Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Een goed staaltje slap lullen, dat kan natuurlijk nooit kwaad he, Marky
jij bent de expert

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een goed staaltje slap lullen, dat kan natuurlijk nooit kwaad he, Marky

Iedereen voelt zich kosmopolitische burger als het internationale diplomatieke wrijving betreft, maar bij elke andere situatie die globale actie, arbeid of geld verreist zijn we met een spat plots weer dorpelingen, zelfs die Grote sterke Leiders kijken dan weer naar binnen met de alom bekende nationale protectie toebehorend daaraan. Zo is het cirkeltje weer kloppend compleet en blijkt elke mening, elk plaatje, elk hoofd, elk videotje en elk samengebonden web op 't net gewoon weer het oude wiel vervaardigd uit een nieuw soort chroom.
Ga je toch echt even de fout in hoor marky. Want ik zeg altijd maar dat die gelovigen die dus in een hemel geloven en toch rouwen egoistische **lijers zijn, aangezien ze met de volle 100% geloven dat diegene op een betere plaats is. Ze zitte dus daar in die kerk alleen verdrietig te wezen voor zichzelf en niet voor degene die dood is.
Dus er is juist iets om over te rouwen als de gedachte over de dood als equivalent wordt gezien als het tijdloze zwarte net als voor de geboorte, want dan is die persoon er dus echt niet meer.
Volgens mij zit hij nu af te beren op een zulks reacties op dat soort stukjes![]()
Niks mis met een egocentrisch wereldbeeld ook. Lekker bezig Marky, nu we weten dat je die posts enkel voor jezelf neerplempt hoeven we ook niet meer de moeite te nemen om ze te lezen. Eigenlijk toch al een, voor iemand met mijn iq in ieder geval, onmogelijke taak.
Er zijn nog wel meer van dat soort posters op dbb hoor. (voel je vooral niet aangesproken).

Eindelijk zeg je het eens zelf potverdomme zegIk wist dat je het meende dat het niet aan mij gericht was (ik ken je toch), maar Barbellman vatte dat niet zo op. En je weet toch, ik kan het niet laten op alles en iedereen te reageren, als een hysterisch onzeker wijf.