XXL Nutrition

Wilders film op internet

Moslims zijn kneuzen. Spiertje in bijzonder.

Ok en als die 2 onschuldige mensen dood gaan dan?

Dan zou het erger zijn, het gaat om de boodschap van de koran en die kan je nog terugvinden in miljoenen exemplaren.
Dat van een mensenleven kan je niet zomaar terugkrijgen.
Als ik de keus moest maken tussen een koran die vebrandt word, of 2 onschuldigen die doodgemaakt worden kies ik mits ze geen Kuffar zijn voor de koran. Als ik er 2 moslims mee kan redden dan doe ik dat zonder pardon.
Bij Kuffar is dat anders, immers die gaan uiteindelijk toch wel dood en worden dan in het hiernamaals bestraft

Dan zou het erger zijn, het gaat om de boodschap van de koran en die kan je nog terugvinden in miljoenen exemplaren.
Als ik de keus moest maken tussen een koran die vebrandt word, of 2 onschuldigen die doodgemaakt worden kies ik mits ze geen Kuffar zijn voor de koran. Als ik er 2 moslims mee kan redden dan doe ik dat zonder pardon.
Bij Kuffar is dat anders, immers die gaan uiteindelijk toch wel dood en worden dan in het hiernamaals bestraft

jij bent zwaar ziek in je kop.

• Topic Starter Topic Starter

Als ik je goed begrijp zeg je als het 2 onschuldige mensen zijn maar ongelovig dat je dan wel erger vind dat de koran verbrand word, maar als die 2 onschuldige mensen moslim zijn dan niet? sick:eek: Wie is hier nou het zwijn.

spiertje ik hoop dat je kanker krijgt ofzo

Ik ben gewoon eerlijk, dat dat hard is voor sommigen is mijn probleem niet.
Ik kan hier ook gaan liegen en schijnheilig doen, maar dat doe ik niet
Ik neem geen politiek correct blad voor mijn mond, er zijn genoeg mensen in Nederland die dat ook niet doen en daar maar al te graag gebruik van maken. Ik maak gewoonweg gebruik van dat zelfde recht

Haha, knul, jij hebt echt geen toekomst :D

Niet hier in Nederland nee, dat heeft geen enkele moslim hier uiteindelijk. Dat heb ik alang begrepen...
Wel ergens anders

dan vraag ik me af waarom je hier blijft

Ik ben gewoon eerlijk, dat dat hard is voor sommigen is mijn probleem niet.
Ik kan hier ook gaan liegen en schijnheilig doen, maar dat doe ik niet
Ik neem geen politiek correct blad voor mijn mond, er zijn genoeg mensen in Nederland die dat ook niet doen en daar maar al te graag gebruik van maken. Ik maak gewoonweg gebruik van dat zelfde recht

Maar als andere mensen stoppen met liegen en schijnheilig doen en vervolgens eerlijk hun mening geven over de islam is dat beledigend en moeten die dood? ;)

Niet hier in Nederland nee, dat heeft geen enkele moslim hier uiteindelijk. Dat heb ik alang begrepen...
Wel ergens anders

Moslims met een instelling vergelijkbaar met die van jou inderdaad niet nee. Ik kom in het bedrijfsleven genoeg hooggeplaatste en uitstekend functionerende moslims tegen.

Maar een serieuse vraag, wat doe je nog in Nederland? Als ik in een land zou wonen waar de normen en waarden van de samenleving zover af staan van mijn eigen denkbeelden, dan zou ik allang vertrokken zijn.

Niks stenigen, we leven niet in een islamitische staat
God will be the judge of that
Wel 1 ding he, waag het niet om ze moslims te noemen
Iemand die niet bidt en nooit de koran leest, is in princiepe geen moslim. Je mag zon persoon dan ook kuffar of ongelovige noemen.

Ik heb niks met jouw denkwijze te maken;)

WO opleiding afmaken, geld incasseren, ervaring opdoen
Kort gezegd, gewoon nog een paar ton van de nederlandse staat wat profiteren en daarna heeft nederland geen last meer van me

hypocriet as hell dus. wel profiteren maar ondertussen wel ******** op nederland :roflol:

niet dat je bezig bent met een wo maar goed keyboardwarrior he

Terug
Naar boven