XXL Nutrition

Wilders film op internet

Ach, mischien komt hij nog tot inkeer aan de universiteit, hij zal niet de eerste zijn. Ook met geneeskunde krijg je nog zat momenten die je wereldbeeld zal doen verruimen en veranderen. Eigenlijk vermoed ik dat je diep in je hart lang niet zo extreem en fundamentalistisch bent als je je hier voor doet anders had je niet telkens de moeite genomen om hier jouw Islam tegenover zowat iedereen te verdedigen.

First things first, eerst de evolutietheorie doorgronden alvorens je studie geneeskunde te beginnen.

hey bitches blijf es ontopic

ik ga Fitnamese loempia's eten, vandaag was ik trouwens ook fit na het sporten

Damn, kun je geen snellere studie vinden ;)

Nee, maar straks moet je verplicht stages lopen en als het een beetje tegenzit de 80-jarige billen van een kuffar schoonvegen. How's that for halal...?

Mischien, een klein offer die ik moet maken voor een veel groter en mooier doel

Ach, mischien komt hij nog tot inkeer aan de universiteit, hij zal niet de eerste zijn. Ook met geneeskunde krijg je nog zat momenten die je wereldbeeld zal doen verruimen en veranderen. Eigenlijk vermoed ik dat je diep in je hart lang niet zo extreem en fundamentalistisch bent als je je hier voor doet anders had je niet telkens de moeite genomen om hier jouw Islam tegenover zowat iedereen te verdedigen.
Tuurlijk hoor, geneeskunde wordt overal ter wereld gegeven enzv
Weetje hoeveel islamitische dokters er wel niet zijn, het is echt het enige beroep waar ik met zekerheid van kan zeggen dat het weinig effect op je gelooft heeft. Want ik weet hoeveel islamitische met name Marokkaanse afghaanse en iranese moslims die studie volgen.
Dus tot inkeer, nee dacht het niet
Ik ga ook gelijk mijn islamitische studiegenoten opzoeken om een front te vormen, en de geenskundige zaken ten opzichte van de islam bespreken. Dus dream on, met je droompjes om kuffar in iemand zn hart aan te praten

First things first, eerst de evolutietheorie doorgronden alvorens je studie geneeskunde te beginnen.
Ik weet wat de evolutietheorie is, ik heb biologie 1,2
Oppervlakkig, maar genoeg om het af te doen als leugens gebouwd op drijfzand.
Alles wat tegen de islam ingaat zijn leugens, de islam is de ENIGE en ABSOLUTE waarheid.

Mischien, een klein offer die ik moet maken voor een veel groter en mooier doel

Tuurlijk hoor, geneeskunde wordt overal ter wereld gegeven enzv
Weetje hoeveel islamitische dokters er wel niet zijn, het is echt het enige beroep waar ik met zekerheid van kan zeggen dat het weinig effect op je gelooft heeft. Want ik weet hoeveel islamitische met name Marokkaanse afghaanse en iranese moslims die studie volgen.
Dus tot inkeer, nee dacht het niet
Ik ga ook gelijk mijn islamitische studiegenoten opzoeken om een front te vormen, en de geenskundige zaken ten opzichte van de islam bespreken. Dus dream on, met je droompjes om kuffar in iemand zn hart aan te praten

Ik weet wat de evolutietheorie is, ik heb biologie 1,2
Oppervlakkig, maar genoeg om het af te doen als leugens gebouwd op drijfzand.
Alles wat tegen de islam ingaat zijn leugens, de islam is de ENIGE en ABSOLUTE waarheid.

dat vind jij, leuke avatar trouwens!

Ach, mischien komt hij nog tot inkeer aan de universiteit, hij zal niet de eerste zijn.

Mensen met 'n geestelijke achterstand van 500 jaar en daardoor blind voor de realiteit zijn, komen niet tot inkeer. Daarom moet je ook geen onderscheid maken in geloof en dit soort mensen hetzelfde behandelen als de jehovagetuige die op zaterdagmorgen aan de deur staat.

Nja, Ik zou zeggen: Spiertje bedankt.... nou weten we namelijk waarom al die moslim landen nog in de middeleeuwen leven...

Dat je een groot kantoor kan bouwen, betekent niet dat je niet meer middeleeuws denkt.

Dat je een groot kantoor kan bouwen, betekent niet dat je niet meer middeleeuws denkt.

Roxxe haalt een goed punt aan.. De meeste Nederlanders weten geen ene réét wat zich echt afspeelt in het midden-oosten of andere islamitische landen... Laat staan dat ze er óóit geweest zijn.

Mediageile broekpoeperds noem ik het maar.

al es naar dubai geweest?

correctie, al es buiten boerendorp city holland geweest?
In Dubai is er natuurlijk wel een hele evolutie geweest. In begin was iedereen daar heel gelovig en waren er strikte regels enz. Tegenwoordig is het een multicultureel land door al het toerisme en de grote immigratie en kan je het bijna niet meer vergelijken met een doorsnee moslimland. Helaas is het in een meerderheid van de moslimlanden heel anders, er is nog een lange weg te gaan...

Laten we hen dan ook niet anti-westers maken met dit soort filmpjes. Kan nooit van pas komen...

Zo'n veertig demonstranten hebben maandag bij de Nederlandse ambassade in de Indonesische hoofdstad Jakarta opgeroepen Geert Wilders te vermoorden. Er was veel politie bij de demonstratie, die was georganiseerd door het Front van Verdedigers van de Islam, een radicale splintergroep.

Een woordvoerder van de groep, Soleh Mahmud, riep de regering op de banden met Nederland te verbreken vanwege de film 'Fitna'. "De Nederlandse regering moet hem arresteren. Wilders moet worden gedood, omdat hij de moslims de oorlog heeft verklaard", aldus Mahmud, die ook zei dat hij 'Fitna' nog niet heeft gezien.

Gelukkig maken ze zichzelf al belachelijk, hoeven wij dat niet te doen.

Terug
Naar boven