AndroidHealthClinic

Wilders film op internet

Moslims met een instelling vergelijkbaar met die van jou inderdaad niet nee. Ik kom in het bedrijfsleven genoeg hooggeplaatste en uitstekend functionerende moslims tegen.

Maar een serieuse vraag, wat doe je nog in Nederland? Als ik in een land zou wonen waar de normen en waarden van de samenleving zover af staan van mijn eigen denkbeelden, dan zou ik allang vertrokken zijn.

WO opleiding afmaken, geld incasseren, ervaring opdoen
Kort gezegd, gewoon nog een paar ton van de nederlandse staat wat profiteren en daarna heeft nederland geen last meer van me

Ik heb niet altijd een afkeer tegen Nederland gehad, ooit kon ik Nederland wel zien als een land om in oud te worden. Met de jaren is dat gevoel verdwenen tot op een punt dat ik soms van Nederland walg maar ok.

Ik ben gewoon eerlijk, dat dat hard is voor sommigen is mijn probleem niet.
Ik kan hier ook gaan liegen en schijnheilig doen, maar dat doe ik niet
Ik neem geen politiek correct blad voor mijn mond, er zijn genoeg mensen in Nederland die dat ook niet doen en daar maar al te graag gebruik van maken. Ik maak gewoonweg gebruik van dat zelfde recht

:roflol:

Je vindt discriminatie erg, maar alleen wanneer het ten nadele is van jezelf. Je bent eigenlijk hetzelfde als die 'nazi's' uit die trein, alleen dan nog wat erger. Een boek boven een mensenleven plaatsen... geeft wel weer aan hoe stom jouw geloof is.

dis·cri·mi·na·tie (dev)
1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken
2 onderscheiding

Kort gezegd, gewoon nog een paar ton van de nederlandse staat wat profiteren en daarna heeft nederland geen last meer van me

Dat is inderdaad de instelling waarmee je ver zal komen. Als je dit soort dingen zegt, dan kan je je toch niet serieus afvragen waarom je zo weinig toekomstperspectief hebt (of denkt te hebben).

hypocriet as hell dus. wel profiteren maar ondertussen wel ******** op nederland :roflol:

niet dat je bezig bent met een wo maar goed keyboardwarrior he

Volgend jaar aan Leidensche Universiteit of die van Amsterdam.
Dont give a shit of je het wel of niet gelooft, zijn zat mensen op dbb die het wel weten en kunnen vouchen

Volgend jaar aan Leidensche Universiteit of die van Amsterdam.
Dont give a shit of je het wel of niet gelooft, zijn zat mensen op dbb die het wel weten en kunnen vouchen

Oh ik dacht dat je Imamma jou het studeren had verboden :D

Is ook wel plausibel natuurlijk, straks doe je nog wat werkelijke kennis op, leer je nog daadwerkelijk voor jezelf te denken, wordt je zowaar kritisch naar alles wat je is opgelegd... :eek:

Oh ik dacht dat je Imamma jou het studeren had verboden :D

Is ook wel plausibel natuurlijk, straks doe je nog wat werkelijke kennis op, leer je nog daadwerkelijk voor jezelf te denken, wordt je zowaar kritisch naar alles wat je is opgelegd... :eek:

Ik ga geen studie volgen die tegen de islam is hoor, of je mogelijk op het slechte pad kan leiden.
En mocht ik zulke zaken tegenkomen dan zal ik ze direct verwerpen

In Utrecht heeft Marokkaanse reljeugd het knip en plakwerk van PVV-leider Geert Wilders' film Fitna aangegrepen om twee auto's in brand te steken. Op muren en bouwcontainers nabij het Maasplein in de Rivierenwijk hadden de jongeren leuzen als: ‘Fitna Maasplein Hamas’ en ‘De dood voor Wilders’ gekliederd.

Jonge Utrechtenaren van Marokkaanse komaf die er rondliepen, zeiden dat de rellen zeker te maken hadden met het verschijnen van Fitna. ''Het is een waardeloze k*tfilm. Maar het is wel beledigend voor ons. Ik denk dat Wilders vroeger gepest is door Marokkanen en dat hij nu zo gefrustreerd is dat hij zo is geworden,’’ aldus een van de jongens op het Maasplein

De politie heeft het over kwajongensstreken en wilde de autobranden niet in verband brengen met de leuzen die aangebracht waren. Marokkaanse buurtvaders zeiden niet te begrijpen wat er aan de hand was. Hoewel het wel vaker onrustig is op het Maasplein, hadden ze geen rellen verwacht naar aanleiding van de film.

Achja, wie heeft dat nou vroeger niet gedaan, auto's in brand steken? Valt toch in de categorie belletje-trekken. Wat simpel kattekwaad...

Toch niet te geloven dit.

Inshallah Geneeskunde, een mooie universele studie waar je bijna overal ter wereld terecht kunt. Zodat ik mijn kwaliteiten kan gebruiken om het leven van moslims te verbeteren

Inshallah Geneeskunde, een mooie universele studie waar je bijna overal ter wereld terecht kunt. Zodat ik mijn kwaliteiten kan gebruiken om het leven van moslims te verbeteren

Damn, kun je geen snellere studie vinden ;)

Nee, maar straks moet je verplicht stages lopen en als het een beetje tegenzit de 80-jarige billen van een kuffar schoonvegen. How's that for halal...?

Ik ga geen studie volgen die tegen de islam is hoor, of je mogelijk op het slechte pad kan leiden.
En mocht ik zulke zaken tegenkomen dan zal ik ze direct verwerpen

Mag jij mij eens een studie aanwijzen die expliciet een studie is wiens doel is om tegen de islam in te gaan.

Ik denk dat je per definitie alle sociale wetenschappen wel mag gaan schrappen alsmede de chemische en biologische studies omdat je conflicten met jou denkwijze tegen gaat komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven