XXL Nutrition

Wilde stier in een porseleinen kast

idd, 8 x 8 is niks imo :P

8 x 8 lijkt me ook niet bijzonder goed voor de progressie inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Was meer om toch het idee te hebben wat gedaan te hebben met die lichte gewichten :P

Goh dat ken ik:p. Maar what about je strongman trainingen?

Goh dat ken ik:p. Maar what about je strongman trainingen?

Zoals ik zei...
Door de weeks kan ik misschien af en toe nog wat regelen. Heen weg is geen punt, maar terug weg is slechte aansluiting vanaf dord. Naar die andere twee locaties om te trainen zie ik al helemaal niet zitten met het OV. Dan ben ik gewoon een hele dag kwijt. 11 uur van huis ofzo en pas na 6'en weer terug als alles mee zit. Daar heb ik niet zo'n zin in. Geduld om te reizen is niet bepaald 1 van me sterkste punten.

Vanuit stadspolders naar zwijndrecht = 19min met de trein. Damn zeg dat is een slechte aansluiting.
Overige locaties weet ik niet maar hoor anderen daar weinig over klagen en die gaan ook heel het land door.

Motivatie??? Als je weer bij DJ's komt zorg dan dat je daarin op 100% staat!

Als ik bij DJ's kom ga ik dingen doen die ik wel. Niet die jullie doen. Kijken of me dat beter motiveert. Gewoon me eigen schema/ding doen.

Van Stadspolders naar Zwijndrecht in 19mins? Dat wil ik jou wel eens zien doen. Ik dit ongeveer een kwartier op stadspolders te wachten op de trein, dan zit ik nog eens 10-15mins uit me neus te vreten op dord voor de aansluiting. Op een weekend geen probleem mee, door de weeks wel als ik weer vroeg op moet.

Als ik een auto had zou ik rustig naar die andere 2 plekken gaan om te trainen. Met OV...vergeet het. Dan mag me motivatie nog zo hoog zijn, maar dat doe ik gewoon niet.

Van Stadspolders naar Zwijndrecht in 19mins? Dat wil ik jou wel eens zien doen. Ik dit ongeveer een kwartier op stadspolders te wachten op de trein, dan zit ik nog eens 10-15mins uit me neus te vreten op dord voor de aansluiting. Op een weekend geen probleem mee, door de weeks wel als ik weer vroeg op moet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik bij DJ's kom ga ik dingen doen die ik wel. Niet die jullie doen. Kijken of me dat beter motiveert. Gewoon me eigen schema/ding doen.
Van mij mag je. Zorg dan alleen dat je niet in de weg loopt en ook alles weer opruimt. Parkeer terrein is groot genoeg.

Whinen over 19 minuten reistijd :roflol:

leuk wat dat ding zegt. ik heb vaak genoeg die route afgelegd en ben er wel wat langer mee bezig. Heen weg ben ik trouwens korter mee dan wat die route planners zeggen en dat is van deur tot deur.

Natuurlijk ga ik niet in de weg lopen en gewoon opruimen :D
zo sociaal ben ik dan nog net wel hehe

Hmm trainingsmaatje kan morgen niet. Dus ik kan dan naar DJ's komen dinsdag toch latere dienst. Hoe laat bij DJ's? Kan ik dan ook gewoon beginnen zonder dat jullie er al zijn of gewoon wachten op de rest?

Laatst bewerkt:
Wij beginnen rond 19:00. Aangezien wij met meerdere trainen hebben wij wel voorrang op de onderdelen dat begrijp je natuurlijk wel. ;)
Zit er een overlap van onderdelen in dan kun je meedoen en als je dat niet wilt moeten we kijken of je eerder of later kunt.

no prob we verzinnen wel wat :D

Eerst kijken of ik die lichte farmers van de grond kan krijgen. Doe ik die als warm-up paar runs. Daarna Yoke wat lichte runs met 100kg en dan opbouwen. Wheel Flips met 250kg kan ik op die zij plaats doen uit jullie weg. En op het eind kijken of er verbetering is met die 90kg stone of dat me schouders dan nog steeds zeuren.

Zie jullie dan rond 19:00

Wie komen er eigenlijk allemaal. Klinkt alsof je een flink aantal verwacht :P

Minimaal 2 man
2 > 1

ik dacht Roy, jij, Chris, moi en dan nog een paar die er opeens bij komen :P

Zeer waarschijnlijk ben ik er morgen niet bij omdat ik een trainingsafspraak van zeer lange tijd nu eens moet nakomen. Als dat niet doorgaat kom ik wel, maar verwacht me niet.

Pfft waar te beginnen. Ik had 150gr rijst, 400gr kip weg gegeten rond half 6. Toen kreeg ik een flinke dip om vervolgens rond 18:10 2 scheppen Super Charge te nemen as usual. Maar dit keer werd het vroegtijdig actief en in de trein schoot me hartslag door het dak. Tegen de tijd dat ik bij DJ's arriveerde was het weer weg en kon de training beginnen.

Ik was er als eerst en begon met de Farmer's Walk. Dit als warming-up, maar ook om te zien hoe me grip van de linkerhand was. Gedurende de runs probeerde ik ook de grip toe te passen volgens uitleg van G-Men. Was gevoelsmatig erg vaag en kreeg het niet voor elkaar, dus toen terug naar me ouderwetse greep. Het ging best aardig, maar merkte dat de laatste meters me handen wilden openen en ging dus nog wat sneller rennen om toch de 20m te vullen.

Hierna was de Yoke aan de beurt. Het oorspronkelijke plan was snelle runs met 100kg te doen als eerst. Maar de anderen waren al met 150kg bezig dus deed ik dat maar als in-stap. In plaats van er mee te rennen werd het rustig op me gemakje sjokken. En zo ook met de 200kg. Toen de 250kg aan de beurt was zat er dus geen explosiviteit en snelheid in. Het gewicht dropte na een paar stappen en na een aantal pogingen werd het frustrerend en kapte er maar mee. Ik zat er gewoon niet in en ben er niet echt tevreden mee.

Vervolgens ging ik Wheel Flips doen met de 250kg band. De eerste training had ik moeite met techniek en was conditioneel moe na 3 flips. De tweede training had ik er geen zin in en deed het reuze traag puur op kracht voor paar flips. Maar dit keer had ik er wel zin in. Doel was 5x5, maar het liep wat anders. Explosiviteit zat er in het begin goed in en flipte het zonder tussen stop op het been. Toch nog wat advies gekregen hoe het beter te doen, maar dat komt zodra ik meer gewenning en vertrouwen heb in de band. Wil uiteindelijk die banden flippen zonder uberhaupt aan te raken nadat het van de grond komt. Na een 5-6 flips werd de explosiviteit minder en moest het wel op het been als tussen stop. En de opvolgende sets met laatste paar reps voelde ik gewoon lichte kramp in de kuiten ontstaan. Maar goed ik merk dat de flips soepeler en sneller gingen en ik was veel minder snel buiten adem.

Toen geeindigd met de Atlas "Grind" Stone. Heb nu in ieder geval geen steken in me lichaam gevoeld. Maar hoe hard ik het ook probeer dat k*t ding van 90kg wil geen millimeter van de grond komen. Mc. Chick bood nog hars aan, maar ik moet dat k*t ding toch gewoon zonder hars van de grond kunnen krijgen?! *zucht* we blijven het proberen en zien het wel wat de toekomst brengt. Heb geloof ik iets van 5-7 pogingen gedaan zonder succes.

Training inrichten zoals ik dat wil voelde prettiger. Nu nog wat meer structuur er in brengen en het gaat goed komen. Voelde me nu in ieder geval gemotiveerder dan voorgaande trainingen. Het is nog niet super, maar het komt. Bij thuis komst schoot de kramp pas echt in me kuiten, voel ook me benen aardig.

Van het weekend conditie training met een 2000kg bestel busje.

Droge Cijfers
Farmer Walk
75kg per hand 20m
75kg per hand 20m 1 drop op ongeveer 3/4 van de route
75kg per hand 20m
75kg per hand 20m

Yoke
150kg 15m heen en terug
200kg 15m heen
250kg tig duizend drops in 5m tijd dus kapte er maar mij

Tire Flips
250kg x 10
250kg x 6
250kg x 5

Atlas "Grind" Stone
90kg 6 fails ofzo

Jammer van die stones. Je bent behoorlijk sterk, snap niet waarom jou dat niet lukt. Gelukkig dat je weer wat gemotiveerder bent iig.

Je bent niet de enige die het niet snapt wat stones betreft. Mc Chick, ik...niemand snapt het. Ik gaf echt bijna alles wat nog in me zat. Bij het los laten van de steen zag ik zelfs even sterretjes. Dus snap er geen reet van. Dat wordt dus gewoon het NCC winnen voor we aan de Stones gaan beginnen ;)

Hehe als je wilt winnen is dat wel de enige optie;).

Ik weet het wel...

Gewoon kappen met dat puriteinse geouwehoer, hars op je poten, knijpen en sleuren. Simpel zat :)

Terug
Naar boven