gaan weet ik niet de details waarom me hand dienst weigert.